![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
hehe! da's wèl juist de bedoeling he!? In Tsjetsjenie sturen ze band naar de familie van de russische soldaten op. Waarom denk je dat ze 't filmen en op' t net zetten?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
|
|
|
|
|
#82 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Weeral mis....heb je mijn Avatar al bekeken ??? Wel zoek eens op wie die Pinochet was , ok ? Kom daarna terug. Ik zal uw helpen....Pinochet is idem als Sadam..zelfs erger..zodus ..genoeg argumentatie ? En trouwens ..minimaliseren van de schade tot nu toe??? Jongen..you really make me sick ! |
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik de commentaren van mijn rechtse vrienden op dit forum lees zou je de indruk krijgen dat moslim-fundamentalisme volgens hen een links-progressieve stroming vormt in de samenleving. What's not dus zou ik maar eerst voor jullie eigen rechtse deur vegen moest ik jullie zijn.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Banneling
|
[/quote]
..we vergeten blijkbaar de 10.000 onschuldige slachtoffers die platgebombardeerd zijn door de zogezegde 'Coalation of the k(w)illing' , we vergeten de tienduizenden krijgsgevangenen die dagelijks gemarteld en vernederd worden worden !!! [/quote] de prijs van 11 september moest nog betaald worden. |
|
|
|
|
|
#85 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
Als ge mottig wilt worden... en haat wilt voelen groeien...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
||
|
|
|
|
|
#86 | ||
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#87 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wat ik nog niet snap is wat al qaida in irak te zoeken hebben? Men doet alsof ze iets bijdragen aan het leven van de irakees. Het zou in Irak al heel wat anders zijn indien zij er niet geweest waren. Er zouden ook heel wat minder burger slachtoffers zijn geweest indien ze er niet waren. Zij hebben voor deze chaos gezorgt niet de amerikanen. |
||
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Terroristen zijn haatdragende, laffe, onschuldig dodende, insekten die moeten verdelgt worden. En dat het nu eenmaal grotendeels moslims zijn is hun eigen schuld niet die van de anderen. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eens kijken wie na enkele weken nog een hoofdje heeft? Wedden dat ik mijn leeghoofd dan nog heb. Maar ja enkel leeghoofden kiezen waarschijnlijk de westerse zijde en mensen met een oneindig hoog iq kiezen voor de moslims ginds die de boel verzieken. |
||
|
|
|
|
|
#91 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Al qaida was voor de oorlog al slecht bezig. Zij folderde hun eigen vrouwen en onschuldige burgers indien men hun mening niet volgde op alle mogelijke manieren. Dat men kwaad was op Bush en de VS door wat dan ook...ok... laten we zeggen dat deze zelfmoordenaars genoeg redenen hadden om dergelijke aanslagen te doen in de VS kan ik dan nog inkomen maar wat hebben hun eigen burgers in hun land dan misdaan dat ze hen ook moesten vermoorden? Bush verwijdert al qaida grotendeels en toch is het niet goed. Waarom niet? Indien je beweerd dat de afghaanse burger dit niet wenste dan zit je vol met onzin.
Saddam folterde, vermoorde, deed aan maasamoorden,... noem maar op. Bush verwijdert hem met de steun van de goede irakees die ervoor waren en nu dat saddam aanhangers en al qaida leden (die al slecht waren) de boel laten mislukken in irak is het toch nog de schuld van de vs. En toch zijn er hier nog mensen die dergelijke moordenaar toch nog meer steunen, gelijk geven dan de vs gaat er bij mij niet meer in hoor. Ik mag dan volgens sommigen hier een leeghoofd zijn maar ik weet toch wel het verschil nog tussen mensen met goede bedoelingen en degene die dit niet hebben. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Enkele weken terug heeft een moslim die behoorde tot ergens in de hoge rangen binnen al qaida openlijk gezegt dat alle europese landen aangevallen kunnen worden. Zijn wens was dan ook dat de hele wereld een moslim staat word. Ook belgie word als vijand beschoud.
Is er 1 hooggeplaatste moslim geweest die via de belangrijkste media (wat ze altijd gebruiken) deze fundamentalist eens op zijn plaats heeft gezet? En hem beschuldigd van wat dan ook? Neen, bij mijn weten niet. Moet je maar eens voorstellen indien morgen een politieker of mijn buurman op tv iedereen oproept tot het uitmoorden van moslims overal ter wereld en waarvan zijn wens is een christen staat ofzo op te richten? En dat niemand er naar kraait. Zijt maar zeker dat deze beste man zijn leven voorbij is en dat uit de meeste landen de politiekers nogal verontschuldigingen en dergelijke zullen laten horen op tv. En dan vind men het nog gek dat een belg moslims niet echt meer moet. |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Europees Commissaris
|
Beste Illwill,
Er zij er ook hier op 't forum, zoals ikzelf, die uw mening ten zeerste waarderen. Anders dan vele kritikasters kijk ik achter uw saus van woede (die ik ook begrijp) en ik vind dat héél veel zaken die je vertelt inhoudelijk heel terecht en juist zijn. Voila, ik wou het maar kenbaar maken en me niet in de coulissen gaan wegstoppen!
|
|
|
#94 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
http://www.google.be/search?q=Muslim...l=nl&meta= |
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Minister
|
Citaat:
Vuil moslimtuig! Hopelijk vegen de Amerikanen gans uw achterlijke cultuur van de aardbol.
|
|
|
|
#96 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik ben volledig tegen elke vorm van extremisme en daar hoort het Vlaams Blok ook bij!! "In naam van God..." Welke god!!?? |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Lokaal Raadslid
|
![]() |
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#99 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Die mensen op die video zijn geen moslims maar moordenaars, net als Dutroux een moordenaar en verkrachter is en andere Belgen dat niet zijn en net als die Duitse kannibaal die zijn slachtoffers in stukken sneed maar andere Duitsers dat niet doen. En door die video te bekijken ben je even walgelijk in mijn ogen, want dat willen die moordenaars net... |
||
|
|
|
|
|
#100 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
de vergelijking met dutroux gaat niet op. dutroux zat niet 'jezus leeft' te schreeuwen bij het moorden en verkrachten. de moord op nick berg was overduidelijk gepleegd in naam van een godsdienst, namelijk de islam. bijgevolg is het gerechtvaardigt deze godsdienst als gevaarlijk te beschouwen. |
||
|
|
|