![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En dit al ACHT jaar zonder dat de wereld reageert?
(Ze HEBBEN nu eindelijk hun judenfreie Gaza strip en nog niet content en schieten sinds 2 jaar nog méér raketten) |
|
|
|
|
|
#82 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een vraag aan U : Vindt u niet, gezien de inhoud van artikel 7 en artikel 13 van hun handvest, welke hier al uitvoerig ter sprake is gekomen , Hamas terroristen zijn die moeten bestreden worden ? In deze artikels pleiten ze zelfs voor een genocide, niet te geloven in deze tijden. Vindt U het bewust opblazen van onschuldige joodse kinderen een geoorloofde techniek in hun strijd tegen wat zij de israëlische bezettingsmacht noemen ? |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als het aan mij ligt nemen ze heel hun Gaza strook terug in. |
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zie hier meer het omgekeerde. Als iemand mij maanden onder vuur neemt maakt het weinig uit dat hij maar weinig kan raak schieten. Als ik dan uiteindelijk terugschiet schiet ik wel raak hoor. |
|
|
|
|