Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 mei 2004, 17:05   #81
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Seba
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Video toont onthoofding Amerikaan

19:42:31

CAÏRO - Op een video die vandaag is verschenen op een website van moslimextremisten is te zien hoe vijf gemaskerde mannen een Amerikaan onthoofden. De daders zeggen dat ze de man, wiens lijk zaterdag in Bagdad is gevonden, straffen voor de mishandeling van Iraakse gevangenen door Amerikaanse militairen.

De in een oranje overall geklede man zegt wie hij is. ,,Mijn naam is Nick Berg, mijn vaders naam is Michael, mijn moeders naam is Suzanne. Ik woon in Philadelphia.'' Achter hem staan vijf gemaskerde mannen met hoofddoeken op. Een van hen leest een verklaring voor, waarna zij de man op zijn zij rollen en hem het hoofd afsnijden. ,,Allah akbar'', schreeuwen de daders - Allah is groot.

,,Aan de moeders en de vrouwen van Amerikaanse soldaten, wij vertellen jullie dat wij de Amerikaanse regering hebben aangeboden deze gijzelaar te ruilen voor enkele van de gevangenen in Abu Ghraib. Dat is geweigerd. Wij vertellen jullie dat de waardigheid van de moslimmannen en -vrouwen in Abu Ghraib en elders alleen terug te krijgen is met bloed en zielen. Jullie krijgen niets van ons behalve doodskist na doodskist.''

Het slachtoffer is geen soldaat, maar een zelfstandige Amerikaanse ondernemer van 26 die in Irak werk zocht op het gebied van communicatie-infrastructuur. Volgens zijn ouders werd hij sinds 9 april vermist. Hij was toen van plan naar huis terug te keren, omdat hij geen werk had kunnen vinden.

De video is getiteld ,,Abu Musab al-Zarqawi slacht een Amerikaan af''. Het is onduidelijk of Al-Zarqawi - een terrorist die banden heeft met Osama bin Laden - zelf in de video te zien is, of dat hij de verantwoordelijkheid opeist. De video is verschenen op een website waarop vaker verklaringen en opnames van extremistische organisaties zoals Al-Qaeda worden gepubliceerd.
laten we maar hopen dat die video nooit het thuisfront van die man bereikt, want ik kan mij nauwelijks iets gruwelijker voorstellen eerlijk gezegd....

hehe! da's wèl juist de bedoeling he!?
In Tsjetsjenie sturen ze band naar de familie van de russische soldaten op.
Waarom denk je dat ze 't filmen en op' t net zetten?
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 17:09   #82
neruda
Banneling

neruda's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door neruda
het is voor ons gemakkelijk om achter ons PC-ke om kritisch op te stellen tov wat er zich afspeelt in Irak..alleen beseffen een aantal elementen NIET op deze forum hoe ERNSTIG de situatie daar is ..we vergeten blijkbaar de 10.000 onschuldige slachtoffers die platgebombardeerd zijn door de zogezegde 'Coalation of the k(w)illing' , we vergeten de tienduizenden krijgsgevangenen die dagelijks gemarteld en vernederd worden worden !!!
Ik heb heel sterke twijfels aan uw humanitaire argumenten ... OK, er vallen onschuldige slachtoffers en dat moeten we minimaliseren en bekritizeren ... Maar over onschuldige slachtoffers gesproken ... Op een of andere manier was het voor jou anders heel gemakkelijk om geen kritiek te uiten en te vergeten (of is het wegkijken?) op de onmenselijke misdaden het regime van Saddam en andere moslim-regimes in de regio begaan ... Daar hebt ge veel minder/geen kritiek op eh...

Weeral mis....heb je mijn Avatar al bekeken ??? Wel zoek eens op wie die Pinochet was , ok ? Kom daarna terug.
Ik zal uw helpen....Pinochet is idem als Sadam..zelfs erger..zodus ..genoeg argumentatie ?

En trouwens ..minimaliseren van de schade tot nu toe??? Jongen..you really make me sick !
neruda is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 17:10   #83
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Als ik de commentaren van mijn rechtse vrienden op dit forum lees zou je de indruk krijgen dat moslim-fundamentalisme volgens hen een links-progressieve stroming vormt in de samenleving. What's not dus zou ik maar eerst voor jullie eigen rechtse deur vegen moest ik jullie zijn.
solidarnosc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 17:11   #84
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

[/quote]
..we vergeten blijkbaar de 10.000 onschuldige slachtoffers die platgebombardeerd zijn door de zogezegde 'Coalation of the k(w)illing' , we vergeten de tienduizenden krijgsgevangenen die dagelijks gemarteld en vernederd worden worden !!!
[/quote]

de prijs van 11 september moest nog betaald worden.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 17:13   #85
TypO
Gouverneur

TypO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spetsnaz
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
http://www.ogrish.com/ogrish-dot-com-american_beheading_in_iraq.wmv

ENKEL OP EIGEN RISICO BEKIJKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is het echt zo gruwelijk ?
heb er nog niet op geklikt.
Op die site staan er nog zo'n zaken, allemaal door moslims en gefilmd...
Als ge mottig wilt worden... en haat wilt voelen groeien...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal.
TypO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 17:15   #86
Pascal L.
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal L.

Ik heb heel sterke twijfels aan uw humanitaire argumenten ... OK, er vallen onschuldige slachtoffers en dat moeten we minimaliseren en bekritizeren ... Maar over onschuldige slachtoffers gesproken ... Op een of andere manier was het voor jou anders heel gemakkelijk om geen kritiek te uiten en te vergeten (of is het wegkijken?) op de onmenselijke misdaden het regime van Saddam en andere moslim-regimes in de regio begaan ... Daar hebt ge veel minder/geen kritiek op eh...

Weeral mis....heb je mijn Avatar al bekeken ??? Wel zoek eens op wie die Pinochet was , ok ? Kom daarna terug.
Ik zal uw helpen....Pinochet is idem als Sadam..zelfs erger..zodus ..genoeg argumentatie ?

En trouwens ..minimaliseren van de schade tot nu toe??? Jongen..you really make me sick !
Als jij even sterke kritiek zou hebben op de ondemocratische regimes in het Midden-Oosten waar fysieke martelingen dagelijkse kost zijn zou ik veel minder problemen hebben met uw kritiek op de oorlog en de VS ... Maar dat dat niet het geval is weten we allemaal eh pablo
Pascal L. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 17:23   #87
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Illwill
Trouwens verdomme! Het zijn telkens die al qaida leden die de boel verzieken é, niet de irakezen en niet de amerikanen, word het niet eens tijd dat men samen deze groep uitmoord?
Hmm, juist en waar zit Al Qaeda vooral?
Afganistan, Pakistan, Saudi Arabie, Jemen.

Wat heeft het grote licht Bush en zijn bende gedaan :
Nadat Afganistan gevallen was heeft men daar niet aan
"nation building" gewerkt, dat mocht de VN dan maar doen.
De mooie plaatjes waren immers geschoten en een
natie opbouwen verkoopt minder goed op CNN en Fox news.
Vervolgens viel die bende dollemannen Irak aan, wat niets van doen had
met islamistisch terrorisme whatsoever voor redenen die
deels verzonnen en deels flagrante leugens waren.

Gevolg : AL Qaeda floreert als nooit tevoren en Irak is
een catastrofe aan het worden.
In plaats van het moslim-terrorisme te bestrijden heeft men het nog
aangewakkerd.
Maar als je dat zegt ben je natuurlijk anti-us etc etc.
Nation building in afghanistan? Met welk geld denk je dat men dat had moeten doen? Er was helemaal niets in afghanistan. Denk je dat de US naar Afghanistan is gegaan om er een land op te bouwen? Komaan, het ging enkel om de macht van de taliban af te nemen dat is alles. Wees maar zeker dat de gewone Afghaan daar ook blij mee is hoor. Dat men niet alle Al qaida leden kan uitschakelen is nogal logisch hé.

Maar wat ik nog niet snap is wat al qaida in irak te zoeken hebben? Men doet alsof ze iets bijdragen aan het leven van de irakees. Het zou in Irak al heel wat anders zijn indien zij er niet geweest waren. Er zouden ook heel wat minder burger slachtoffers zijn geweest indien ze er niet waren. Zij hebben voor deze chaos gezorgt niet de amerikanen.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 17:27   #88
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Voor de terroristen is de aanval op Irak een godsgeschenk.
De slimme terroristische groeperingen waaronder Al qaeda zijn daar een sterke basis aan het vormen.
Hun eigen aan het settlen, voor tot het goed draaid en dan slagen ze toe.
Nu laten ze zich af en toe zien , het is gewoon een marketingstunt, zeggen van "hey hallo, hier zijn we ook al actief".
Het is duidelijk dat indien men in belgie terroristen zou recruteren dat jij van voor in de rij zou staan. Dit merk je gewoon aan jou postings en de woorden die jij gebruikt. Slimme terroristen.
Terroristen zijn haatdragende, laffe, onschuldig dodende, insekten die moeten verdelgt worden. En dat het nu eenmaal grotendeels moslims zijn is hun eigen schuld niet die van de anderen.
Oud 12 mei 2004, 17:29   #89
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mustapha
Irak stopt nooit.
Amerika is ditmaal te ver gegaan.
Van hun dominodroom (je weet wel, dat plots na Irak gehele M-O democratie zal kennen) komt niks meer terecht.

clash of civilization daar geloof ik niet.
Ik zie het meer als een "clash against US". Dat is de mainssreamclash. En voor sommige groepen een "clash tegen US en bondgenoten".

Eigenlijk doen die groeperingen hetzelfde als de VS zelf.
Bush zegt "of je bent tegen ons of je bent voor ons"
Groeperingen zeggen "of je doet verder met de VS of je stopt elke medewerking met de VS".
Moslims fundamentalisten zijn al jaren geleden te ver gegaan. Het is ook daarom en hun reacties op alles wat overal in de wereld gebeurt dat ze steeds minder en minder gesteunt worden en dus overal tegengewerkt worden op alle mogelijke manieren. De sympatie voor moslims in de wereld daalt zienderogen.
Oud 12 mei 2004, 17:41   #90
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill

Wat een bullshit kerel! Een reactie op het ander. Weet je wel wat je zegt hier? Dan kun je ook zeggen dat de vernederingen die de us soldaten deden met hun gevangenen een reactie was op de blijvende tegenstand van de oud saddam aanhangers. Dus nu heeft men daarop weer een amerikaan het hoofd afgesneden...wat is dus de geldige reactie die de amerikanen op hun beurt mogen doen? Irak nuken?
Geen anti amerikaan noem je jezelf dan nog, kerel je geeft deze slachters begot een goedkeuring of toch een reden om het te doen.

Reactie op een actie. Lol, heb jij iets te maken met het israel- palestina probleem?

Maar goed, als iemand mij op mijn gezicht slaat en vernederd is een gepaste reactie dat ik hem een kopje kleiner mag maken. Komaan.
YOU JUST DON'T GET IT ???!!
Ik geef het op.. met zo'n leeghoofd gelijk jou valt niet te discussieren..maar één ding is een feit ..het is voor ons gemakkelijk om achter ons PC-ke om kritisch op te stellen tov wat er zich afspeelt in Irak..alleen beseffen een aantal elementen NIET op deze forum hoe ERNSTIG de situatie daar is ..we vergeten blijkbaar de 10.000 onschuldige slachtoffers die platgebombardeerd zijn door de zogezegde 'Coalation of the k(w)illing' , we vergeten de tienduizenden krijgsgevangenen die dagelijks gemarteld en vernederd worden worden !!!
En weet je wat ..wat het strafste van al is ???!!
Dat dit nog gebeurd in eigen bodem ???!!!! In eigen souveriniteit !!

Wat had je eigenlijk verwacht Ilwill , wat had je verwacht , verdomme toch ??!!!
Dat de extremisten het hierbij gingen laten ???!!
En NEEN ik keur dit niet goed , maar het is en zal altijd en directe en of indirecte aanleiding zijn van hoe de US het aanpakt !!

Als je dit niet begrijpt jongen , dan vrees ik dat je jouw identiteit wel verraden hebt wat ik vrees dat we hier te toen hebben met een lowbrain scholiertje dit nog weinig besef heeft van het leven...

Over en out...
We vergeten ook dat de krijgsgevangenen nog st
Leeghoofd en lowbrain scholiertje? Ben jij zo volwassen dat wanneer iemand tegen jou mening ingaat je maar persoonlijke aanvallen gaat doen? Denk je nu echt dat dergelijke uitspraken op een forum door iemand die niet eens weet tegen wie hij bezig is iemand zullen kwetsen? Was jij niet degene die eerst ergens wou afspreken voor een ontmoeting om te kijken wie er het stoerste was enkele weken geleden? Ik heb toen een voorstel gedaan en dan krabbelen ze allemaal 1 voor 1 terug wanneer ze in het donker door brussel moeten wandelen. Misschien moeten wij 2 onschuldigen eens in irak gaan afspreken. Ik blijf aan de zijde van de folterende amerikanen en jij gaat maar aan de kant zitten van de ozo geweldige irakeesjes. Of zal ik zeggen Al qaida leden die de irakezen gebruiken om wat amerikanen af te slachten.
Eens kijken wie na enkele weken nog een hoofdje heeft? Wedden dat ik mijn leeghoofd dan nog heb. Maar ja enkel leeghoofden kiezen waarschijnlijk de westerse zijde en mensen met een oneindig hoog iq kiezen voor de moslims ginds die de boel verzieken.
Oud 12 mei 2004, 18:18   #91
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Al qaida was voor de oorlog al slecht bezig. Zij folderde hun eigen vrouwen en onschuldige burgers indien men hun mening niet volgde op alle mogelijke manieren. Dat men kwaad was op Bush en de VS door wat dan ook...ok... laten we zeggen dat deze zelfmoordenaars genoeg redenen hadden om dergelijke aanslagen te doen in de VS kan ik dan nog inkomen maar wat hebben hun eigen burgers in hun land dan misdaan dat ze hen ook moesten vermoorden? Bush verwijdert al qaida grotendeels en toch is het niet goed. Waarom niet? Indien je beweerd dat de afghaanse burger dit niet wenste dan zit je vol met onzin.

Saddam folterde, vermoorde, deed aan maasamoorden,... noem maar op. Bush verwijdert hem met de steun van de goede irakees die ervoor waren en nu dat saddam aanhangers en al qaida leden (die al slecht waren) de boel laten mislukken in irak is het toch nog de schuld van de vs.

En toch zijn er hier nog mensen die dergelijke moordenaar toch nog meer steunen, gelijk geven dan de vs gaat er bij mij niet meer in hoor.

Ik mag dan volgens sommigen hier een leeghoofd zijn maar ik weet toch wel het verschil nog tussen mensen met goede bedoelingen en degene die dit niet hebben.
Oud 12 mei 2004, 18:33   #92
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Enkele weken terug heeft een moslim die behoorde tot ergens in de hoge rangen binnen al qaida openlijk gezegt dat alle europese landen aangevallen kunnen worden. Zijn wens was dan ook dat de hele wereld een moslim staat word. Ook belgie word als vijand beschoud.

Is er 1 hooggeplaatste moslim geweest die via de belangrijkste media (wat ze altijd gebruiken) deze fundamentalist eens op zijn plaats heeft gezet? En hem beschuldigd van wat dan ook? Neen, bij mijn weten niet.

Moet je maar eens voorstellen indien morgen een politieker of mijn buurman op tv iedereen oproept tot het uitmoorden van moslims overal ter wereld en waarvan zijn wens is een christen staat ofzo op te richten? En dat niemand er naar kraait.

Zijt maar zeker dat deze beste man zijn leven voorbij is en dat uit de meeste landen de politiekers nogal verontschuldigingen en dergelijke zullen laten horen op tv.

En dan vind men het nog gek dat een belg moslims niet echt meer moet.
Oud 12 mei 2004, 18:50   #93
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Beste Illwill,

Er zij er ook hier op 't forum, zoals ikzelf, die uw mening ten zeerste waarderen. Anders dan vele kritikasters kijk ik achter uw saus van woede (die ik ook begrijp) en ik vind dat héél veel zaken die je vertelt inhoudelijk heel terecht en juist zijn.

Voila, ik wou het maar kenbaar maken en me niet in de coulissen gaan wegstoppen!
Oud 12 mei 2004, 19:02   #94
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Enkele weken terug heeft een moslim die behoorde tot ergens in de hoge rangen binnen al qaida openlijk gezegt dat alle europese landen aangevallen kunnen worden. Zijn wens was dan ook dat de hele wereld een moslim staat word. Ook belgie word als vijand beschoud.

Is er 1 hooggeplaatste moslim geweest die via de belangrijkste media (wat ze altijd gebruiken) deze fundamentalist eens op zijn plaats heeft gezet? En hem beschuldigd van wat dan ook? Neen, bij mijn weten niet.

Moet je maar eens voorstellen indien morgen een politieker of mijn buurman op tv iedereen oproept tot het uitmoorden van moslims overal ter wereld en waarvan zijn wens is een christen staat ofzo op te richten? En dat niemand er naar kraait.

Zijt maar zeker dat deze beste man zijn leven voorbij is en dat uit de meeste landen de politiekers nogal verontschuldigingen en dergelijke zullen laten horen op tv.

En dan vind men het nog gek dat een belg moslims niet echt meer moet.

http://www.google.be/search?q=Muslim...l=nl&meta=
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 19:20   #95
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Walgelijk!!!
Vuil moslimtuig!
Hopelijk vegen de Amerikanen gans uw achterlijke cultuur van de aardbol.
Oud 12 mei 2004, 19:23   #96
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle
Het was te verwachten dat dit zou gebeuren... Gruwelijk gewoon.... In de naam van God... eens kijken of de geestelijke leiders en arabische pers dat nu ook gaan openlijk afkeuren zoals de westerse leiders en pers de wandaden van de amerikaanse militairen afkeurden..................
Als Marokkaan tussen Marokkanen (moslims) kan ik je al vertellen dat er geen enkele denkbare persoon met een beetje verstand dit goedkeurd (Iedereen die ik gesproken heb durfde die walgelijke video zelfs niet te bekijken!).

Ik ben volledig tegen elke vorm van extremisme en daar hoort het Vlaams Blok ook bij!!

"In naam van God..." Welke god!!??
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 19:25   #97
Rechtsliberaal
Lokaal Raadslid

Standaard

Oud 12 mei 2004, 19:27   #98
skye
Gouverneur

skye's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...ed detainee on a MRE Box, with a sandbag on his head, and
attaching wires to his fingers, toes, and penis to simulate electric torture;
i. (S) Writing “I am a Rapest” (sic) on the leg of a detainee alleged to have forcibly
raped a 15-year old fellow detainee, and then photographing him naked
Het was wel een IRAAKSE gevangene die ervan beschuldigt werd een MEDEGEVANGENE verkracht te hebben... DOMMERIK
leer lezen!!!
Oud 12 mei 2004, 19:31   #99
Moby
Provinciaal Statenlid

Moby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Citaat:

Walgelijk!!!
Vuil moslimtuig!
Jij doet wat zelfs de "slechte" moslims niet kunnen, en dat is die video bekijken.

Die mensen op die video zijn geen moslims maar moordenaars, net als Dutroux een moordenaar en verkrachter is en andere Belgen dat niet zijn en net als die Duitse kannibaal die zijn slachtoffers in stukken sneed maar andere Duitsers dat niet doen.

En door die video te bekijken ben je even walgelijk in mijn ogen, want dat willen die moordenaars net...
Moby is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 19:45   #100
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moby
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wolf
Walgelijk!!!
Vuil moslimtuig!
Jij doet wat zelfs de "slechte" moslims niet kunnen, en dat is die video bekijken.

Die mensen op die video zijn geen moslims maar moordenaars, net als Dutroux een moordenaar en verkrachter is en andere Belgen dat niet zijn en net als die Duitse kannibaal die zijn slachtoffers in stukken sneed maar andere Duitsers dat niet doen.

En door die video te bekijken ben je even walgelijk in mijn ogen, want dat willen die moordenaars net...
iedereen zou die video MOETEN zien.
de vergelijking met dutroux gaat niet op.
dutroux zat niet 'jezus leeft' te schreeuwen bij het moorden en verkrachten.

de moord op nick berg was overduidelijk gepleegd in naam van een godsdienst, namelijk de islam.
bijgevolg is het gerechtvaardigt deze godsdienst als gevaarlijk te beschouwen.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be