Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 maart 2009, 23:02   #9461
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik heb geen zin om hier voor de twinstigste of dertigste keer dezelfde discussie te voeren en dezelfde linkjes te gaan tracen ... informeer u en wees kritisch....
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2009, 23:14   #9462
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Misschien dat sommige believers zich eens zouden mogen afvragen wat al hun (blind) geploeter nu al effectief heeft opgeleverd na bijna 8 jaar.

Is er kans op een nieuw onderzoek? Nope.
Is er een significante mentality-shift? Nope?
Worden ze ook maar enigsins serieus genomen in de reele wereld? Nope.

Dus de vraag stelt zich : Cui bono? Bezigheidstherapie?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2009, 23:18   #9463
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

atmosphere's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gun Bekijk bericht
Juist,

Blijf het officiële verhaal en de houding van de autoriteiten maar goedpraten, we zijn dit intussen gewoon van jou, jouw enorme mate van kritische ingesteldheid spreidt zich weer ten toon.
Ik schreef, "hoe onterecht het vaak ook moge zijn "

Noemt u dat goedpraten ?
atmosphere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 maart 2009, 23:24   #9464
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist,

Blijf het officiële verhaal en de houding van de autoriteiten maar goedpraten, we zijn dit intussen gewoon van jou, jouw enorme mate van kritische ingesteldheid spreidt zich weer ten toon.

Heeft u mijn eerdere reacties op uw beweringen gelezen . die over L. Robertson bijvoorbeeld ? En over het gesmolten staal ?

U weet niet eens wat het officiële verhaal is , en neemt zo maar aan dat deze zegt dat de torens door het smelten van staal zijn ingestort .
Oud 28 maart 2009, 23:27   #9465
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

'symetrische' collapse ??

Oud 29 maart 2009, 02:07   #9466
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere Bekijk bericht
Ja , dat er vanalles niet klopt ,maar hoe dat komt is volslagen onduidelijk . en net als u laten ze de conclusies weg en negeren ze het werkelijke bewijs
U moet zichzelf een conclusie vormen,daar gaat het over...

Mijn conclusie mijn beste is dat het niet klopt,en laat dit gebaseerd zijn op mijn eigen ervaringen wat betreft vluchtsimulaties aangezien ik hier nog al een fervente fan van blijk te zijn...
De tweede én belangrijkste reden is dat ik volkomen op het oordeel betrouw van een vriend van mij die mij destijds als piloot van een hercules boven het target bracht om gedropt te worden..

Opstijgen is géén kunst mijn beste,een draai maken tegen de kompasroos in en zuiver aanvliegen is echter een héél ander gegeven..

Mwa, bekijk mijn link maar eens terug en houd vooral de schommelingen tussen hoogte en snelheid in het oog....

Citaat:
Een expert uit het relevante vakgebied over manouvres die de kapers maakten en de theoriën en beweringen die anderen doen :

http://www.911myths.com/Another_Expert.pdf

Tja,toeval zeker,mijnheer Buzz is met krek dezelfde link komen aanzetten,en ik heb hem netjes gedebunked;sindsdien niets meer van mijnheer Buzz gehoord wat dat betreft...Maar ik wil U graag Uw oren uitwassen aangezien U zelf op dat moment hebt zitten slapen....

Uw piloot baseert zich tijdens de run op het pentagon op een linkse draai waardoor hij volgens hem het doelwit tijdens die hele draai kon in vizier houden om aan te vliegen....

En wat zeggen de gegevens in mijn link mijn beste...een draai naar rechts volgens het officiele vluchtpad...Dus niks target om in het oog te houden gedurende die héle draai...

Ga nu maar eens die link van mij helemaal terug bekijken met dit in het achterhoofd,and keep your eye to the speed and altitude....

En lees maar eens verder dat Uw piloot het nooit zou proberen om met zulke snelheid zo laag over de grond te scheren....Doch vindt hij het blijkbaar normaal wat hij als ervaren piloot nooit zou aandurven een groentje daarin wél zou slagen....

Terug naar af mijn beste...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2009, 02:13   #9467
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
R U sure?
Die zuipt momenteel volop champagne samen met samen met de jongens van de ISI,en dit alles betaald door die gasten van de CIA om hun erkentelijkheid uit te drukken...
Oud 29 maart 2009, 02:55   #9468
Gun
Perm. Vertegenwoordiger VN

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Heeft u mijn eerdere reacties op uw beweringen gelezen . die over L. Robertson bijvoorbeeld ? En over het gesmolten staal ?

U weet niet eens wat het officiële verhaal is , en neemt zo maar aan dat deze zegt dat de torens door het smelten van staal zijn ingestort .
Juist
Oud 29 maart 2009, 02:56   #9469
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Die zuipt momenteel volop champagne samen met samen met de jongens van de ISI,en dit alles betaald door die gasten van de CIA om hun erkentelijkheid uit te drukken...
Als hij nog niet met 10 maagden in één of andere islamitische hemel is terecht gekomen ...
Oud 29 maart 2009, 02:57   #9470
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Misschien dat sommige believers zich eens zouden mogen afvragen wat al hun (blind) geploeter nu al effectief heeft opgeleverd na bijna 8 jaar.

Is er kans op een nieuw onderzoek? Nope.
Is er een significante mentality-shift? Nope?
Worden ze ook maar enigsins serieus genomen in de reele wereld? Nope.

Dus de vraag stelt zich : Cui bono? Bezigheidstherapie?
Oud 29 maart 2009, 11:48   #9471
atmosphere
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
U moet zichzelf een conclusie vormen,daar gaat het over...

En wat zeggen de gegevens in mijn link mijn beste...een draai naar rechts volgens het officiele vluchtpad...Dus niks target om in het oog te houden gedurende die héle draai...
"het officiële vluchtpad " ?? De FBI heeft nooit een officieel vlucdhtpad vrijgegeven . Bepaalde vluchtgegevens van het NTSB zijn nog geen eindoordeel .

Natuurlijk blijft het zo dat vluchtgegevens nooit op zulen wegen tegen fysiek bewijsmateriaal en de ooggetuigen die de crash werkelijk helemaal hebben gezien .

Citaat:
En lees maar eens verder dat Uw piloot het nooit zou proberen om met zulke snelheid zo laag over de grond te scheren....Doch vindt hij het blijkbaar normaal wat hij als ervaren piloot nooit zou aandurven een groentje daarin wél zou slagen....
Natuurlijk durft een ervaren piloot dat niet aan , het risico is te groot . Laat die kaper daar nu net maling aan gehad hebben.

Of dacht u dat deze netjes volgens de regels en binnen bepaalde veiligheidsnormen het Pentagon in vloog ?
Oud 29 maart 2009, 12:29   #9472
AEvanLoon
Gouverneur

AEvanLoon's schermafbeelding

Standaard

Na mijn afwezigheid van een jaar of twee is het vreemd om te merken dat er nog altijd mensen zijn die anderen ervan proberen te overtuigen dat Al Qaeda niet verantwoordelijk zou zijn voor de vliegtuigaanslagen op het World Trad Center in september 2001. Welk belang zouden zij dienen?
Oud 29 maart 2009, 13:04   #9473
Buzz
Provinciaal Gedeputeerde

Buzz's schermafbeelding

Standaard

http://www.youtube.com/watch?v=bYzIbOYaSy8

Niks persoonlijks, tis gewoon zo goed dat ik het wel moest posten hier.
Buzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2009, 13:58   #9474
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AEvanLoon Bekijk bericht
Na mijn afwezigheid van een jaar of twee is het vreemd om te merken dat er nog altijd mensen zijn die anderen ervan proberen te overtuigen dat Al Qaeda niet verantwoordelijk zou zijn voor de vliegtuigaanslagen op het World Trad Center in september 2001. Welk belang zouden zij dienen?
Waarom? Omdat het verdomd zo is!
Oud 29 maart 2009, 14:01   #9475
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Buzz Bekijk bericht

Goeie film trouwens
Oud 29 maart 2009, 14:17   #9476
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"het officiële vluchtpad " ?? De FBI heeft nooit een officieel vlucdhtpad vrijgegeven . Bepaalde vluchtgegevens van het NTSB zijn nog geen eindoordeel .
Straf mijn beste, het betreft hier de vluchtdata van de fdr zelf....
Welke de NTSB eerst niet Wilden vrijgeven maar die ertoe gedwongen werden omdat de pilots for truth een aanvraag via het freedom of information act hiervoor deden....

En wat nog grappiger is dat twee CIA agenten onafhankelijk van elkaar bevestigen dat wat aanvliegroute betreft deze gegevens wél blijken te kloppen...

Alléén zat U blijkbaar weer te slapen toen dit werd vermeld...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door atmosphere;4040498
[B
Natuurlijk blijft het zo dat vluchtgegevens nooit op zulen wegen tegen fysiek bewijsmateriaal[/b] en de ooggetuigen die de crash werkelijk helemaal hebben gezien .

U méént het werkelijk,wéét U dat zulke data-aanwijzingen juist worden gebruikt om te kunnen vaststellen of de piloten fouten hebben gemaakt tijdens hun vlucht....

Met andere woorden mijn beste, telkens je leest na een vliegtuigcrash dat het de fout van de piloot is mag je er zéker van zijn dat die informatie om die te bewijzen zowat volledig uit de informatie die de FDR bevat gehaald is...

Citaat:
"
Natuurlijk durft een ervaren piloot dat niet aan , het risico is te groot . Laat die kaper daar nu net maling aan gehad hebben.

Of dacht u dat deze netjes volgens de regels en binnen bepaalde veiligheidsnormen het Pentagon in vloog ?
Hebt U die link van U wél zelf degelijik gelezen mijn beste,Uw piloot beweerd dat het vliegtuig een linkse draai maakte alvorens aan te vliegen...

De vluchtgegevens én radargegevens spreken echter van een rechtse draai mijn beste...

Wat hebt U daar op te zeggen...

Meneer Buzz die deze link het eerst hier plaatste heb ik alvast niet meer gehoord toen ik hem op die blunder wees....

Laatst gewijzigd door Svennies : 29 maart 2009 om 14:27.
Oud 29 maart 2009, 14:32   #9477
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

schitterend gewoon ... sheep follow the 9/11 truth haha
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2009, 16:25   #9478
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Schitterend en zó de nagel op de kop. Ze blijven nog braaf eigenlijk want ik kan best 21 of zelfs 31 truths verzinnen die zo absurd zijn dat enkel een truther erin kan geloven. Deze 11 waren inderdaad een goede eye-opener voor zij die nog twijfelen. Echte truthers zijn uiteraard verloren voor de mensheid.

Citaat:
Why is this so you ask? Because we call ourselves 911-truth. If the 'evidence' were false, we'd call ourselves 911-lies. But we are not 911-lies, we are 911-truth. Duhhh!

Citaat:
We know what's really going on, because we're smarter than you. We are 911 truth! Don't let the government tell you what to think, that is our job.
Ik heb spijt dat ik dergelijke video nooit gemaakt heb.

Laatst gewijzigd door parcifal : 29 maart 2009 om 16:27.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 maart 2009, 17:04   #9479
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Schitterend en zó de nagel op de kop. Ze blijven nog braaf eigenlijk want ik kan best 21 of zelfs 31 truths verzinnen die zo absurd zijn dat enkel een truther erin kan geloven. Deze 11 waren inderdaad een goede eye-opener voor zij die nog twijfelen. Echte truthers zijn uiteraard verloren voor de mensheid.
Hoe mooi, die kinderlijke naïviteit, blijf de main stream volgen Parcifal, het staat je goed.
Oud 29 maart 2009, 17:24   #9480
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw Doublethink is schrikbarend.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:00.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be