![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9461 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9462 |
|
Banneling
|
Misschien dat sommige believers zich eens zouden mogen afvragen wat al hun (blind) geploeter nu al effectief heeft opgeleverd na bijna 8 jaar.
Is er kans op een nieuw onderzoek? Nope. Is er een significante mentality-shift? Nope? Worden ze ook maar enigsins serieus genomen in de reele wereld? Nope. Dus de vraag stelt zich : Cui bono? Bezigheidstherapie? |
|
|
|
|
|
#9463 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Noemt u dat goedpraten ? |
|
|
|
|
|
|
#9464 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heeft u mijn eerdere reacties op uw beweringen gelezen . die over L. Robertson bijvoorbeeld ? En over het gesmolten staal ? U weet niet eens wat het officiële verhaal is , en neemt zo maar aan dat deze zegt dat de torens door het smelten van staal zijn ingestort . |
|
|
|
|
|
|
#9465 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
'symetrische' collapse ??
![]() |
|
|
|
|
|
#9466 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn conclusie mijn beste is dat het niet klopt,en laat dit gebaseerd zijn op mijn eigen ervaringen wat betreft vluchtsimulaties aangezien ik hier nog al een fervente fan van blijk te zijn... De tweede én belangrijkste reden is dat ik volkomen op het oordeel betrouw van een vriend van mij die mij destijds als piloot van een hercules boven het target bracht om gedropt te worden.. Opstijgen is géén kunst mijn beste,een draai maken tegen de kompasroos in en zuiver aanvliegen is echter een héél ander gegeven.. Mwa, bekijk mijn link maar eens terug en houd vooral de schommelingen tussen hoogte en snelheid in het oog.... Citaat:
Tja,toeval zeker,mijnheer Buzz is met krek dezelfde link komen aanzetten,en ik heb hem netjes gedebunked;sindsdien niets meer van mijnheer Buzz gehoord wat dat betreft...Maar ik wil U graag Uw oren uitwassen aangezien U zelf op dat moment hebt zitten slapen.... Uw piloot baseert zich tijdens de run op het pentagon op een linkse draai waardoor hij volgens hem het doelwit tijdens die hele draai kon in vizier houden om aan te vliegen.... En wat zeggen de gegevens in mijn link mijn beste...een draai naar rechts volgens het officiele vluchtpad...Dus niks target om in het oog te houden gedurende die héle draai... Ga nu maar eens die link van mij helemaal terug bekijken met dit in het achterhoofd,and keep your eye to the speed and altitude.... En lees maar eens verder dat Uw piloot het nooit zou proberen om met zulke snelheid zo laag over de grond te scheren....Doch vindt hij het blijkbaar normaal wat hij als ervaren piloot nooit zou aandurven een groentje daarin wél zou slagen.... Terug naar af mijn beste... |
||
|
|
|
|
|
#9467 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#9468 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#9469 |
|
|
Als hij nog niet met 10 maagden in één of andere islamitische hemel is terecht gekomen ...
|
|
|
#9470 | |
|
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
|
|
#9471 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Natuurlijk blijft het zo dat vluchtgegevens nooit op zulen wegen tegen fysiek bewijsmateriaal en de ooggetuigen die de crash werkelijk helemaal hebben gezien . Citaat:
Of dacht u dat deze netjes volgens de regels en binnen bepaalde veiligheidsnormen het Pentagon in vloog ? |
||
|
|
|
|
|
#9472 |
|
Gouverneur
|
Na mijn afwezigheid van een jaar of twee is het vreemd om te merken dat er nog altijd mensen zijn die anderen ervan proberen te overtuigen dat Al Qaeda niet verantwoordelijk zou zijn voor de vliegtuigaanslagen op het World Trad Center in september 2001. Welk belang zouden zij dienen?
|
|
|
|
|
|
#9473 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
http://www.youtube.com/watch?v=bYzIbOYaSy8
Niks persoonlijks, tis gewoon zo goed dat ik het wel moest posten hier. |
|
|
|
|
|
#9474 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#9475 | |
|
|
![]() Citaat:
|
|
|
|
#9476 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welke de NTSB eerst niet Wilden vrijgeven maar die ertoe gedwongen werden omdat de pilots for truth een aanvraag via het freedom of information act hiervoor deden.... En wat nog grappiger is dat twee CIA agenten onafhankelijk van elkaar bevestigen dat wat aanvliegroute betreft deze gegevens wél blijken te kloppen... Alléén zat U blijkbaar weer te slapen toen dit werd vermeld... Citaat:
U méént het werkelijk,wéét U dat zulke data-aanwijzingen juist worden gebruikt om te kunnen vaststellen of de piloten fouten hebben gemaakt tijdens hun vlucht.... Met andere woorden mijn beste, telkens je leest na een vliegtuigcrash dat het de fout van de piloot is mag je er zéker van zijn dat die informatie om die te bewijzen zowat volledig uit de informatie die de FDR bevat gehaald is... Citaat:
De vluchtgegevens én radargegevens spreken echter van een rechtse draai mijn beste... Wat hebt U daar op te zeggen... Meneer Buzz die deze link het eerst hier plaatste heb ik alvast niet meer gehoord toen ik hem op die blunder wees.... Laatst gewijzigd door Svennies : 29 maart 2009 om 14:27. |
|||
|
|
|
|
|
#9477 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|