![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2014 Alles over de regionale, federale en Europese verkiezingen van 2014 |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
En dan, nadat Dewever na zes, zeven pogingen dezelfde zin af te maken begon met zijn ogen te draaien omdat Magnette maar niet ophield met tussen hem in te vallen, die werkelijk smerige steken genre "Wat scheelt er, hou je niet van tegenspraak, denk je dat je de keizer bent" etc... Serieus Bastel, als jij daar nog niveau in ontwaart... Totaal debat-onwaardig!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Verontrustend te moeten vaststellen dat BDW nog altijd niet de "oude" is.
De BDW van 2010 zou niet zo met zich laten sollen. Soms gaf hij zelfs een vermoeide indruk. Maar de houding en handelswijze van Magnette overtreft werkelijk alles. Wat een onbeschoft iemand. Een pure straatvechter. Misschien is dat schofferen en "overpoweren" van de tegenpartij de gewoonte bij de partijvergaderingen van de PS, maar hier tijdens het "debat?" kwam dit afstotelijk over. Sympathie of toestemming heeft hij er niet met bereikt. Als het de bedoeling was om de Vlaming te overtuigen zeker NIET voor de N-VA te stemmen, dan is Magnette grandioos mislukt.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
#83 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Hij kwam niet alleen om standpunten van de PS te verkondigen. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Een goed politicus weet zich er perfect onder te gedragen. Ik vind dat Paul Magnette het publiek hierbij als domme lammeren behandelt en op het eind is het hij die een mal figuur slaat.
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banneling
|
Ik vond BDW niet minder dan vroeger. (in de zin van vermoeid)
Hoe kun je anders reageren, met een liegende circusaap aan de overkant? Het best wat BDW kon doen, is die liegende circusaap zijn kunstjes voor heel Vlaanderen laten doen. En bij bijna iedere zin die BDW uitsprak maakte Magnette zich nog meer belachelijk. Conclusie voor BDW: Mission accomplished! Meer moest dat niet zijn. Laatst gewijzigd door giserke : 14 mei 2014 om 00:16. |
|
|
|
|
#86 |
|
Gouverneur
|
Magnette die constant BDW aan het onderbreken was, soms zelfs ook de franstalige moderator, alles continu herhaalde, angst zaait, liegt...
Resultaat: onbeschoft, zeer zwak, en het echte gevaar voor BE als dit onze leiders zijn die de Vlaming mag betalen !! BDW: zeer sterk !! Noot: hebben jullie ook de indruk gehad dat de klok van BDW sneller liep dan deze van Magnette? Ik had zo de indruk dat de tijd van BDW korter was, want Magnette was duidelijk langer aan het praten dan BDW, had meer kans om iets te zeggen, langer te spreken... .
- Stop de renovatieplicht - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 14 mei 2014 om 01:55. |
|
|
|
|
#87 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Magnette maande De Wever ook aan niet kwaad te worden, terwijl hij heel het debat een kwade indruk naliet. Beetje ironisch. Een inkoppertje als iedere Franstalige politicus zo zwak is.
Laatst gewijzigd door Weyland : 14 mei 2014 om 02:55. |
|
|
|
|
#88 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niks speciaals dit "debat".
Beider standpunten waren bekend. BDW maakte idd een ietwat meer vermoeide indruk: cfr rode oogjes. Magnette vertegenwoordigt zijn oude PS als een brave partij apparatchik. Al bij al viel het enkander onderbreken nog mee, zeker als ge vergelijkt met het Latijnse temperament van de "franse Fransen-de-souche" tijdens een TV debat op hun zenders! Slechts op het einde begon de Waal zijn koelbloedigheid meer en meer te verliezen. Denkelijk uitgeput van het harde werken Ik sluit mij meer aan bij #77 hierboven.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 14 mei 2014 om 03:55. Reden: addendum |
|
|
|
|
#91 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vooral omdat hij Dewever niet laat uitspreken maar wel verontwaardigd is als hij dat niet mag.
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij is zo rad van tong dat ik denk dat het een ingestudeerd verhaal is, iets wat hij steeds opnieuw en opnieuw en opnieuw .... |
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In economisch goede tijden moest hij het één en ander verkopen om de rekening te doen kloppen. Welnu, de rekening betalen wij nu nog steeds in de vorm van huur. Wij moeten hetgeen hij verkocht heeft peperduur huren. Wij hebben al meer huur betaald dan hetgeen het toen opgebracht heeft. Nee, van die boer geen eieren meer. PS: Ik dacht dat u slimmer was, helaas .... |
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|