Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2004, 16:08   #81
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

ik heb een AMD 1400 en ik kan nog steeds elk spel draaien. En zeker zoiets simpels als CM (vergeet dat die mannen geen gebruik maken van speciale engines enzo, dat zijn gewoon strategie-spellen).

Spellen in de aard van FarCry zou een ander verhaal kunnen zijn.
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 06:08   #82
Herman Desmedt ©HD
Minister-President

Herman Desmedt ©HD's schermafbeelding

Standaard

Ik laat de meeste spelletje al een tijdje terzijde, maar ben toch nog steeds gefascineerd door het feit dat dat de personal computermarkt gemaakt heeft. Zonder die spelletjes hadden we nooit op 20 jaar dergelijke grafische kwaliteit, dergelijke snelheden en uitgeliende sturingen gehad.
De PC van nu verslaat met gemak de beste simulatorcomputers van 15 jaar terug en dat voor minder dan 1% van de prijs.
Oud 15 mei 2004, 18:42   #83
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD
De communicators van Star-trek "The Original Series" zijn vergelijkbaar met veredelde GSM's, de voice-control is al een realiteit en de laptop computer voor de arts is er ook al. De rest volgt (in de mate van het technisch mogelijke).
Dan toch sateliet GSM's met de "Enterprice" als sateliet, in die serie hadden ze nooit last van een lege batterij of te weinig belkrediet

Terug naar het onderwerp: Ik heb voor het eerst nog spelletjes gespeeld op een TRS 80 met klein z/w TV scherm en bandopnemertje. Je moest dan een half uur tot een uur wachten tot de computer de gegevens van de casette had opgeladen. Soms mislukte dat en kon je opnieuw beginnen. Dit alles om met een wit blokje naar een ander witblokje te "schieten"

Later heb ik me een tweedehands Commodore 64 met floppy's aangeschaft, aanvankelijk ook met zo'n z/w tv schermpje wat later vervangen werd door een kleurenschermpje. Op die floppy's stond zelfs nog de voorloper van MS office (rekenblad, tekstverwerker en database in één).

De eerste computerlessen op school kreeg ik op een raar beest met de naam "apricot". Die dingen waren echt gebruiksonvriendelijk.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be