![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#9721 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#9722 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Omdat Amerika al van begins af aan oorlogen voert gebaseerd op leugens en oorlogspropaganda
|
|
|
#9723 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
http://www.rinf.com/columnists/news/...-an-inside-job
Citaat:
ik kan ook "bewijzen" geven he... Het is niet omdat ze van een overheid komt dat ze meer te bertrouwen zijn he. Alles zwart op wit is aanpasbaar, en alles dat de mens aan kan raken, zal corrupt zijn.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 30 april 2009 om 18:31. |
|
|
|
|
|
|
#9724 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#9725 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er vanuit gaan dat er inderdaad een seismic event plaatsvond 10 minuten voor de crash . Of gaan controleren bij de bron of dit inderdaad het geval was , en zo ja wat zeggen de mensen die deze gegevens bekend maakte daarover. Voor dit soort keuzes kom je vaak te staan : "WTC 7 collapsed in less than 6 seconds " Hier blijkt al snel dat dit gebaseerd is op een filmpje dat niet compleet is . De totale instorting duurde ongeveer 13 seconden blijkt wanneer je het zelf controleert . |
|
|
|
|
|
|
#9726 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
atmosphere, ik gaf een voorbeeld
Wat stelt "bewijs" voor jongens? Eerlijk? Ze schuiven af en op tafel wat ze willen hoor
|
|
|
#9727 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Bewijs is alles, je kan niet zomaar iemand beschuldigen voor de moord op 3000 mensen zonder ook maar een beetje bewijs. Dat is absurd en gek. |
|
|
|
|
|
|
#9728 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men viel massaal een relatief stabiel land binnen waar geen enkel gewapend conflict gaande was , welke geen bedreiging vormde voor de VS |
|
|
|
|
|
|
#9729 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Men viel massaal een relatief stabiel land binnen waar geen enkel gewapend conflict gaande was , welke geen bedreiging vormde voor de VS |
|
|
|
|
|
|
#9730 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
|
|
|
|
#9731 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
kgon der nog één ding over zeggen
Tboeit mij langs geen fluit meer haha
|
|
|
#9732 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zozo ,kan je vast verscheidene voorbeelden geven wat dat betreft..... |
|
|
|
|
|
|
#9733 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Hier gaan we weer... Waren die landen niet authoritair dan? Vuurden ze niet in meeste gevallen "het eerste schot" bij wijze van spreken? Tzal weer geen waar zijn zeker. Als u wat aandachtig was zou u aan mijn reacties ook zien dat ik niet alle VS-interventies goed vond, maar het feit blijft dat ze praktisch allemaal dictators waren. De gerechtvaardigde zou ik de Tweede Wereldoorlog, de Golf Oorlog noemen, de Koreaanse, de Bosnische, de Afghaanse, en misschien nog enkele waar ik nu niet direct opkom. U zal hoogst waarschijnlijk helemaal niet akkoord gaan hiermee, maar u moet geen moeite doen om af te komen met de standaard imperialisme/kapitalisme/zionisme/NWO excuses want ik heb helemaal geen zin om hier in het 9/11-thread met u de textbook pro-vs-anti discussie te houden voor de zoveelste keer, u weet best wat m'n standpunten zullen zijn.
|
|
|
#9734 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ochottekens, in hoevéél gevallen waren die "dictators" daar aan de macht geraakt mét volledige steun door die hele VS denkt U.... En hoevéél keer hebben ze zo een dictator die hun steun kreeg "gepusht" om een naburig land binnen te vallen waar zijzelf enkele jaren ervoor hardhandig waren buitengezet.... Of gaat U weer een linkse bocht maken zoals Uw piloot ,daar waar iederéén wist dat het een rechtse bocht was.... Of leest U de links die U plaatst geeneens helemaal door.... Laatst gewijzigd door Svennies : 30 april 2009 om 23:14. |
|
|
|
|
|
|
#9735 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Voor de zoveels... laat maar. Kmk.
|
|
|
#9736 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk, aftaaien met de staart tussen de benen noemen wij zoiets....
Nog een goedenavond mijn beste Buzz.... Laatst gewijzigd door Svennies : 30 april 2009 om 23:22. |
|
|
|
|
|
#9737 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Ook ne goeden avond nog, beste Svennies.
http://www.youtube.com/watch?v=rNIzuNMKADg Laatst gewijzigd door Buzz : 30 april 2009 om 23:32. |
|
|
|
|
|
|
#9738 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#9739 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dixie,waarom negeer jij hetgeen je op die foto ziet....
Juist mijn beste,op een verdieping zie je een pc monitor ongeschonden staan ,en een verdiep lager zelfs een ongeschonden houten meubelstuk... probleemloos de explosie van die duizenden liters kerosine overleefd zo te zien... Nu mijn vraag aan jou,waarom zouden kapers die vastbesloten zijn om hun doelwit te treffen er eerst met een rechtse bocht achterdoorvliegen,hun doelwit voorbij om dan met een rechtse bocht van 330° waarbij de piloot gedurende dit hele maneuver géén enkele zicht meer heeft hun doelwit in de slammen in een gedeelte waar renovatiewerken gebeurden ter versterking van het pentagon ,en waar sowieso omwege van die werken al minder personeel aanwezig was ,en waar uitsluitend de administratie van het leger gehuisvest was binnen te vliegen ...... En nét daar waar die kapers doodleuk alvorens hun rechtse bocht in te zetten zowat het hele pentagon aan de rivierzijde zijn voorbij gevlogen waar de onderdelen van de navy en landmacht hun burelen en operationele diensten hebben ,en dat nog geeneens een versterkende renovatie had ondergaan... Een terrorist die zijn doelwit wil raken mijn beste neemt zijn eerste kans waar,en die gaat niet een extra bochtje draaien aangezien het risico om daarbij te worden neergeschoten met elke seconde wordt vergroot.... En wéét U waarom ik mij deze bedenking maak.... Alléén al uit het feit dat deze vlucht met zovéél vertraging is vertrokken tegenover de vluchten die de twin towers hebben doorboord.. Iedere kaper die wéét dat hij achterop het schema ligt van zijn kompanen wat hun actie betreft wil zijn doel zélf zo snel mogelijk bereiken ,en gaat heus géén extra rondje draaien op dat moment aangezien de kans dat zij worden neergeschoten per minuut oneindig groter wordt.... Laatst gewijzigd door Svennies : 1 mei 2009 om 00:09. |
|
|
|
|
|
#9740 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik begrijp nog steeds niet waar u heen wilt met het verhaal over die bocht en die piloot. Het toont helemaal niets aan , het bewijst niets , en is nergens een aanwijzing voor . Citaat:
Logisch idee om in het sterkste deel van het Pentagon te gaan crashen , daar zullen de hoge heren namelijk wel zitten . Zo kun je het ook bekijken Laatst gewijzigd door atmosphere : 1 mei 2009 om 18:52. |
||
|
|
|