![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#63 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Topvoetbal is niet zoals de maakindustrie bijvoorbeeld: er is geen hefboomeffect door bijvoorbeeld export. Of je zou een soort "voetbalschoolland" moeten zijn. Maar ik beschouw dat als mensenhandel. Het voetbal is trouwens het laatste bastion van de gelegaliseerde mensenhandel. |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het strafste is dat men het zich bij voetbal mag permitteren van op voorhand aan te kondigen dat ze komen om te knokken en te vechten. Ik moet nog de eerste Burgemeester tegenkomen die zegt dat de match niet kan doorgaan. Maar ja een jeugdclubje waar een jongere een te luide scheet laat sluiten is natuurlijk eenvoudiger..... |
|
|
|
|
|
|
#65 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Loon is loon. Als iemand wordt betaald via een vennootschap betreft het geen loon, maar een honorarium op factuur. Niet elke werknemer met dergelijk loon laat zich via een vennootschap uitbetalen.
|
|
|
|
#66 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is een miljarden sector en de lonen van de topvoetballers maken daar maar een klein deel van uit. Met dit soort afgunst maatregelen treft men de ganse economie. |
|
|
|
|
|
|
#67 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ben jij eigenlijk zakenman of friturist ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 19 maart 2018 om 16:59. |
|
|
|
|
|
|
#68 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Wallonie is dat hetzelfde.
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn visie is een flat rate voor iedereen van 20% maar daarvoor ga ik geen ruzie maken. |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Die van €16000 zal met plezier de belastingen betalen van iemand met €30000 bruto per maand. Er zijn heel veel mensen op deze wereld die met plezier de belastingen willen betalen van die van €2000. So?
|
|
|
|
#71 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#72 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Alleen mochten de brackets wat hoger beginnen...iemand met 3000 bruto is geen grootverdiener die in de 50 % bracket mag terecht komen. |
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ge zijt weeral bezig shopping te doen in uw voordeel. Ik blijf er bij 20% voor iedereen. Zo niet word het shopping in buitenland.
|
|
|
|
|
|
#74 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Tja, dat is het nu eenmaal zo. Een gezin met twee inkomens aan het minimumloontarief worden belast als een grootverdiener. De echte grootverdiener, waarvoor het ook loont, kan fiscale 'spitstechnologie' betalen om te ontsnappen aan de fiscale wurggreep. Daarom zijn vlakke, voor iedereen gelijke belastingschalen, veel socialer en eerlijker.
Het woord 'hond' heeft nooit iemand gebeten - Aristoteles Laatst gewijzigd door fcal : 19 maart 2018 om 21:09. |
|
|
|
|
|
#75 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er is een goede (maatschappelijke) reden voor progressieve belastingschalen. En niets houdt u tegen te verhuizen he beste. |
|
|
|
|
|
|
#76 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|