![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#861 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#862 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#863 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou zeggen: de kans dat ge er kloef op zit = 99%
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
#864 |
|
Banneling
|
Deze avond in Vranckx op Canvas : een culturele traditie die niet in het superieure Westen bestaat (tenzij geïmporteerd) : de eremoorden.
|
|
|
|
|
|
#865 |
|
Europees Commissaris
|
Te laat. Is er een heruitznding?
|
|
|
#866 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heb het opgenomen. Ik zou eens willen weten hoeveel linksen ernaar kijken en of ze hun brilleke zouden afgezet hebben. |
|
|
|
|
|
|
#867 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#868 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#869 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Belgie & Nederland gaf de rechter na aanhouding van de dader vaak een relatief lichte straf. Hij hield namelijk rekening met de culturele achtergrond van de dader. Ter illustratie: http://www.telegraaf.nl/binnenland/5...__.html?p=38,1 Is dat superieur of misdadig van deze rechter? In de VS daarentegen ga je in veel staten gewoon op de bekende stoel (en krijgt de rest van de betrokken familieleden zeer zware straffen), en komt eerwraak nauwelijks voor. |
|
|
|
|
|
|
#870 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#871 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#872 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vrees echter dat je het net als de VRT heel normaal vindt dat de daders na een paar jaar weer vrolijk rond lopen. Een programma over eerwraak is dan ook pas echt interessant als de justitiele macht in Belgie aan de tand (ja ook De Tandt) wordt gevoeld over wat deze mensen bezielt om daders weer de maatschappij in te sturen. Maar ja Vrancx en de rechterlijke macht worden uiteindelijk uit hetzelfde potje betaald, dus dat gaan wij niet beleven. |
|
|
|
|
|
|
#873 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
...en NEE, ik vind het helemaal niet normaal dat de daders enkele jaren later weer vrolijk terug op straat rondlopen, ik vind het zelfs niet normaal dat zulke 'cultuur' ingevoerd/geïmporteerd wordt - of indien toch reeds geïmporteerd - niet 'verwijderd' worden (strenge straffen/uitzetting e.d.)
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
|
#874 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#875 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#876 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die witte vrienden van u die zware criminelen snel op straat zetten en dus weer op de burgers afsturen, wat is daar zo superieur aan? Die andere witte vrienden van u die er niet in slagen om de opdracht te geven tot de bouw van voldoende cellen, wat is daar zo superieur aan? |
|
|
|
|
|
|
#877 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#878 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat denk ik niet, ik vind namelijk dat wie eerwraak pleegt het probleem is, en niet die "witten"" die ook dit probleem weer moeten regelen..maar u schuift graag af, op "witten" maar over in eigen boezem kijken heeft u nog nooit gehoord?
|
|
|
|
|
|
#879 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oh, u denkt dat uw witte vrienden eerwraak te zwaar bestraffen?
De dader moet getroost worden (net als de dronken doodrijder) of zo? Meneer wil misschien nog een beetje hulpverlening? Ik bedoel hij is wel zijn vrouw kwijt. Of u denkt dat het loslaten op de maatschappij van deze lieden na slechts een paar jaar gevang prima te noemen is, zoals nu plaatsvindt. |
|
|
|
|
|
#880 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|