![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juni 2008 om 21:44. |
|
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar toch heb ik een tegenstrijdig gevoel. In onze kontreien wordt soms geschoten met zo'n soort van kanonnen edm bij huwelijken. Ik vind dat maar niks, maar wie ben ik .... Er zijn nog zo van die zotte dingen die zo tiepsch Vlaams-volks-kultureel zijn (en daarin zijn Wallonië, Frankrijk, Nederland ... geen jota verschillend ...). Maar die snelheden, dat rood licht rijden, lawaai 's nachts .... dat gaat er inderdaad over. Je ziet in krantenartikelen dat de politie en de burgemeesters dergelijke zaken ook niet genegen zijn, maar ze gaan toch gewoon door. Midden in de eksamens, enz. ... En dan verschieten ze dat mensen op "andere" partijen stemmen ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Banneling
|
Nog nooit de De Morgen gelezen Filosoof? Het zat gebral van Camps en de bijtende artikels van Pauli (doordrengd met cyaaankali).
De gazet voor zelfhatende Nederlandstalige Belgen (de term Vlaming mag je niet gebruiken, daar krijgen ze bij de Morgen enkel de colieken van). |
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Banneling
|
de duitse filosofen waren toch van een hoger niveau dan wat we hier geserveerd krijgen
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dus als je alles in zijn geheel bekijkt dan is dat een detail, aldus Jean Marie Le Pen. Beetje aandacht voor die meer dan 40 miljoen soldaten die geleden hebben en afgezien hebben mag ook wel. Is toch ook erg ? In dit filmpje zie je Le Pen het zeggen in 1987 http://www.youtube.com/watch?v=MsPsNcsPbIs Maak u geen illusies zowel Turkije als Rusland zijn geen Europese landen en horen dus niet te winnen op het EK. Kom niet met uw knokploegen af want dat slaat echt nergens op. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Minister
|
Citaat:
En nog iets: Volgens het verkeersreglement mag je je toeter alleen gebruiken als dat de verkeersveiligheid ten goede komt. Hoe kan het dan dat een burgemeester officieel de toelating geeft om een uur te toeteren? Linkse rakkers en Turken vinden dat uurtje dan alweer discriminerend. Laatst gewijzigd door Duym : 25 juni 2008 om 08:36. |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Duitsers mogen gerust de Turken in de pan hakken. Dan hebben we misschien een Duitsland-Rusland. Als het wordt zoals in Stalingrad dan ziet het er goed uit voor de Russen............. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
naturlich |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
ik stel voor dat je je toch inhoudt ... en niet 'toevallig' een Turk overrijdt. |
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Maar nu ga je ervan uit dat onze "huidige" zich ergens in een stand-still toestand bevindt. Dat onze huidige cultuur geen invloeden meer kent van andere culturen. Ik zie dat anders; onze huidige cultuur is evenzeer in ontwikkeling als pakweg 10000 of 1000 of 500 of 150 jaar geleden. Indien Turkije zou toetreden tot de EU (ik zie ook nog problemen, maar waarschijnlijk andere dan jij Akkoord dat de Joodse cultuur nogal wat invloed heeft gehad op onze "huidige" europese cultuur. Maar wat houdt de geschiedenis tegen om dan de Turken diezelfde rol te laten spelen? Of denk je dat door de toetreding van Turkije, Europa zal "afglijden naar een Islam-statenbond onder de Sharia"? Dan heb je toch een verkeerd beeld van de Turken en Turkije. PS: wat betreft die "poco-leugens": wat bedoel je daar precies mee?
Laatst gewijzigd door Maes_P : 25 juni 2008 om 08:59. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door goodwill : 25 juni 2008 om 09:01. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Minister
|
De ware aard van de Turken zal alweer blijken als ze gewonnen hebben, en misschien nog meer als ze verliezen.
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Lokaal Raadslid
|
ma 1) heeft iemand ooit al jodenextremisten gezien ? ik niet , moslimextremisten ? ook niet. NOOOOOOOOT ! 2) ik hou niet van de turkse mentaliteit , dus ik zie liever ook geen toedreding zien gebeuren. ma ik stel voor je hebt een linker -en een rechterkant op de kaart : de landen aan de rechterkant blijven aan hun kant en de linkse ook aan de linkerkant => probleem opgelost 3) jean marie le penn zei dat het een detail was , daar heeft hij deels gelijk in , er zijn zeer veel genocides (geweest) maar ik vind toch dat deze wat meer andacht verdient 4) ik zou graag nog een blank ras zien dus daarom stel ik voor de Neurenberger wetten terug in te voeren ( nie waar hoor ) maar ik zou het toch niet apprecieren als we geen blank , germaans ras meer hebben 5) weet iemand of er nog negationisten bestaan ? maar ik bedoel échte hè , geen aandachtzoekers. wat zijn hun argumenten dan ? massale bbq party van 1943 tot 1945 ofzo ? |
|
|
|