![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#821 | ||
|
Banneling
|
Waarom zou ik dat doen?
Citaat:
Citaat:
Je geraakt niet verder dan "meester, hij deed dat ook". p.s. Kan je bron met link geven waaruit blijkt dat "de linkse verdraagzamen" "in elke Vlaams Belanger een baby-etende neo-nazi-fasco zien" |
||
|
|
|
|
|
#822 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#823 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#824 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Tig postings. |
|
|
|
|
|
|
#825 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#826 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zaak_Notaris_X en het staartje: Citaat:
De "vuile boekskes" van De Moor zullen nog wel in je eigen geheugen liggen zeker? Laatst gewijzigd door Cynara Cardunculus : 11 oktober 2011 om 12:44. |
||
|
|
|
|
|
#827 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#828 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe zou d�*t toch komen? Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#829 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#830 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
foutje
Laatst gewijzigd door Paulus : 11 oktober 2011 om 13:03. |
|
|
|
|
|
#831 | |
|
Banneling
|
Ja, inderdaad, niet aantonen.
Geef jij anders bron met link waaruit blijkt dat "de linkse verdraagzamen" "in elke Vlaams Belanger een baby-etende neo-nazi-fasco zien" Citaat:
Je kan dat toch zelf uitrekenen. |
|
|
|
|
|
|
#832 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Sta eens voor de spiegel met een hand op je hoofd en kijk eens wie er onder staat. Dan is het meteen aangetoond. Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#833 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#834 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#835 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
omdat het een domme vraag is. Als u van mening bent dat elk voor zichzelf mag uitmaken wie aangenomen wordt en wie niet dan hebt u die meningen te aanvaarden. Daarenboven geef ik wel antwoord ik heb u gegeven dat lik op stuk beleid niet eerlijk is en dat het grappig is dat voorstanders van zulk beleid direct beginnen wenen wanneer ze er zelf slachtoffer van zijn. Dat toont gewoon aan dat zulke mensen geen idee hebben wat het is om gediscrimineerd te worden, ook dit toont deze thread mooi aan.
"Het is de gelovige die, niet het geloof dat bescherming nodig heeft. Mensen hebben mensenrechten, religies, geloven en ideeën hebben die niet.'' Laatst gewijzigd door the_dude : 11 oktober 2011 om 14:20. |
|
|
|
|
|
#836 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik vind dat zo geen domme vraag. Discriminatie op grond van politieke voorkeur is nog altijd wettelijk verboden.
Citaat:
Citaat:
Bovendien is ook het Vlaams Belang tegen discriminatie op grond van politieke voorkeur. Citaat:
Paulus. |
|||
|
|
|
|
|
#837 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maak het ons gemakkelijk Artisjok en clean yourself.
Verklaar eens openlijk dat volgens jou de ideologie van het Vlaams Belang volledig los staat van die van de Nazi's. Maar dat zal je niet doen, want zo eerlijk ben je niet. Volgens jou is er weldegelijk een connectie, al zal je dat nooit directly zeggen. Zo kennen we jou wel. Paulus. |
|
|
|
|
|
#838 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
ook benieuwd hoor, een neutraal centrum zou mevrouw toch wel een vingertikje geven en ik blijf het toch grappig vinden dat mensen van de harde lijn altijd schrikken als ze zelf die harde lijn tegekomen.
|
|
|
#839 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zo kennen we je wel. Als je je ongelijk moet toegeven, er iets anders van maken. |
|
|
|
|
|
|
#840 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|