![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Burgemeester
|
klopt
|
|
|
|
|
|
#82 |
|
Banneling
|
idd. de vampeurkes doen daar ook veel aan
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Minister
|
Mij stoort de relatie van Dewael op zich niet erg. Wat mij wel ergert is dat het voor de media nu ineens een privézaak zou moeten zijn waar zij met veel begrip zouden moeten op reageren terwijl bij niet politiekcorrecte politici alles goed is om het op te blazen tot enorme proporties. Ik denk maar aan Robklop Verreycken en zijn lieftallig vrouwke en aan het omverrijden van een onbemand brommerke op een parking door Filip De Winter...
|
|
|
#84 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
En overspel is strafbaar, wel dan mogen ze er veeeeeel straffen zu!!! En wie zegt er dat hij overspel gepleegd heeft? Dit halen jullie er weer uit! Jammer dat m'n hier weer zo over denkt toevallig omdat het iemand is van een andere partij, hééél spijtig, maar jullie zijn echt geen haar beter hoor, jullie zitten soms te zagen en te doen van moest het iemand zijn van het VB... maar kijk eerst es naar jullie zelf wat een nonsens jullie hier allemaal verkondigen!
|
|
|
|
#85 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#86 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Op het Destandaard forum, maar ook in andere media (zie commentaar De Morgen), zijn er vele stemmen te horen die beweren dat deze informatie "geen plaats verdient in onze kranten". Daar ben ik het niet mee eens.
Of je het nu graag wilt of niet, "het volk" houdt wel degelijk rekening met de politicus "als persoon". Freya VDBs populariteit steeg steevast gedurende haar hele zwangerschapsperiode. Allerhande mediatrainers staan politici en partijen bij om zoveel mogelijk "naturel" en niet als een stijve hark (dank u Geert B.) over te komen op de kijkbuis. Steve Stevaerts spraa...kgebrek charmeerde de man in de straat. En hoe komt Bert Anciaux aan zijn stemmen denkt u? Zelfs in het verre USA, kon Clinton zich indertijd zeker weten van de steun van zowat gans vrouwelijk Amerika. Het is de politicus als persoon (of toch het imago dat zich in de media weerspiegelt) die talloze stemmen weet te trekken. Degenen die perfect op de hoogte zijn van alle beleidsdaden, wetsvoorstellen, tussenkomsten, ... van alle leden van alle parlementen, die zijn ferm, maar dan ook zeer ferm in de minderheid. Omdat de "politicus als persoon" zoveel invloed heeft op onze representatieve democratie, berichten ook de kranten hierover. Het ene sluit naadloos aan bij het andere.
|
|
|
#87 |
|
Partijlid
|
Het privé-leven gaat niemand wat aan! Iedereen moet dat
respecteren! Met die spreuken is "Privé" de dekmantel en het vrijgeleide om de grootste immorele rotzak uit te hangen in het privaat leven, zonder dat iemand daar kritiek mag op geven. Vertrouwen schenden en beloften breken, liegen en bedriegen en gezinsgenoten benadelen. Alles onder de mom van een grootse onzelfzuchtige liefde voor een nieuwe ontdekking!
|
|
|
#88 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |||||
|
Partijlid
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
http://members4.boardhost.com/muurkrant2 Laatst gewijzigd door Willy Degheldere : 26 augustus 2005 om 13:27. |
|||||
|
|
|
|
|
#90 |
|
Gouverneur
|
wie geeft er eigenlijk een fuck om wat Patrick Dewael doet in zijn previvéleven ... dit heeft toch niets te maken met de politiek die hij voert ... zo kun je over ieders privé-leven waarschijnlijk wel een boekje opendoen ... een scheiding is geen misdaad ...
|
|
|
#91 | |||||
|
Minister
|
Citaat:
Van je eigen stellingen zeggen dat ze de waarheid zijn, is dat niet een beetje arrogant. Dat ruikt naar extremisme.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Jampie : 26 augustus 2005 om 13:36. |
|||||
|
|
|
|
|
#92 |
|
Burger
|
Weet je wat, start eens een topic over mijn overbuur, die is er ook vandoor met met een jonge schone...
Waarom zouden wij ons bemoeien met Dewael, hij zal niet plots zeggen dat hij minder gaat neuken omdat we hier er een onnozele topic over maken |
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
Banneling
|
Wat Patje Brylcream betreft, voor mijn part doet die verrekte liberaal wat hij niet laten kan. Het hoeft immers toch niemand te verwonderen dat een liberaal naast de pot pist?!? Waarden en normen zijn aan liberalen niet besteed, het zijn slappe vodden waar men geen voorbeeldig gedrag kan van verwachten.
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is uw naam en die van uw gezinsleden en waar woont u? Hoeveel verdient u en hoeveel schulden heeft u? Heeft u vrouw en kinderen en hoe vaak hebt u die al bedrogen? Hoe vaak denkt u aan anderen wanneer u vrijt met uw vrouw? Hoe vaak maken jullie ruzie en waarover gaan die dan? Wat zijn uw slechte karaktertrekjes en hoe werkt u die uit op uw omgeving? Hebt u homo-fantasietjes?... Gaat u uw eigen pleidooi ondersteunen door al deze details van uw privé-leven publiek te grabbel te gooien, of bent u niet meer dan een voyeur die graag het privé-leven van anderen uitspit, terwijl hij zelf onbekend blijft? (en nee, het feit dat Dewael minister is maakt in deze kwestie niets uit; als we uw redenering moeten volgen, kunnen we uw posts pas ten volle interpreteren en kunnen we er pas geloofwaardigheid aan hechten wanneer we alles over u weten) |
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
Partijlid
|
Toch moeilijk om correctheid te weerleggen, hé, en dan maar naast de kwestie antwoorden.
|
|
|
#98 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Krantencommentaar uit 'Het Nieuwsblad'
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een bekende Belg kan de media gebruiken, maar op een dag wordt hij door de media gebruikt. Et alors?
|
|
|
|
#99 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is dat ook te moeilijk om daar een antwoord op te geven? |
|
|