Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 6 december 2011, 13:01   #81
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
om dan door de laffe honden onder t mom van pacifisme tegen de muur gezet te worden ...

daar zijn we met deze natie al eens geweest hé ... geen haan die kraait, geen vorst die erom maalt ...

ze verdienen het niet.
En wat stelt ge dan voor? Dat we allemaal maar lopen te spuwen?

Moesten de Basken en de Ieren zo geredeneerd hebben, ze waren al lang dood. Of de Koerden en de Palestijnen.

Een mens is wat hij doet, niet wat hij zegt. En met alle respect voor onze Pel, maar veel doet hij niet en veel heeft hij nog niet gedaan.

Ik durf zonder schroom zeggen dat ik wél al een en ander gedaan heb. Of dat iets opgebracht heeft? Sommige dingen wel, andere dingen niet. Maar'k heb tenminste mijn handen smerig gemaakt. En ja, ik ondervind daarvan nog steeds de gevolgen.

So what? Ik vraag niks, ik doe.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 6 december 2011, 13:02   #82
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ja, zoals jij.
Ik wil geen "onafhankelijk Vlaanderen" dus ik moet daar ook niks voor doen. Het zijn degene die hier zo staan te schreeuwen over het onrecht dat De Vlaming wordt aangedaan die iets moeten doen.
Allee ze zullen niks doen want ze willen niks doen, ze vinden het eigenlijk best zo gelijk het is. Anders hebben ze niemand meer om over te zagen.
Frans Oghtendlicht is offline  
Oud 6 december 2011, 13:04   #83
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
En wat stelt ge dan voor? Dat we allemaal maar lopen te spuwen?

Moesten de Basken en de Ieren zo geredeneerd hebben, ze waren al lang dood. Of de Koerden en de Palestijnen.

Een mens is wat hij doet, niet wat hij zegt. En met alle respect voor onze Pel, maar veel doet hij niet en veel heeft hij nog niet gedaan.

Ik durf zonder schroom zeggen dat ik wél al een en ander gedaan heb. Of dat iets opgebracht heeft? Sommige dingen wel, andere dingen niet. Maar'k heb tenminste mijn handen smerig gemaakt. En ja, ik ondervind daarvan nog steeds de gevolgen.

So what? Ik vraag niks, ik doe.
ik begrijp u.

ik zou t nu niet meer doen.

ik vertrek nog liever in mijn eentje naar een ander deel van de wereld, ééntje waar er wel zelfrespect is, bij voorkeur ééntje waar ze al wel eens een kolonisator buitenkieperden.
Anna List is offline  
Oud 6 december 2011, 13:04   #84
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim Bekijk bericht

Dat is nog het meest realistische van al het zit hier in t stad toch al vol van de Hollanders
Oud 6 december 2011, 13:04   #85
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Raven Bekijk bericht
Ik wil geen "onafhankelijk Vlaanderen" dus ik moet daar ook niks voor doen. Het zijn degene die hier zo staan te schreeuwen over het onrecht dat De Vlaming wordt aangedaan die iets moeten doen.
Allee ze zullen niks doen want ze willen niks doen, ze vinden het eigenlijk best zo gelijk het is. Anders hebben ze niemand meer om over te zagen.
jaja, maak uzelf maar wijs dat ge niks wilt, dan moet ge er niks voor doen, en bereikte je reeds alles.
Anna List is offline  
Oud 6 december 2011, 13:07   #86
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
om dan door de laffe honden onder t mom van pacifisme tegen de muur gezet te worden ...
Dat is gegarandeerd wat er gaat gebeuren ja. Kijk maar naar de kwade reacties op de acties van de vakbonden of de protestbewegingen. De bevolking vraagt niet liever dan gepluimd te worden en wie daar tegen protesteert is ne gevaarlijke zot.

Ge zijt beter af om met een kleine groep mensen een anarchistisch en libertair netwerk op poten te zetten om u zoveel mogelijk buiten die staat te plaatsen. Nationalisme is achterhaald.
Oud 6 december 2011, 13:08   #87
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
jaja, maak uzelf maar wijs dat ge niks wilt, dan moet ge er niks voor doen, en bereikte je reeds alles.
Ik doe wel degelijk vanalles zijt gerust. Alleen heb ik daar geen 'natie' voor nodig. Ik reken niet op 'het volk' om mijzelf zo onafhankelijk mogelijk te maken.
Oud 6 december 2011, 13:09   #88
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik begrijp u.

ik zou t nu niet meer doen.

ik vertrek nog liever in mijn eentje naar een ander deel van de wereld, ééntje waar er wel zelfrespect is, bij voorkeur ééntje waar ze al wel eens een kolonisator buitenkieperden.
Dat versta ik best. Maar maak uzelf niks wijs: ge gaat daar niet de voldoening vinden die ge zoekt. Uw eigen rebelse karakter maakt dat het toch gaat knagen en ge toch meer wilt blijven doen, zelfs tegen beter weten in.

Ik droom ook elke dag van een "gewoon leven", hoor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer.
Txiki is offline  
Oud 6 december 2011, 13:10   #89
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Door Nederland bezet worden is eigenlijk zo geen slecht idee, daar in het noorden zijn de mensen al iets meer van het soort dat zijn bakkes durft open te trekken...
Oud 6 december 2011, 13:11   #90
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat versta ik best. Maar maak uzelf niks wijs: ge gaat daar niet de voldoening vinden die ge zoekt. Uw eigen rebelse karakter maakt dat het toch gaat knagen en ge toch meer wilt blijven doen, zelfs tegen beter weten in.

Ik droom ook elke dag van een "gewoon leven", hoor.
ik word wel deel van een ander volk.
Anna List is offline  
Oud 6 december 2011, 13:14   #91
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
ik word wel deel van een ander volk.
Ja ja, dat zal wel.
Txiki is offline  
Oud 6 december 2011, 13:15   #92
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Door Nederland bezet worden is eigenlijk zo geen slecht idee, daar in het noorden zijn de mensen al iets meer van het soort dat zijn bakkes durft open te trekken...
En wat bent ge ermee dat ge uw bakkes durft opentrekken? Niks hoor. 't Is niet uw bakkes dat ge moet opentrekken, 't zijn uw handen die ge moet gebruiken.
Txiki is offline  
Oud 6 december 2011, 13:15   #93
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja ja, dat zal wel.
alsof gij ondertussen niet meer Bask dan Vlaming zijt ...
Anna List is offline  
Oud 6 december 2011, 13:17   #94
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
En wat bent ge ermee dat ge uw bakkes durft opentrekken? Niks hoor. 't Is niet uw bakkes dat ge moet opentrekken, 't zijn uw handen die ge moet gebruiken.
idd anders kunt ge evengoed in de politiek gaan ... dat is dus het aangeboren gebrek aan zelfrespekt waar ik het over heb perfect geillustreerd hé ...
Anna List is offline  
Oud 6 december 2011, 13:19   #95
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
alsof gij ondertussen niet meer Bask dan Vlaming zijt ...
Da's waar en zal'k niet ontkennen. Ziedaar meteen de dagelijkse botsing tussen mezelf en de Vlaamse samenleving. En toch wil'k Vlaanderen niet opgeven of laten vallen. Vlaanderen verdient beter, veel beter. Dat is mijn mening en houding.

Wacht, ik ga eens zoeken naar wat die Galicische schrijver laatst nog heeft gezegd. Prachtige verwoording. Moment.

Citaat:
Antón Reixa:

«Ser gallego es una casualidad y una feliz algarab�*a... ¡A cualquiera le puede pasar! Somos raros y diversos, únicos y solidarios, y estamos obligados a ser modernos. Tampoco los vascos tenéis la culpa de ser vascos». Por eso, remarcó que debemos custodiar nuestra materia prima, con una convicción: «Lo más grande que tenemos somos nosotros mismos».

Laatst gewijzigd door Txiki : 6 december 2011 om 13:23.
Txiki is offline  
Oud 6 december 2011, 13:20   #96
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Da's waar en zal'k niet ontkennen. Ziedaar meteen de dagelijkse botsing tussen mezelf en de Vlaamse samenleving. En toch wil'k Vlaanderen niet opgeven of laten vallen. Vlaanderen verdient beter, veel beter. Dat is mijn mening en houding.

Wacht, ik ga eens zoeken naar wat die Galicische schrijver laatst nog heeft gezegd. Prachtige verwoording. Moment.
Galicie ... over hart gesproken ...
Anna List is offline  
Oud 6 december 2011, 13:26   #97
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
U kunt misschien beter uw tijd steken in het vinden van een nieuwe betrekking ?
Ik zie het al...de haat tegen de Vlamse werkgever zit er diep in...
Oud 6 december 2011, 13:34   #98
van Maerlant
Perm. Vertegenwoordiger VN

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In dit land zijt ge nochtans beter af bankier of politieker te worden. Dat verdient meer dan werkloze.
En 14 uur per dag werken, zeker. Nah, ik leg mij liever in de hangmat terwijl het stempelgeld binnenstroomt.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 6 december 2011, 13:41   #99
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stuyckp Bekijk bericht
Waarom, mag hij niet naast u in uw hangmat komen liggen ?
Neen, de Vlaming moet werken, om de hangmat van het zuiden te kunnen betalen.
giserke is offline  
Oud 6 december 2011, 14:14   #100
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En jij? Waarom blijf jij zo zagen?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be