![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Moesten de Basken en de Ieren zo geredeneerd hebben, ze waren al lang dood. Of de Koerden en de Palestijnen. Een mens is wat hij doet, niet wat hij zegt. En met alle respect voor onze Pel, maar veel doet hij niet en veel heeft hij nog niet gedaan. Ik durf zonder schroom zeggen dat ik wél al een en ander gedaan heb. Of dat iets opgebracht heeft? Sommige dingen wel, andere dingen niet. Maar'k heb tenminste mijn handen smerig gemaakt. En ja, ik ondervind daarvan nog steeds de gevolgen. So what? Ik vraag niks, ik doe.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Parlementslid
|
Ik wil geen "onafhankelijk Vlaanderen" dus ik moet daar ook niks voor doen. Het zijn degene die hier zo staan te schreeuwen over het onrecht dat De Vlaming wordt aangedaan die iets moeten doen.
Allee ze zullen niks doen want ze willen niks doen, ze vinden het eigenlijk best zo gelijk het is. Anders hebben ze niemand meer om over te zagen. |
|
|
|
|
#83 | |
|
Banneling
|
Citaat:
ik zou t nu niet meer doen. ik vertrek nog liever in mijn eentje naar een ander deel van de wereld, ééntje waar er wel zelfrespect is, bij voorkeur ééntje waar ze al wel eens een kolonisator buitenkieperden. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Parlementslid
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Ge zijt beter af om met een kleine groep mensen een anarchistisch en libertair netwerk op poten te zetten om u zoveel mogelijk buiten die staat te plaatsen. Nationalisme is achterhaald. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Parlementslid
|
Ik doe wel degelijk vanalles zijt gerust. Alleen heb ik daar geen 'natie' voor nodig. Ik reken niet op 'het volk' om mijzelf zo onafhankelijk mogelijk te maken.
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik droom ook elke dag van een "gewoon leven", hoor.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Parlementslid
|
Door Nederland bezet worden is eigenlijk zo geen slecht idee, daar in het noorden zijn de mensen al iets meer van het soort dat zijn bakkes durft open te trekken...
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#91 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja ja, dat zal wel.
|
|
|
|
#92 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En wat bent ge ermee dat ge uw bakkes durft opentrekken? Niks hoor. 't Is niet uw bakkes dat ge moet opentrekken, 't zijn uw handen die ge moet gebruiken.
|
|
|
|
#93 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
idd anders kunt ge evengoed in de politiek gaan ... dat is dus het aangeboren gebrek aan zelfrespekt waar ik het over heb perfect geillustreerd hé ...
|
|
|
|
|
#95 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wacht, ik ga eens zoeken naar wat die Galicische schrijver laatst nog heeft gezegd. Prachtige verwoording. Moment. Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 6 december 2011 om 13:23. |
||
|
|
|
|
#96 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Galicie ... over hart gesproken ... |
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#98 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
En 14 uur per dag werken, zeker. Nah, ik leg mij liever in de hangmat terwijl het stempelgeld binnenstroomt.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
|
|
|
#99 |
|
Banneling
|
|
|
|
|