![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#61 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#62 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Super toffe compagnon waarmee je op beide oren slaapt .. Blaffen bijna nooit maar ooit kwam er een vreemde aan ons deur, die was zeker goed voor de 10 miles nadien.
|
|
|
|
#63 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Officieel : 9mm. Ergens "ten velde" : .45 en twee jachtgeweren. En natuurlijk de .22 winchester met nachtkijker op niet vergeten |
|
|
|
|
|
|
#64 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoeveel medestanders zou jij hebben, vb. in een bindend Vlaams referendum? In twee opties: dat de medemensen die actueel opgesloten zijn in een gevangenis, mogen mee stemmen, of niet?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#65 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zal met enige gaarnte en plezier mijn stem uitbrengen. Ik hou daarbij in gedachte dat de IS'sers die zijn teruggekeerd naar hier alleszins wel stemplicht hebben.
|
|
|
|
|
#66 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
https://www.hln.be/nieuws/binnenland...loot~a9cfc861/
Nu lees je het eens vanuit een onderzoek van de politie zelf .... Al wat hier maar van ver of van dicht met overheid te maken heeft loopt mank terwijl wij er sowieso al veel te veel voor betalen.
|
|
|
#67 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|