![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Hoeveel % van de moslim-migranten zou volgens u best terugkeren naar het land van afkomst? | |||
| 0% |
|
45 | 44,12% |
| 0% - 10% |
|
1 | 0,98% |
| 10% - 25% |
|
1 | 0,98% |
| 25% - 50% |
|
5 | 4,90% |
| 50% - 75% |
|
3 | 2,94% |
| 75% - 90% |
|
5 | 4,90% |
| 90% - 100% |
|
4 | 3,92% |
| 100% |
|
38 | 37,25% |
| Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Pater Versteylen had er misschien nog enige verwantschap mee, maar is uit frustratie met de rode koers zelf uit Agalev uitgestapt. Agalev is gekaapt door bloedrood, nadat het een kiespubliek van brave bezorgde CVP-moederkes had opgebouwd.
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Degenen die het zich kunnen permitteren boeken in het weekend een hotelletje in Bahrain. En denk maar niet dat ze daar Jack Daniels drinken hoor! Nee, de duurste 24-year old single malt is amper goed genoeg voor die mannen. Binnen Saudi-Arabia ga je weinig ingevoerde drank vinden. In de plaats daarvan is er een bloeiende handel in huisgestookte jenevers.
Laatst gewijzigd door fonne : 5 september 2009 om 20:58. |
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Totdat het hier dus even slecht is als bij hen, en er van Europa niets overblijft. Tijd om er een eind aan te maken dus en het probleem radicaal aan te pakken. |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat beweren de linkiewinkies niet meer, de mensen die doppen hebben ook ogen, maar nu is het opeens in de verre toekomst dat ze aan het werk zullen gaan. Wel, mijn geduld is op. |
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb de indruk dat gij ofwel grappig wil zijn ofwel iemand wil schofferen, maar geen van de 2 gaat u af. Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 september 2009 om 14:04. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik denk dat je de problematiek moet vergelijken met de behandeling van kanker. Als je snel genoeg de kanker ontdekt dan kan je hem wegsnijden of verschrompelen zonder verder kwaad aan te richten aan het omliggende gezonde weefsel. En daarna beter je je leven en houdt op met roken en frieten eten. Maar als de kanker te ver is uitgezaaid sta je voor de keuze: een radicale behandeling inzetten of palliatieve zorgen. Een radicale behandeling houdt wel in dat ook gezond weefsel zal vernietigd worden bij de bestraling of chemo-therapie, en 100% garantie zal je van geen enkele dokter krijgen. Maar het blijft de enige mogelijkheid om te overleven. En je kan dan nog wel eens schuldgevoelens hebben over 'wat als ik niet gerookt had?', maar in wezen doet die voorgeschiedenis er niet meer toe, alles wat nog telt is: hoe overleef ik dit? Ik stel vast dat een groot aantal kiezers hier de keuze maken voor de palliatieve zorgen, en een evengroot aantal voor de radicale oplossing. Maar dat ze van iets daartussen denken dat het geen zin meer heeft. Dus wat deze uitslag ons in feite leert is dat de meeste mensen menen dat de kanker al te ver gewoekerd is in onze samenleving om nog met genuanceerde maatregelen oplosbaar te zijn. Vandaar de grote polarizatie. |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De nederlandstalige linkiewinkies doen dat om extra stemmen te halen. Daarom dat ze ze liefst zo dom en onaangepast voor de arbeidsmarkt willen, geschikt voor een leven lang te doppen. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Simpel eigenlijk. 100% van alle niet ingeburgerde moslims, oftwel,naar mijn gok, 80% van de hele groep.
|
|
|
#94 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
'Europa' : zou de Wereld te rijk zijn!!!!. Sindsdien heb ik wel geleerd, niets meer - maar dan absoluut - niets van 'Politici' te geloven, zolang dat hun beloften niet zijn bewezen. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Banneling
|
|
|