![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De nieuwe leerling van de klas draait goed mee (hij doet het goed).
Mijn pc draait nog op W98. Ik heb leren draaien op een draaibank van het merk Artillerie Inrichting Hemweg. De machinist daaide aan een wieletje. Daar draai jij je niet meer uit mijn beste vriend. Draai jij die lamp er even in, ik voel me draaierig. Een nietmachine niet en een draaibank niet. |
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er efkes ene gaan draaien.
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Brol
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De Asus X73S, draait op W7
![]() |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb zelf een Asus netbook, en mijn volgende zal er weer eentje van Asus worden. Heel erg content van.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat je bij een SSD veel geld betaalt voor weinig opslagruimte.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik was het gewoon beu om elke 2 jaar een andere computer te kopen en opteerde toen voor kwaliteit. En die heb ik gekregen. Met als bonus een besturingssysteem dat werkt en blijft werken. Zonder dat het om de haverklap een (dure) update nodig heeft. Geen virussen, bleu screens en dataverlies door mank OS. En zeker geen religie of fetish hoor. Dat ding komt zelfs niet eens buiten. Die appel had net zo goed een ananas mogen zijn |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Minister
|
Citaat:
Zelf ben ik zeer tevreden over de SSD in mijn zenbook. Ok, het is maar 128 gig, maar daarvoor krijg ik wel 8x meer snelheid dan een HDD en een veel minder schadegevoelig systeem. Voor meer opslagruimte is een externe USB 3 HDD direct ingeplugged.
|
|
|
|
#93 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#95 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Zolang die magneetkop niet geparkeerd is, blijft het toch een heel gevoelig onderdeel van de computer. De impact van beschadiging speelt ook een rol: een defect geheugenlatje vervangen is zo gebeurd, maar een harde schijf vervangen is vaak vrij veel werk. Citaat:
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Banneling
|
Asus levert in elk geval de betere moederborden
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Banneling
|
2
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Banneling
|
I raad Acer aan,de perfecte prijs kwaliteitsverhouding
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hangt er beetje vanaf dacht ik waarvoor je dat toestel wil gebruiken.
* Instap * Zakelijk * Multimedia * Gaming Link Hangt er allemaal beetje vanaf wat je zelf wil of ook niet wil en wat je er uiteindelijk wil aan geven. Prijzen gaan van een 300€ tot 4000€ en meer dacht ik ... SSD's zijn zalig, zijn stil en zijn snel. Ik bouwde er vrij recent eentje in mijn vader zijn notebook in en die swingt vlotjes nu. (in het BIOS niet vergeten ACHI in te stellen bij het steken van een SSD) Uiteraard is de opslagruimte van een SSD vrij 'beperkt' (van een 60GB tot over de 512GB zijn er al) of het prijskaartje daarvoor ligt veel hoger vergewis u er zelf van ... (PCI Express dan weer, de snelste maar tevens ook de duurste) Solid State Drive Er is voor elk wat wils ... of er eigenlijk nog slechte zijn is dan weer de vraag, hangt er maar juist vanaf waarvoor je die wil gebruiken.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 29 oktober 2013 om 08:33. |
|
|
|