![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() en dan klaag jij en veronderstelt dat de toestand hier dezelfde zal zijn: hier leven bijna geen mensen uit Suriname, de Nederlandse Antillen en Aruba: lichtvaardige veronderstelling dus of gewoon gratuite verdachtmakingen, vertekkende vanuit een reeds tendentieus krantenartikel ![]() ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#82 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik zou toch maar ingaan op mijn eerdere suggestie en een eigen forum oprichten, filo, met jou wordt het toch nooit wat. En wat betreft mijn forumgebruik, ik ben nog maar een beginner, eh! Maar ik heb onder mijn 91 berichtjes al meer relevante en werkelijkheidsgetrouwe teksten staan, dan jij met je 4661 verbale excrementen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#84 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() PS Van Sans' tekst is eenvoudig te vinden op die site (bewijs: zélfs jij vond hem) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#85 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#86 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#87 |
Banneling
|
![]() Filo is toch zo'n grappige guitige kerel, ik val bijna van mijne stoel van 't lachen!
Tussen haakjes, Filo, het is 'Van Sans artikel', niet 'Van Sans' artikel'. Zie maar dat er gene Boeing 747 bij u naar binnen vliegt terwijl ge daar zo nijver de cyberspace aan het pollueren zijt. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#88 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een stuk volwassener? Door niet eens te antwoorden ben je echt een STUk volwassener hoor ego filo. Echt wel!! ![]() Hebben ze jou nooit geleerd in school dat na een vraag normaal een antwoord komt? Is dit dan een spelletje? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#89 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Sta nu maar terug op, de werkvrouw komt stofzuigen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blindheid van Illwill. Ik ga dan ook geen virtuele discussies meer aan met deze persoon. Dat is toch maar parels voor de zwijnen. Echt. Filo, het beste is als je hem ook maar negeert. Hij denkt dan waarschijnlijk dat we niet meer durven en hij de grote overwinnaar is. Dat mag hij denken van mij. als dat zijn irritante posts een beetje afremt. ![]() So be it. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#91 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#92 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ego filo heeft nog nergens durven antwoorden dus echt verschil zit er hier ook niet in. De grote overwinnaar ben jij in jou gedachten met deze intelligente volwassene posting. Ik ga hem lekker negeren la la lala laaaaaa! Irritante posts, lol. Als je mij toch gaat negeren maakt het eigenlijk toch niet uit of ze in hoeveelheid achteruit gaan. Nogmaals wat is er volgens jullie dan toch zooooooooooo erg aan het stellen van vragen en het krijgen van antwoorden op dit forum???? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#93 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Wat zou het hof zijn zonder hofnar? (mja, we hebben Peace al in die functie...) ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#94 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ach ja iemand die anderen als hofnar beziet en zichzelf als koning of keizer mag het hebben voor mijn part. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#95 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#96 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#97 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#98 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Vroeg of laat heeft iedereen wel eens prijs van de migranten. Het Vlaams Blok gaat dus op termijn regelrecht naar een absolute meerderheid. En dan zijn het niet meer de vreemdelingen en het PC establishment die de wetten stellen, maar de gewone man in de straat. En dan zullen we aan die twee groepen de rekening presenteren. Ze zijn alvast gewaarschuwd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#99 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Waarschijnlijk probeert u aan de hand van die vaststellingen het goed te praten dat bepaalde mensen het land uitzetten gerechtvaardigd is wanneer deze de wet hebben overtreden e.d. en meer van die onzin. Criminelen moeten inderdaad worden opgepakt en moeten inderdaad worden bestraft. Waarom de nationaliteit van die criminelen relevant zou moeten zijn, is en blijft mij echter een groot raadsel. De conclusies die u probeert te trekken uit de statistieken en de gegevens uit o.a. het rapport van Van San zijn onterecht en de oplossing die u daar naar alle waarschijnlijkheid voor naar voren wenst te brengen, deugen niet.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt zeggen wat je wil.
Het aantal criminelen mag volgens jou heel laag liggen en doe maar alsof je neus bloed, mij niet gelaten, het is ook dankzij deze houding dat het VB zo groot is en nog veel groter zal worden. Je behoort praktisch tot deze partij door deze houding, men zal je heel dankbaar zijn. Ook al zou het aantal criminelen laag blijven of zijn, het aantal slachtoffers van criminele feiten stijgt elke dag, ook al voel jij je na een overval nog veilig, awel deze mensen niet en zullen dus ook geen andere keus hebben om voor het blok te gaan stemmen als ze dat al niet deden. Blijf maar klagen dat het de schuld is van de media, indien dit zo zou zijn is het weer een bewijs dat de huidige politiek niets doet aan het probleem. Proficiat daarvoor. |
![]() |
![]() |