![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is merkwaardig dat dezelfde religieuze rituelen op dezelfde leeftijden worden doorgevoerd he |
|
|
|
|
|
|
#82 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
De waarheid voorop Laatst gewijzigd door Der Wanderer : 28 oktober 2021 om 07:09. |
||
|
|
|
|
|
#83 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Best grappig dat die steward tegen me zei bij het halen van mijn tweede prik: "Allez man, ge voelde toch iets van die eerste prik? Een drang om te feesten bijvoorbeeld?"
Ik denk dat bij het halen mijn derde prik die euforie ietwat gedimd zou zijn. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Europees Commissaris
|
Hoe zit het trouwens met je 'coherente' aanpak naar jezelf toe? Neem jij nu weer voorzorgen aangezien je vaccin wellicht ook al verzwakt is?
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk niet. Ik zit nog altijd in de modus dat hoe sneller ik besmet kan geraken, hoe beter. Daarentegen, ik ben weer begonnen met vitamine D te slikken, evenals ubiquinone. Dat laatste is een merkwaardige "vergetelheid" niewaar.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Welk onderzoek loopt nu om deze vaccins op de lange termijn te evalueren? Hoeveel gevaccineerden vergeleken hun toestand voor en na vaccinatie met een grondige immuniteitstest en dergelijke? Als 11 miljoen Belgen gevaccineerd zijn, maar geen enkele bloedwaardes etc werden opgenomen VOOR vaccinatie, hoe kunnen ze dan zien hoe en bij wie de vaccins aanpassing vereisen? Alsof iedere bloedgroep en ziekte hetzelfde reageert op een vaccin? Hoe roekeloos kan men toch zijn blindelings te volgen in iets waar enkel fabrikant en politici gerechtelijke immuniteit genieten.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 28 oktober 2021 om 08:45. |
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik doe ook alles om besmet te geraken, maar het lukt me gewoon niet. Ik vind het echt vreemd. Daarnaast sport ik 3 keer in de week, zit mijn BMI op 21 en pak ik inderdaad ook vitamine D, maar dat doe ik eigenlijk al jaren. Ubiquinone ken ik niet.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik hoop dat je begrijpt dat als we nu al met plezier zwakkeren onder de bus gooien, dit geen keuze zal zijn voor jou maar een verplichting? Ik begrijp niet dat gezonde en fitte mensen niet beseffen dat ze met dit soort grootspraak letterlijk en figuurlijk hun eigen graf aan het graven zijn. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Als zij denken dat meer nodig is, dan zal het van hun Kant moeten komen. Dat zij mondmaskers opzetten als zij dat willen, laat hun niet meer op café gaan als zij niet willen, laat hun de contacten verminderen als zij dat willen. Maar laat gvd de rest die dat niet willen met rust. |
|
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hier net zo, het probleem heeft nooit bij de jeugd gelegen, vorig jaar niet en nu ook nog niet. 30% van de mensen zorgen voor 70% van de problemen. |
|
|
|
|
|
|
#95 | ||
|
Minister
|
Citaat:
We weten al 2000 jaar waar dit soort denken toe leidt, de tirannie van de meerderheid. Plato begreep dat al: Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ja dit punt is medisch verantwoord. Natuurlijke immuniteit, hoeveel mensen krijgen alleen korte covid griep en zijn dan natuurlijk immuun, en hoeven dan geen prik meer te krijgen. HIEr houdt men geen rekening mee. er bestaat ook een natuurlijke genetische immuniteit tegen de hele Covid19 virus familie. Is ook onderzocht nu. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik gooi overigens nergens met plezier de zwakkeren onder de bus, maar zo werkt het leven nu eenmaal. De zwakkeren gaan er altijd van tussen en dat kan morgen ik zijn. Mensen worden nu eenmaal ouder, mensen krijgen kanker, mensen worden ziek van allerhande dingen en gaan dood. Dat is niet mijn schuld en het is onvermijdelijk. Covid is sinds vorig jaar een factor extra geworden waaraan mensen doodgaan. De maatregelen hebben dit niet tegengehouden en zullen dat nooit of te nimmer tegenhouden. Covid is er en zal blijven. Deal with it, maar als je het nu nog niet beseft, zal het naar alle waarschijnlijkheid nooit komen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat de zorg betreft is het simpel hé. Ze hebben 18 maand de tijd gehad om op te schalen, maar men doet het niet. Fine by me, dan moet er triage zijn. Ongevaccineerden, vetkwabben en rokers zijn de eersten op het lijstje om te schrappen hé.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! Laatst gewijzigd door fox : 28 oktober 2021 om 14:22. |
|
|
|
|
|
|
#100 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|