![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Heb je het over mij?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Minder belasten op arbeid is inderdaad de enige mogelijke oplossing (of althans een begin van oplossing), maar dat moet volgens mij niet gecompenseerd worden door andere fiscaliteit te verhogen of nieuwe belastingen in te voeren, doch wel door in de werkingskosten en de uitgaven van de overheid te snoeien. |
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus laat ons het een beetje realistisch houden. Een welwillende hier geborene ingezetene doet minstens 18 jaar zonder enige "positieve staatskasbijdrage". Ergo " Asielzoekers welkom, voor hen die geen €250 000 op't tafel kunnen leggen zijn de voorwaarden om binnen te mogen even streng als die van Saoudi Arabië."
|
|
|
|
#86 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
- lol - Alles gaat goed, er kan ons niets gebeuren, de Vlaming heeft nog spaargeld...
|
|
|
|
|
#87 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stap twee: wachten tot dat de tradito's de Vlaming komen vertellen dat het beetje geld dat er nog is enkel voor de Walen en Brussel is. Stap drie: wachten tot de frustratie en de razernij losbarst, exit Belgie.
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt niet meer nodig dan 1 exemplaar dat lokaal een andersgeslachtelijke partner zoekt. Ergo, met of zonder kinderen, per volwassene €250 000, of dezelfde voorwaarden als de Koeweit vereist voor het verkrijgen van deftige verblijfsvergunningen. En ja, in ruil daarvoor wil ik de €40 000 emigratietax voor "ouwe belgen" wel ophoesten als het zover komt.
De meeste mensen gaan naar het werk om geld te krijgen, niet om het te verdienen. Laatst gewijzigd door maddox : 23 juli 2013 om 15:51. |
|
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ze zijn zo kostelijk in hun verkrampte pogingen om hun liefde voor hun zaligmakend België te etaleren in de meest spastische zinssneden die dit forum ooit heeft mogen aanschouwen. Hartstikke lachen dus met die Goudbevers!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Als het aan mij lag dreven we al die idiote bevers bijeen op een vlot dat we ergens in de Noordzee tot zinken brengen, maar bouw maar eens een vlot dat zoveel idioten kan herbergen hé... Misschien moet ik toch maar eens Le Soir contacteren om uit te vogelen hoe ze dat nu precies aan boord gingen leggen met dat ander vlot. Ik zal me intussen verplicht tevreden blijven stellen met het hard lachen om die regimenarren. Ze doen overigens zo hard hun best om onnozel over te komen dat je ze ook ergens wel vertederend begint te vinden... Het is dus allemaal niet zo makkelijk als het lijkt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De taxen op vermogens zijn een prima manier om het overheidsbudget op niveau te houden en de staatsschuld af te lossen. Niemand heeft hier nog uit kunnen leggen waarom de samenleving er beter van wordt als kinderen 8 of 9 ton van hun ouders erven of doorgeschoven krijgen. Er zijn vele 100 miljarden liggende gelden in handen van prive personen, daar kunnen we hele leuke dingen mee doen. |
|
|
|
|
|
|
#94 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Of neen, wacht, dat gaat niet want dan heeft Belgie geen bestaansreden meer.
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#96 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Gezien uw standpunt lijkt het mij dat u gelukkiger zou zijn als u in een land zou leven dat buiten de wereld der vrije markteconomie valt : Noord-Korea ware bijzonder geschikt. Stuurt u ons een kaartje als u een beetje aan dat paradijs gewend bent geraakt ? |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Onafgezien dat er over gespaard vermogen al meerdere keren belastingen betaald werd en dit dus gezien moet worden al pure roof en dan nog onafgezien van het grote feit dat het veel te grote overheidsapparaat de reden voor de schuld is... |
|
|
|
|