![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
ach ik zit er niet meer mee in, het is goed zo
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dom zijn tot een kunst verheffen.
Waw. U bent een grootmeesteres.
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Complimentjes zijn ook al niet goed. Wat moet een man doen om u te plezieren?
Zijn wenkbrauwen kunnen likken? Push-ups doen met zijn tong?
|
|
|
#87 |
|
Minister
|
Bij de volgende federale verkiezingen gaat mijn stem (ex N-VA) naar Vlaams Belang, in het specifiek naar Tom Van Grieken.
Ik heb hem gedurende lange tijd een nozem gevonden, maar de afgelopen week heeft hij indruk op me weten te maken. Ik vind het cordon sanitaire ook antidemocratisch. Als men een probleem heeft met VB, dan moet de partij bij wet verboden worden. Niet mensen hun stem laten uitbrengen, een stem die in feite ongeldig is. Er zijn maar 2 partijen waar ik me op het vlak van migratie in kan vinden. N-VA in voldoende mate, maar vooral het Vlaams Belang. Alle andere thema's zijn van secundair belang en dus wil ik niet langer gesust worden door N-VA die in coalitie gaat met een of andere pro migratie partij. Ik hoop dat veel ex N-VA'ers me zullen volgen, om op die manier de druk om het cordon te verbreken op te voeren
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 15 oktober 2018 om 21:52. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
Banneling
|
Kortom je gaat een tripartite forceren.
Leuk. |
|
|
|
|
|
#89 |
|
Minister
|
Nog belangrijker dan wie er regeert, is dat we een statement maken dat een cordon sanitaire niet kan. Ik ben ervan overtuigd dat een groot deel N-VA stemmers daar zit omdat de partij waar ze echt op willen stemmen (het VB, omdat die een ECHTE stop van Islamisering willen) in hun ogen geen kans maakt om te regeren.
Ik wil dat niet langer een reden laten zijn om niet op het VB te stemmen. Ik verwacht dat N-VA de komende verkiezingen aanzienlijk wat stemmen gaat verliezen aan het VB. Omdat een deel van hun achterban dit kotsbeu is
|
|
|
#90 | |
|
Banneling
|
Citaat:
25 % van de stemmen die achter een cordon hangen. |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Banneling
|
Citaat:
https://forum.politics.be/showthread.php?t=245546 |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Banneling
|
Moest je vroeger beffen tegen betaling?
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Met de houding van Bembem sluit je al op voorhand meer dan 40% van de Vlamingen uit. |
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Banneling
|
Citaat:
als hij racistische dingen heeft gedaan, dan moet hij daarvoor vervolgd worden, niet? werd de man vervolgd? |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Moeten die NVA'ers gedwongen worden soms om hun kiezers, die hopelijk niet-racistisch zijn, te verloochenen door met crapuul in zee te gaan ? |
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Banneling
|
nee, maar ze moeten niemand van racisme beschuldigen als dat niet in de rechtbank hard gemaakt kan worden.
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ik herken mezelf van een 15 tal jaar geleden in wat BemBem zegt, en uit ervaring heb ik geleerd dat goede en slechte mensen overal zitten, en je soms beter overeenkomt met een respectvol persoon uit een andere partij dan een smeerlap met dezelfde politieke overtuiging.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Banneling
|
|
|