Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Bekijk resultaten enquête: Hoeveel % van de moslim-migranten zou volgens u best terugkeren naar het land van afkomst?
0% 45 44,12%
0% - 10% 1 0,98%
10% - 25% 1 0,98%
25% - 50% 5 4,90%
50% - 75% 3 2,94%
75% - 90% 5 4,90%
90% - 100% 4 3,92%
100% 38 37,25%
Aantal stemmers: 102. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 5 september 2009, 20:50   #81
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Corneillie Bekijk bericht
Iemand zei in één van de vorige topics dat Agalev groen ziet langs buiten en vuurrood langs binnen. Mag ik er wel op wijzen dat Agelev uit de christendemocratie voort komt.
Pater Versteylen had er misschien nog enige verwantschap mee, maar is uit frustratie met de rode koers zelf uit Agalev uitgestapt. Agalev is gekaapt door bloedrood, nadat het een kiespubliek van brave bezorgde CVP-moederkes had opgebouwd.
fonne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 september 2009, 20:58   #82
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chr.wouters Bekijk bericht
Welwel. Hypocriet zijn ze ook al. Best mogelijk dat die vrome miljonairs in Saudi-Arabië goed aan de Jack Daniels zitten achter de muren van hun kitschpaleizen.
Degenen die het zich kunnen permitteren boeken in het weekend een hotelletje in Bahrain. En denk maar niet dat ze daar Jack Daniels drinken hoor! Nee, de duurste 24-year old single malt is amper goed genoeg voor die mannen. Binnen Saudi-Arabia ga je weinig ingevoerde drank vinden. In de plaats daarvan is er een bloeiende handel in huisgestookte jenevers.

Laatst gewijzigd door fonne : 5 september 2009 om 20:58.
Oud 6 september 2009, 13:44   #83
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Het is te hopen dat ze in Amerika of elders in de wereld niet op hetzelfde idee komen en alle Vlamingen terugstampen. Waar ga je die laten?
En waar zijn dan de Vlaamse ghettos in Amerika of elders. Waar zijn de Vlaamse "jongeren" die straffeloos autos in brand steken, drugs dealen en de politie provoceren. Hoeveel procent van de Vlamingen zijn werkloos in het buitenland? En hoe gaat ge bepalen wie een Vlaming is, vermits de oorspronkelijke inwijkeingen zich door huwelijk hebben vermengd met de rest van de bevolking.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
En zolang het hier beter is dan daar, zullen ze blijven Europa overspoelen.
Totdat het hier dus even slecht is als bij hen, en er van Europa niets overblijft. Tijd om er een eind aan te maken dus en het probleem radicaal aan te pakken.
Oud 6 september 2009, 13:50   #84
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Corneillie Bekijk bericht
Mag ik op de vergrijzing van onze maatschappij wijzen? Er worden in West-Europa te weinig kinderen geboren om de bevolkingspyramide in evenwicht te houden. Het is dus zever dat de immigranten maar even weinig kinderen als het gemiddeld westers gezin zouden mogen krijgen.
Ik ben al oud, ik heb de tijd nog meegemaakt toen de linkiewinkies nog beweerden dat die mensen naar hier kwamen om het "vuil werk" te doen dat wijzelf niet wouden doen.

Dat beweren de linkiewinkies niet meer, de mensen die doppen hebben ook ogen, maar nu is het opeens in de verre toekomst dat ze aan het werk zullen gaan.

Wel, mijn geduld is op.
Depth of Field is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 13:53   #85
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Depth of Field Bekijk bericht
Ik ben al oud
Dat verklaart.
Flanelcondoom is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 13:58   #86
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
Dat verklaart.
Inderdaad, in mijn tijd geneerde men zich als men werkloos was.
Oud 6 september 2009, 13:59   #87
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat verklaart.
wat?
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 14:02   #88
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door born2bewild Bekijk bericht
wat?
De houding.

Wat niemand van de bejaarden, de roepers en de bange mannen verklaart is: waarom zouden de "poco linkiewinkies" de migranten naar hier halen?
Oud 6 september 2009, 14:02   #89
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
De houding.

Wat niemand van de bejaarden, de roepers en de bange mannen verklaart is: waarom zouden de "poco linkiewinkies" de migranten naar hier halen?
dat verklaart just niks.
Ik heb de indruk dat gij ofwel grappig wil zijn ofwel iemand wil schofferen, maar geen van de 2 gaat u af.

Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 september 2009 om 14:04.
Oud 6 september 2009, 14:02   #90
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
Ik heb zo het gevoel dat hier iemand bewust met de poll ligt te knoeien.

Al de hele tijd gaat de stand regelmatig omhoog voor zowel 100% binnen als 100% buiten. Op een gegeven moment waren er 7 stemmen voor iedereen binnen en eveneens 7 stemmen voor iedereen buiten. Nu zijn het er 14 voor 100% binnen en 15 voor 100% buiten.

Ik denk dat ik maar eens de stemmen-evolutie ga bij houden, zoals bij een vorige poll.

Ik denk dat je de problematiek moet vergelijken met de behandeling van kanker. Als je snel genoeg de kanker ontdekt dan kan je hem wegsnijden of verschrompelen zonder verder kwaad aan te richten aan het omliggende gezonde weefsel. En daarna beter je je leven en houdt op met roken en frieten eten.
Maar als de kanker te ver is uitgezaaid sta je voor de keuze: een radicale behandeling inzetten of palliatieve zorgen. Een radicale behandeling houdt wel in dat ook gezond weefsel zal vernietigd worden bij de bestraling of chemo-therapie, en 100% garantie zal je van geen enkele dokter krijgen. Maar het blijft de enige mogelijkheid om te overleven. En je kan dan nog wel eens schuldgevoelens hebben over 'wat als ik niet gerookt had?', maar in wezen doet die voorgeschiedenis er niet meer toe, alles wat nog telt is: hoe overleef ik dit?

Ik stel vast dat een groot aantal kiezers hier de keuze maken voor de palliatieve zorgen, en een evengroot aantal voor de radicale oplossing.
Maar dat ze van iets daartussen denken dat het geen zin meer heeft. Dus wat deze uitslag ons in feite leert is dat de meeste mensen menen dat de kanker al te ver gewoekerd is in onze samenleving om nog met genuanceerde maatregelen oplosbaar te zijn. Vandaar de grote polarizatie.
Oud 6 september 2009, 14:05   #91
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
De franstalige Linkiewinkies doen dat om Brussel te verfransen, en ze zijn daar aardig in geslaagd.

De nederlandstalige linkiewinkies doen dat om extra stemmen te halen. Daarom dat ze ze liefst zo dom en onaangepast voor de arbeidsmarkt willen, geschikt voor een leven lang te doppen.
Oud 6 september 2009, 14:08   #92
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
De franstalige Linkiewinkies doen dat om Brussel te verfransen, en ze zijn daar aardig in geslaagd.

De nederlandstalige linkiewinkies doen dat om extra stemmen te halen. Daarom dat ze ze liefst zo dom en onaangepast voor de arbeidsmarkt willen, geschikt voor een leven lang te doppen.
Waarom zouden ze op die manier extra stemmen willen halen als de problematiek enkel ervoor zorgt dat partijen zoals het VB hun stemmen afnemen?
Oud 6 september 2009, 14:12   #93
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Simpel eigenlijk. 100% van alle niet ingeburgerde moslims, oftwel,naar mijn gok, 80% van de hele groep.
Oud 6 september 2009, 14:29   #94
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha Bekijk bericht
De vraag is hier:
zijn de jongeren die HIER zijn geboren en getogen en toevallig geboren in een moslimgezin en die zich moslim noemen vreemdelingen?
Antwoord: NEEN.
Die mag je zelfs niet meer aanspreken met allochtoon of vreemdeling, het zijn waardige burgers als een Belgisch kindje dat hier geboren en getogen is!
Enig idee hoeveel er van deze jonge, nieuwe en 'waardige Burgers' al in de Belgische gevangenissen zitten?
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 14:41   #95
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik ben al oud, ik heb de tijd nog meegemaakt toen de linkiewinkies nog beweerden dat die mensen naar hier kwamen om het "vuil werk" te doen dat wijzelf niet wouden doen.

Dat beweren de linkiewinkies niet meer, de mensen die doppen hebben ook ogen, maar nu is het opeens in de verre toekomst dat ze aan het werk zullen gaan.

Wel, mijn geduld is op.
Dat was ook de 'goeie oude tijd' toen, de 'Linkiewinkies' beweerden' dat 'Eldorado' 'Nirvana' en 'Bobbejaanland' niets zouden betekenen op gebied van de 'Sociale welvaart' dan 'Europa'.
'Europa' : zou de Wereld te rijk zijn!!!!. Sindsdien heb ik wel geleerd, niets meer - maar dan absoluut - niets van 'Politici' te geloven, zolang dat hun beloften niet zijn bewezen.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 september 2009, 14:43   #96
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zouden ze op die manier extra stemmen willen halen als de problematiek enkel ervoor zorgt dat partijen zoals het VB hun stemmen afnemen?
Omdat dankzij het cordon dat ze ook hebben uitgevonden, de stemmen van het VB niet tellen.
Oud 6 september 2009, 14:45   #97
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat dankzij het cordon dat ze ook hebben uitgevonden, de stemmen van het VB niet tellen.
Oud 6 september 2009, 14:49   #98
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
schaak-mat
Oud 6 september 2009, 14:52   #99
Depth of Field
Banneling

Standaard

Citaat:
Lach maar zolang het duurt.
Oud 6 september 2009, 14:57   #100
Flanelcondoom
Banneling

Standaard

Citaat:
Lach maar zolang het duurt.
Geloof je nu echt jezelf?

"Poco linkiewinkies willen de verkiezingen winnen dus gaan ze multicul promoten om meer migranten binnen te halen en deze nadien te pamperen om meer stemmen te halen."
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be