![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#841 |
|
Minister
|
Maar dit was wel een topper :
|
|
|
|
|
|
#842 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Desperado 2 "Once Upon a Time in Mexico"
|
|
|
|
|
|
#843 |
|
Europees Commissaris
|
Die heb ik nog niet gezien...
Maar ik heb gehoord dat alles voor een blauw doek is gefilmd, en de rest allemaal met GCI-effecten is geregeld. Soms zie je dat heel duidelijk. ![]() ![]() http://www.cyberdeeder.com/images/TheSentinel_13250/the_sentinel.jpg
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 24 maart 2007 om 01:18. |
|
|
|
|
|
#844 |
|
Europees Commissaris
|
Sorry, had dit moeten worden:
Die heb ik nog niet gezien... Maar ik heb gehoord dat alles voor een blauw doek is gefilmd, en de rest allemaal met GCI-effecten is geregeld. Soms zie je dat heel duidelijk. ![]() ![]() ![]()
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 24 maart 2007 om 01:22. |
|
|
|
|
|
#845 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
|
#846 |
|
Europees Commissaris
|
Majestic, met Jim Carrey. Ik haat zijn gekke bekken. Maar dit was een film waarin hij er niet één trok. Na Eternal Sunshine of the Spotless Mind, The Truman Show en The Number 23 ga ik waarlijk nog moeten concluderen dat hij toch kan acteren.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#847 |
|
Banneling
|
Breaking and entering. Niet slecht. Verschillende verhaallijnen binnen de film, goed geacteerd, niet moralistisch maar ook niet vrijblijvend, actueel.
|
|
|
|
|
|
#848 | |
|
|
Citaat:
Nu ben ik wel verplicht om na dat testosterongeweld naar een chick flick te gaan kijken... Klote "voor wat hoort wat" |
|
|
|
|
|
|
#849 |
|
Europees Commissaris
|
Lucky Number Slevin
|
|
|
|
|
|
#850 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik heb naar de film gekeken van " JARHEAD " Feitelijk heeft het mij wel tegengevallen, want zulke film liggen mij niet zo goed. Ik heb mij om de duur beginnen af te vragen, tegen wie waren ze nu aan het oorlog voeren , ze waren maar aan het schieten maar geen enkel vijand gezien .
Groet Ronny |
|
|
|
|
|
#851 |
|
|
- Zoolander
- Spygames - Cambridge Spies Laatst gewijzigd door nubian : 2 april 2007 om 10:33. |
|
|
|
|
|
#852 | |
|
|
Citaat:
|
|