![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Minister-President
|
professor Kristoff Corten
https://www.hln.be/binnenland/arts-t...ieve~a7ddd813/ Solidariteit is de hoeksteen van onze welvaartstaat. Ik roep dan ook op om de nodige politieke moed te tonen door mensen verplicht solidair te laten zijn met elkaar tegen dit agressieve virus. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Verplicht ziek worden?
Neen!
|
|
|
#83 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Straks gaan ze ons nog verplichten om een muntstuk te gooien in de pet van de zigeunerkoning op de hoek van de winkelstraat... Als de surveillerende stadscamera's dat registreren krijgen we waarschijnlijk meteen goede extra punten op onze smartphone erbij dankzij het "Chinese social credit systeem" dat er aankomt en op kousenvoeten gelanceerd werd met de QR code... George Orwell draait zich om in z'n graf...
|
|
|
|
#84 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#85 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maatregelen verdedigen het individu niet he. Het individu kan alle maatregelen zelf nemen die het wenst.
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#87 |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
|
|
|
|
|
|
#88 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
100 jaar vechten voor rechten in de vuilbak. System updating... Ach, de technologische vooruitgang heeft ook nadelen natuurlijk. Dat weet iedereen. Wat zit je allemaal bezig over identiteit? Identiteitscrisis is zo oud als de mensheid.
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wij neuken al bijna 10 jaar zonder anti conceptie en geen enkel accidentje, toch zeer vruchtbaar. Het kan dus he. Na 1 generatie feminisme kunnen vele vrouwen zelfs met alle middelen die er zijn geen zwangerschap voorkomen en wachten daar vaak maanden mee, wat het onnodig gruwelijker maakt. Ook de man was betrokken bij die vrijpartij en ook zijn zaad zorgde voor de bevruchting. Als u dus de rechten alleen aan de vrouwen geeft, bent u niet voor gelijke rechten en gelijkwaardigheid. Sterker, u stript een toekomstige reeds levende burger van al diens rechten, het kind. Feminisme ging trouwens nooit over abortus, een echte vrouw met een moederinstinct aborteert alleen als dat echt noodzakelijk is. Ongewenst zwanger zijn hoort daar niet bij, een goede moeder weet dat te voorkomen en ziet daar geen reden tot abortus in. Die de abortustermijn willen opdrijven zijn politici -met een eugenetisch agenda a la Hitler- die vrouwen voor hun kar spart, simpele duiven vallen daar dan voor. Zij zien politici vaak als meer deskundig dan verpleegsters en artsen die honderdtal procedures uitvoerden en buiten de biecht praatten.
Silence sharpened with fatal precision. Laatst gewijzigd door CUFI : 19 november 2021 om 08:45. |
|
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Minister
|
Citaat:
Er zijn altijd opties, leerkrachten kunnen stoppen met lesgeven en leerlingen kunnen kiezen voor thuisonderwijs. Maar dat is maar voor een hele kleine groep realistisch. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kortom, je wil de macht van de dwingeland-staat aan uw kant om uw tegenpartij, uw werkgever, tot consessies in uw voordeel te dwingen. Ik denk dat veel werkgevers tevreden zouden zijn mocht jij telewerk willen doen voor de helft van uw loon. Peer in twee. Citaat:
Citaat:
Mochten er echt veel kinderen "veilig" tele onderwijs willen, en echt veel leerkrachten "veilig" tele onderwijs willen geven, dan is er een grote markt opportuniteit voor die twee groepen he. Maar als kinderen normaal onderwijs willen krijgen, dan gaat de leerkracht even enorm veel nadeel aan die kinderen berokkenen om zijn dada door het strot van iedereen te rammen. Ik zal U een geheimpje verklappen: voor veruit de meeste mensen is corona het sop niet waard. Laatst gewijzigd door patrickve : 19 november 2021 om 09:41. |
|||
|
|
|
|
|
#93 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Staat Conner al op de lijst? Bij deze.
|
|
|
#94 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#95 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Minister
|
Citaat:
Bedrijven die werknemers of de natuur uitbuiten en daar niet de prijs voor willen betalen zijn er vandaag nog steeds. Dat is het gevolg van iets wat ingebakken zit in competitie en daarom pleit ik al jaren voor minder competitie. De competitieve manier waarop we met Corona omgaan is een symptoom van een veel groter issue waar we ook in allerlei andere dossiers tegenaan lopen, bijvoorbeeld klimaatverandering en vervuiling. Een maatschappij waarin wetenschappelijk ondersteunde en gestimuleerde competitie centraal staat, kan mijns inzien niet anders dan evolueren naar totalitarisme, waarin het doel alle middelen heiligt. |
|
|
|
|
|
|
#98 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Wat men gedaan heeft, is de gigantische meerderheid van "sterken" zwaar nadeel berokkend, om een piepklein groepje corona zwakken van deze competitie trachten te vrijwaren. Citaat:
Laatst gewijzigd door patrickve : 19 november 2021 om 11:02. |
||||
|
|
|
|
|
#99 |
|
Schepen
|
Ik zal op 1 april de definitieve lijst posten in een nieuwe bijdrage. Dan gaan de verplichte vaccinaties immers van start en kunnen we de conclusies trekken...
|
|
|
#100 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Als ik u daar een plezier mee kan doen mag je mij er ook bij zetten.
|