![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Wel als ze nooit een dag in haar leven heeft gewerkt, en handlanger is van het pamper PS systeem.
Laatst gewijzigd door geertvdb : 2 november 2019 om 20:18. |
|
|
|
|
|
#82 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Subliem gewoon
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
CVP praat van de jaren 1950-1960...
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nog liever tjevenpraat dan seksistische onderdrukking van huismoeders.
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hebben ze je nooit in je opvoeding mee gegeven dat je een bron plaatst als je een discussie wil opstartten ?
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Tijd voor een benifiet voor "de morgen" georganiseerd door DJ Guy Mortier en klank en geluid installatie van de BRT , you swing "progressieve" lezer/lezeres.
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá Laatst gewijzigd door nabat54 : 3 november 2019 om 01:50. |
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
|
#89 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Foute assumptie : dit heeft niks met seksisme noch met onderdrukking te maken. Wel met de feiten : de economische waarde van iemand die niet werkt is 0.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 3 november 2019 om 08:55. |
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bezie de parallel: wat is de economische waarde van goodwill?
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Schuldige, sta op!!! |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Warme en sociale maatschappij noemen ze dat waar onze gutmenschen zo hard hun best voor doen... Enfin, dat willen ze ons toch wijsmaken... |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
de economische waarde van iemand die niet werkt, is voor de staat wellicht nul. Maar niet voor vb. de partner of een belanghebbende partij. De niet-werkende kan een enorme bijdrage leveren in het huishouden, de verzorging en opvang van (klein)kind of (groot)ouder enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Die dag zullen ze weer komen zagen over het nut van de huisvrouwen... Zoals slaven Amerika hebben rijk gemaakt, zo heeft dikwijls het slavenwerk van vele huisvrouwen jarenlang hele gemeenschappen op hun poten gehouden en in de onderontwikkelde landen zijn het vooral de schouders van zo vrouwen die de boel nog een beetje rechthouden... Want de mannen met hun linkse handen en grootheidswaanzin verliezen meer en meer het pleit... Wat ik heb afgekeurd en wat ik nog afkeur is huisvrouwen die niet willen buitenhuis gaan werken maar toch dop trekken; die kosten inderdaad aan de maatschappij en die leven op de sociale zekerheid van vele andere mensen die die hulp wel heel hard nodig hebben maar waarvoor geen geld meer is... |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar men kan er niets aan doen dat eigen hersenen afgestompt zijn, vol dat ze zitten met debiele slogans en aangeleerde 'waarheden' die men zo maar heeft aangenomen zonder te controleren of ze wel juist zijn... |
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Doet me denken aan dit forum. Maar als sommigen twijfelen aan de echte democratie van anderen en voorbeelden geven van eigen bevindingen dan behoren ze automatisch tot de haters of klagers. In het beste geval oordelen anderen stilzwijgend of de gebrachte voorbeelden in de kraam van hun partijtje passen. En in het tegenovergestelde geval beginnen we ellende te veroorzaken en worden de verzonnen seriële klagers uitgemaakt voor halve zolen die slakkenkoersen organiseren en die niet beschikken over diploma's die hen het recht zouden verschaffen om iets te mogen zeggen dat waardevol zou kunnen zijn. Ik heb steeds aan de staat gewerkt als of ik in de privé werkte. Voor mij was het oordeel van de bazen belangrijker dan de vele hoogmoedige diploma's die soms niks bijdroegen. En om het werk te doen dat ik kon en moest doen volstond dikwijls een diploma niet. Ik heb er veel weten komen en gaan aan de diensten waar ik werkte. En over degenen die er nooit mochten werken omdat ze te dom waren ondanks hun diploma's zal ik niet uitweiden. Behaal je een diploma dan heb je zeker een IQ van 150. En toch kwamen ze afgezakt naar de openbare diensten …..met hun diploma. Maar vooral met het bezit van een partij-kaart of lidmaatschap van de vakboungd. Zeker als het ging over gekregen diploma's. En het simpelste voorbeeld ben ikzelf. Ik kreeg op een zaterdag het verlies van al mijn kracht. Een opgeroepen dokteres van wacht oordeelde dat het geen erg was en dat ik maandag daaropvolgend mijn best aanmeldde bij mijn huisdokter. De dag nadien; zondagmorgen dus; was ik volledig verlamd en werd dringend afgevoerd naar het UZ Leuven. Die dokteres was een van de mooiste vrouwen die ik ooit gezien had. En met diploma nog wel! Bijgevolg heb ik dank zij dit diploma al vijftien jaar een zware handicap. Die status; parkeerkaart voor gehandicapten; werdmij zelfs afgenomen na tien jaar door weer een ander diploma. Toen ben ik eens uit mijn vel gesprongen en zelfs de koning én de betrokken minister mochten het weten. Gevolg? Tweede onderzoek bij datzelfde diploma. En ditmaal een menselijk onderzoek van de toestand. Vriendelijk dat die paljas toen was. Feitelijk heeft hij nu hetzelfde aan de hand en zit in een rolstoel. Wat ik hem gun natuurlijk. Met plezier zelfs. Zou hij nu weten wat het is te moeten leven met een echte handicap? Zo hij zelfs nog kunnen denken? Gelukkig was ik aan de verkeerde kant geraakt. Ik kan nog denken. En met een tweede pacemaker al na vijftien jaar. Maar voor een parkeerkaart was ik niet aangesloten bij de juiste partij. En ook niet bij de "vakboungd". Gehandicapt zijn telt dus niet. je moet over de juiste papieren beschikken. |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hier is hij: https://sceptr.net/2019/11/linkse-op...-verrechtsing/ |