![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zou niet de idioot uithangen en vragen om een wettelijk verbod op boerka's. Kun je nog iets van leren.
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banneling
|
Ik zie niemand pleiten voor 'deporteren omdat ze een hoofddoek dragen'. Die uitspraak komt geheel en al voor uw rekening, dat is toch echt wat ú er van meent te moeten maken. Net zoals de 'illustratie van haat' die u daar dan abusievelijk aan meent te moeten verbinden enkel uw bewust vertroebelde kijk op het geheel weergeeft.
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Haat is 'n sterke emotie, net als liefde Adriaantje, kén je dat?
Ik haat niets wat niet belangrijk is voor me, ik heb gewoon 'n afkeer van die hele islam, en voel weerzin bij me opkomen dat onze contreien op zo'n manier verloederd worden, waar onze voorouders zo hard voor gestreden hebben opdat wij 't beter zouden hebben, niet onder om 't even welk religieus juk hoefden te leven, ga jij ze nu omarmen en massaal binnenhalen? Dát is pas waanzin, de overtreffende trap van waanzin zelfs! Als jij de 'doe-goed-er' wil spelen, ga dat op 'n ander doen, in die landen waar ze 't nodig hebben...ginds...daar is nog heel veel leed onder die boerka's!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Europees Commissaris
|
Emoties en kritisch nadenken, het blijft een moeilijke evenwichtsoefening.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waanzin! Onze contreien zijn niet geschikt daarvoor, dat merkt U aan de wetten die om de haverklap moeten veranderd/aangepast worden, als ik naar 'n ander land/continent ga emigreren, loop ik daar rond zoals de gewoonte is en draag ik kleding die aan 't klimaat aangepast is. Zo ga ik niet in mn bikinike bij de eskimo's wonen en in de woestijn zal ik mezelf beschermen tegen zandstormen...voel ik me daar niet goed bij, dan blijf ik THUIS!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
Laatst gewijzigd door SDX : 12 april 2011 om 19:56. |
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Banneling
|
In plaats van met allerlei "lol's" en stompzinnige, weinig tot nietszeggende oneliners te komen, zou u liever eens uit de doeken doen hoe u de zaken dan zou willen oplossen.
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Europees Commissaris
|
Hardnekkig weigeren het onderscheid te maken tussen hoofddoeken en burka's...
Iedereen die het niet met je eens is als idioot betitelen... En dan proberen de salonfilosoof uit te hangen...
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 12 april 2011 om 19:58. |
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kledingvoorschriften (voor de vrouw) in de koran ('n mens wordt er niet goed van; kledingvoorschriften in 'n heilig boek, god zal er wakker van liggen, heeft ie niet eenieder naakt geschapen?)
Citaat:
Boerka? Ergens? Zelfs géén hoofddoek! ieder mens kan zijn/haar religie vrij beleven zonder die waanzin-poespas! De reden van deze verzen, de reden waarom de moh die verzen ineens neergedaald kreeg was; dat 1 van zijn vrouwen des nachts naar de latrine moest en daar werd lastig gevallen, vandaar dit voorschrift opdat niemand z�*jn vrouwen zou lastig vallen. Ook was 't destijds de gewoonte van de vrouwen dat ze - als er 'n stammenoorlog was- meetrokken met hun vechtende mannen, om de mannen tot nog meer vechtlust aan te zetten, ontblootten zij hun boezems, er werden bij zulke gevechten ook - in alle verwarring - vrouwen gedood, de moh verordonneerde dan maar dat de vrouwen hun sjallen óver hun boezem moesten laten hangen, óók opdat ze herkenbaar waren en niet gedood zouden worden door hun eigen stam!
Laatst gewijzigd door SDX : 12 april 2011 om 20:20. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door SDX : 12 april 2011 om 20:36. |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dan hebben we het niet eens over de grote aantallen meisjes uit de derde wereld die naar Arabische landen geïmporteerd worden, zogenaamd als au-pairs, maar feitelijk gewoon als slavinnen en meisjes van plezier. Slavernij is dan ook nog altijd in volgens de koran en ahadith toegestaan. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij ons werkt dat averechts en heeft 't net 't omgekeerde effect, dát kan toch niet de bedoeling zijn van 'n boerka?
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heeee, merk op; islamitische vrouwen mogen hun 'sieraad', waarmee bedoeld wordt; hun 'schaam'streek' dus NIET tonen, maar wél aan hun echtgenoten of hun vaders of de vaders van hun echtgenoten of hun zonen of de zonen van hun echtgenoten of hun broers of de zonen van hun zusters of hun vrouwen of slavinnen over wie zij beschikken of mannelijke volgelingen die geen geslachtsdrift meer hebben of de kinderen die nog niet op de schaamdelen van de vrouwen letten.
Losbandige wijven. Nérgens in die hele koran staat er ook maar iets dat wijst op 'n doek over 't hoofd of de haren, laat staan 'n hele tent!
Laatst gewijzigd door SDX : 12 april 2011 om 20:28. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
Bah!
|
|
|
|
|
|
#95 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#96 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#97 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben blij dat jij zulke sterke argumenten hebt, daar blaas je iedereen mee omver!
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Staatssecretaris
|
Toch denk ik niet dat de burka, maar eerder de hoofddoek de uiting is van de splijtzwam die het westen zal doen kapseizen.
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nu zou ik toch wel eens willen weten of de op dit forum aanwezige tegenstanders van het 'boerkaverbod' ook stelling nemen tégen het verbod op 'naaktloperij', 'openbare zedenschennis' en het dragen van vermommingen op andere dagen dan Carnaval en/of Halloween?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|