![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het kan misschien nuttig zijn om aan sommigen te herinneren dat dit draadje gaat over het politiek afgedwongen niet-aantekenen van beroep door MIVB tegen een vonnis waarbij een werkgever discriminatie aan zijn been krijgt omdat hij het bestaande arbeidsreglement wenst te handhaven.
Dit heeft geen kloten van de Schoof te maken met de benoeming van een regeringscommissaris bij het IVGM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
de croo begaat volgens mij een politieke fout, door te trachten het debat over de lekenstaat "onder de mat" te schuiven. ik zou als ik bouchez was dan gewoon zeggen; de premier heeft ons standpunt tijdens het vragenuurtje blijkbaar niet goed begepen, dus herhaal ik het nog eens; er zijn geen uitzonderingen op "scheiding van kerk/moskee/synagoge en staat." Meer hoeft dat niet te zijn, en dan staat de croo politiek gezien in de hoek.
![]() |
![]() |
#63 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In beide gevallen gaat het over benoemingen waar de politiek aan te pas komt, in beide gevallen gaat het om kopvodden. Logisch denkende mensen zien direct een verband, diegene die zich voor hun logisch denken baseren op wat op hun VLD debatfiches staat, doen alsof ze het verband niet zien.
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pfff... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder Bouchez valt Vivaldi en is De Croo premier af. Dat wordt nog lachen.
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is te hopen. Hoe langer ze zich aan mekaar vastklampen, hoe groter de val zal zijn.