![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#82 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#84 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ikzelf woon in Antwerpen, ik weet dus maar al te goed dat er een vreemdelingenprobleem is. Ik zeg enkel maar dat vele mensen (meestal ouderen) het VB niet altijd juist inschatten.
|
|
|
|
#85 | |||||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door garfield : 28 augustus 2005 om 14:26. |
|||||
|
|
|
|
|
#86 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#88 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Nu is dat helaas niet het geval.
|
|
|
|
#91 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ik zeg er direct bij dat uw VB wel reeds door alle Belgen gekend is en dus niet echt meer media-aandacht nodig heeft. Ze heeft immers haar diploma van foertpartij of "alternatieve" partij reeds op zak. Dat is bijlange niet het geval voor de B.U.B.. |
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
De mensen hebben recht op 10 % correcte info. En wie kan deze info het best geven ? de vertegenwoordigers van de partijen. Ik hoef geen Bracke te hebben die me dat vertelt ik moet de vertegenwoordigers hebben.
|
|
|
|
|
#93 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#95 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() 1. De IJzerbedevaart is al lang geen Vlaams-nationale bedoening meer maar een lauw links-liberaal onderonsje dat door de belgische staat gesubsidieerd wordt. 2. U bent toevallig wel de meest fervente aanhanger samen met uw clubje van die "meest retrograde ideologie" omdat u een aanhanger bent van het belgisch staatsnationalisme, een jacobinistische gedachtenstroming die haar hoogtepunt kende in de 19de eeuw in inderdaad vandaag de dag meer en meer uitgehold raakt. Gelukkig maar. |
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
|
Leterme en een sterke vertegenwoordiging van CD&V is blijkbaar dè steunpilaar van deze IJzerbedevaart. We kijken nu aandachtig toe in welke mate de CD&V de eisen van diezelfde bedevaart zal verwezenlijken.
Hopelijk moeten we niet (opnieuw) vaststellen dat de enige partij die niet welkom is op de bedevaart, ook de enige partij is die de eisen van dat comité wil verwezenlijken. |
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#99 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|