Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 29 mei 2007, 12:26   #81
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Raar genoeg spreek je jezelf hier al op slag tegen, tenzij jij zelf een typevoorbeeld van een onverdraagzaam iemand.
Wel. Neen.
Ik ben het typevoorbeeld van iemand die het haat als mensen andere mensen haten op imo irrelevante zaken.
Als die persoon zelf niets haat, heeft ie geen probleem. De zaken omdraaien moet je nu niet doen, hé.

Citaat:
Ik zag laatst een aantal Nederlandse koppels in hun specifieke klederdracht lopen in Antwerpen. Dat is hun volste recht. ze duidden door hun klederdracht gewoon aan waar ze vandaan kwamen, en meer specifiek uit welk dorpje. Ze wilden echter helemaal niet dat ze nu als "vlaming onder de vlamingen" werden beschouwd. En nog minder had ik de indruk dat ze in die klederdracht aan het Antwerpse loket wilden gaan werken.
En wat is je punt?
Ze dragen wat ze zelf willen en niemand heeft daar zaken mee. En als je voor een werkgever werkt, moet je dragen wat hij wil. Point.

Citaat:
Dus JIJ gaat beslissen waaraan autochtonen zich wèl en waaraan ze zich niet moeten aanpassen? Heb je een lijstje?
Neen. Wat ik wel 'beslis' is dat iedereen zich aan de wet moet houden en daarmee basta. Dat is logisch, in een rechtstaat.
Het is niet verboden 'andere' kleren te dragen, net zoals het niet verboden is theehuisjes op te richten. En kleren of theehuisjes vallen je toch niet lastig?

Citaat:
Het wordt tijd dat we ons ook hier gaan aanpassen en aan elk frituur, restaurant, café of discotheek in het groot het bordje HARAM gaat hangen. Wat denk je?
Waarom zou je da tdoen? Dat kiest de eigenaar toch gewoon zelf?

Citaat:
Die kleren laten duidelijk zien dat er hier een invasie plaatsvindt. Net zoals die invasie duidelijk zichtbaar zou zijn als iedereen die vanuit Nederland is geëmigreerd zich in Spakenburgse klederdracht zou hullen .
Lol. 'Invasie'. De meeste immigranten zijn nog steeds Nederlanders enzo, hoor. 't is maar dage het weet...
Die kleren tonen enkel dat hier meer mensen wonen die een andere achtergrond hebben dan de strikt Vlaamse. Daar is geen enkel probleem mee, op zich.

Citaat:
Wat is het nu? Moet je nu wèl verschieten als anderen je uniform niet leuk vinden, of moeten die anderen maar verdraagzaam genoeg zijn om zich niet door dat uniform te laten beledigen? Of maak jij onderscheid tussen de uniformen? Spakenburg = fout, neonazi = fout, islam = verrijkend? zoiets?
Ik maak zelf dat subjectief onderscheid, ja. Iedereen draagt wat 'ie wil. Niemand moet weg, omdat ie is draagt. Niemand moet zich aanpassen als hij bepaalde kleren draagt. Die mogen hier allemaal rondlopen in de kleren die ze zelf willen. (Zelfs naakt, maar goed. Dat is op dit moment tegen de wet.)

Enkel zal ik de neonazi - als hij het draagt omwille van zijn gedachtegoed - een idioot beschouwen. Dat is ook mijn recht. Net zoals het recht is van Smiley om mensen met die typische 'rokken' (zoals het wel eens wordt genoemd) idioot te vinden. Maar om daar het recht uit te putten om die 'terug' te sturen is ook idioot. Klederdracht staat vrij. Iemand zijn mening daarover ook.

Citaat:
at is het nu? moeten nieuwkomers zich aanpassen aan de overheersende zeden en normen, of niet? Of vind je dat dit enkel moet gebeuren indien WIJ naar een islamitisch land emigreren?
Beide. Maar ik ben blij dat wij in een meer liberale cultuur leven waar mensen mogen dragen wat ze willen. Op dit moment is de enige 'zeden en norm' (die er de facto nog is) dat je niet naakt rond loopt. 'Daar' is dat anders. Dat is een feitelijke realiteit. En ik ben er vrij trots op dat mensen hier in hun eigen klederdracht (naar eigne keuze) kunnen rondlopen.
In een ideale wereld kan ik naar de Arabische wereld gaan en naakt rondlopen. Maar daar zijn we ver van. Helaas.

Citaat:
Nu ben je helemaal de mist in!
Tijdje geleden nog: volgens mijn routebeschrijving zat ik ergens in een volkse buurt in Gent. Toen ik door mijn raam naar buiten keek, meende ik echter dat ik ergens in Ankara was terechtgekomen. Vast overtuigd dat het toch wel Gent was, stapte ik uit om verder de weg te vragen. Niemand verstond me, en van degenen waarvan ik vermoedde dat ze me konden verstaan bleek niemand het straatje waar ik naar zocht te kennen. Gelukkig liep er ook nog een vriendelijke zwarte jongeman rond, die me zeer behulpzaam de weg wees: het straatje wat ik zocht begon 50m verder rechts!
Europees?
Fout immigratiebeleid. En niet bepaald heel Europees. Maar is dat een reden om ze weg te willen? Natuurlijk niet. Het fundamentele recht om mensen niet te (kunnen) helpen, bestaat nog steeds. Zij breken geen enkele wet daarmee en het zou hier nogal een politiestaat zijn als zij wel een wet zouden breken door dat neit te kunnen.

Citaat:
Nog even geduld, in uw "europese steden" hebben ze alvast bijna de meerderheid.
Cijfers om dit hard te maken.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 12:32   #82
Visjnu
Minister

Visjnu's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bent natuurlijk de "belgen" vergeten!
Autochtone moslims, bedoel je? Geen idee hoeveel er daarvan zijn, maar ik kan mij moeilijk inbeelden dat dat er honderduizend zijn.
Visjnu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 12:36   #83
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
Autochtone moslims, bedoel je? Geen idee hoeveel er daarvan zijn, maar ik kan mij moeilijk inbeelden dat dat er honderduizend zijn.
Moslims ??? Het kunnen ook inwijkelingen zijn die een belgische pas hebben hé
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 12:37   #84
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Uh-Huh Bekijk bericht
Als Vlaemsche heb je waarschijnlijk over het hoofd gezien dat dat de enige bevolkingsgroep is die 1handclapping heeft afgekort. Vandaar mijn opmerking.

En ik heb er geen enkel probleem mee dat je mij Paki noemt, want het betekent "reine" of "zuivere".

P.S. De officiële benaming voor een inwoner uit Pakistan is wel Pakistaan.
So, so u are a paki ??
Oud 29 mei 2007, 12:39   #85
Visjnu
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Moslims ??? Het kunnen ook inwijkelingen zijn die een belgische pas hebben hé
Inwijkelingen zaten in mijn vorige cijfers.
Oud 29 mei 2007, 12:39   #86
Lincoln

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Dat zijn Fransen ... Bretoenen dacht ik ....
Germanen ,galliers ,noren, kelten, gothen, franken vallen allemaal onder de europese bevolking, oorspronkelijk uit één bevolkingsgroep !
Oud 29 mei 2007, 12:52   #87
Visjnu
Minister

Standaard

Citaat:
Mogen we HIER nog onze eigen taal gebruiken?
Sinds wanneer behoort "Paki" tot onze eigen taal?

Ik gaf dit trouwens enkel ter informatie, ik ben er van overtuigd dat 1handclapping (of eender welke belg in het algemeen) daar niets dubbelzinnigs mee bedoelde.

Citaat:
Paki ligt taalkundig in de lijn met de voorbeelden die ik gaf.
Ah nee, dan zou het "Paak" moeten zijn.
Oud 29 mei 2007, 13:15   #88
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Visjnu Bekijk bericht
nee, ik heb het over de "nieuwe belgen", die worden niet meegerekend in je opsommingske.

Citaat:
totaal het aantal inwoners van 'vreemde afkomst' in België ( vreemdelingen + nieuwe Belgen + geboortesaldo bij de nieuwe Belgen) kan berekend worden op 1.660.655, of 15,9% van de Belgische bevolking op 1/1/2005.
http://www.npdata.be/BuG/24/BuG-24.htm
en daarvan schat jij dat er slechts 350.000 moslims zijn? (noteer: 1/1/2005, ondertussen weer drastisch opgelopen).

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 29 mei 2007 om 13:16.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 13:41   #89
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
nee, ik heb het over de "nieuwe belgen", die worden niet meegerekend in je opsommingske.

en daarvan schat jij dat er slechts 350.000 moslims zijn? (noteer: 1/1/2005, ondertussen weer drastisch opgelopen).
En nu een betrouwbare bron?
Oud 29 mei 2007, 13:51   #90
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
En nu een betrouwbare bron?
wat scheelt er? vind je de cijfertjes niet leuk genoeg? Nochtans gebaseerd op officiele NIS cijfers zag ik!

Of is de analyse iets te moeilijk voor je?
Kijk: hier een grafiekske:

http://www.npdata.be/Data/Vreemdelin...-1990-2004.htm

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 29 mei 2007, 13:55   #91
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door An Arkos Bekijk bericht
De titel zegt het zelf. Veel nationalisten vinden dat immigranten zich moeten aanpassen aan 'onze' normen en waarden. Ik vind dat dikke bullshit, omdat er iet zoiets bestaat als 'onze' normen en waarden. Er zijn in dit land mensen die hun familie generaties lang kunnen traceren als zijnde Belgisch (of vlaams, wat u wilt) en die toch copmleet tegenovergestelde meningen en zelfs waarden hebben.
Of is er iemand die mij een aantal waarden en normen kan geven die specifiek 'Belgisch' of 'Vlaemsch' zijn?
Na verwoed speurwerk concludeert An Arkos: de Vlaamse waarden bestaan niet. Dat de Vlaamse waarden niet te onderscheiden zijn van de Europese (lees: humanistische) waarden, was An Arkos ontgaan. An Arkos kon net zo goed speuren naar de Merelbeekse- of de kontichsen waarden om vervolgens de wereld te verbijsteren met de kennisgeving dat deze waarden niet bestaan. Bijgevolg zou An Arkos concluderen dat, wie intrekt in deze voorbvernoemde gemeenten, de daar geldende waarden magonderschijten,
frituur oswald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 13:55   #92
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
De titel zegt het zelf. Veel nationalisten vinden dat immigranten zich moeten aanpassen aan 'onze' normen en waarden. Ik vind dat dikke bullshit, omdat er iet zoiets bestaat als 'onze' normen en waarden. Er zijn in dit land mensen die hun familie generaties lang kunnen traceren als zijnde Belgisch (of vlaams, wat u wilt) en die toch copmleet tegenovergestelde meningen en zelfs waarden hebben.
Of is er iemand die mij een aantal waarden en normen kan geven die specifiek 'Belgisch' of 'Vlaemsch' zijn?
Na verwoed speurwerk concludeert An Arkos: de Vlaamse waarden bestaan niet. Dat de Vlaamse waarden niet te onderscheiden zijn van de Europese (lees: humanistische) waarden, was An Arkos ontgaan. An Arkos kon net zo goed speuren naar de Merelbeekse- of de kontichsen waarden om vervolgens de wereld te verbijsteren met de kennisgeving dat deze waarden niet bestaan. Bijgevolg zou An Arkos concluderen dat, wie intrekt in deze voorbvernoemde gemeenten, de daar geldende waarden magonderschijten, ze
Oud 29 mei 2007, 14:36   #93
Visjnu
Minister

Standaard

Citaat:
Jawel, die worden meegerekend, evenals vluchtelingen.

Citaat:
Nee, 450.000.
Oud 29 mei 2007, 14:52   #94
frituur oswald
Partijlid

Standaard

Citaat:
Na omstandig speurwerk daagt het onthutsende besef bij An Arkos: "onze" waarden, de Vlaamse waarden, bestaan niet. Dat de Vlaamse waarden niet onderscheidbaar zijn van de Europese waarden, de humanistische waarden, is een detail waar An Arkos even geen acht op sloeg. An Arkos kon net zo goed speuren naar de Kontichse- of de Ledeberge waarden om vervolgens de wereld te verbijsteren met de kennisgeving dat deze waarden niet bestaan. Bijgevolg zou An Arkos concluderen dat, wie zijn intrek neemt in voorvernoemde gemeenten, de daar geldende waarden mag onderschijten, ze bestaan immers niet.
Zodoende opent An Arkos de luxediscussie over de betrekkelijkheid van de waarden, al j�*ren het favoriete verzetje van verwende volgevreten fils/filles �* papa. In kringen van bistrorevolutionairen staat het zeer modieus om "onze" waarden te ontkennen. Zullen de An Arkossen dan ook zo consequent zijn om de verworvenheden van "onze" waarden te weigeren? Zullen ze hooghartig de resultaten afslaan van het in het Westen geldende principe van het vrije onderzoek en (ik noem maar iets) de daaruit voortvloeiende medische technieken? Als het ze menens is met de ontkenning van "onze waarden" kunnen ze niet anders dan genezing afsmeken middels de techniek van het gebed; overduidelijke niet meer "onze" techniek. Vandaar wellicht hun steun voor de door migranten meegebrachte godsdienstijver; niet meer "onze" ijver.
In Afrika stappen arme drommels tientallen km voor een geringe dosis medicijnen die slechts konden ontwikkeld worden door toedoen van "onze waarden". Ga jij, An Arkos, die mensen vertellen dat ze zich de inspanning beter konden besparen, omdat "onze waarden" en al wat eruit voortkomt waardeloos is, of zelfs niet bestaat? Ik zie je al druk gesticuleren: "antibioticum is bullshit, lets play bongo". En om in de sfeer te blijven: heel de wereld hoopt (Afrika niet in het minst) dat "onze" labo's gauw een waterdicht preparaat ontwikkelen tegen aids. Ga jij, verwende volgevreten cultuurrelativist, de Afrikanen wijsmaken dat "onze" methode bullshit is, dat ze beter af zijn met de ginds beproefde exotische geneesmethode, te weten: het naaien van een maagd? Ook als ze vier is, of jonger?
Oud 29 mei 2007, 16:16   #95
An Arkos
Minister

An Arkos's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door frituur oswald Bekijk bericht
Na omstandig speurwerk daagt het onthutsende besef bij An Arkos: "onze" waarden, de Vlaamse waarden, bestaan niet. Dat de Vlaamse waarden niet onderscheidbaar zijn van de Europese waarden, de humanistische waarden, is een detail waar An Arkos even geen acht op sloeg. An Arkos kon net zo goed speuren naar de Kontichse- of de Ledeberge waarden om vervolgens de wereld te verbijsteren met de kennisgeving dat deze waarden niet bestaan. Bijgevolg zou An Arkos concluderen dat, wie zijn intrek neemt in voorvernoemde gemeenten, de daar geldende waarden mag onderschijten, ze bestaan immers niet.
Zodoende opent An Arkos de luxediscussie over de betrekkelijkheid van de waarden, al j�*ren het favoriete verzetje van verwende volgevreten fils/filles �* papa. In kringen van bistrorevolutionairen staat het zeer modieus om "onze" waarden te ontkennen. Zullen de An Arkossen dan ook zo consequent zijn om de verworvenheden van "onze" waarden te weigeren? Zullen ze hooghartig de resultaten afslaan van het in het Westen geldende principe van het vrije onderzoek en (ik noem maar iets) de daaruit voortvloeiende medische technieken? Als het ze menens is met de ontkenning van "onze waarden" kunnen ze niet anders dan genezing afsmeken middels de techniek van het gebed; overduidelijke niet meer "onze" techniek. Vandaar wellicht hun steun voor de door migranten meegebrachte godsdienstijver; niet meer "onze" ijver.
U heeft mij volledig verkeerd begrepen.
Wat ik bedoel is dat er geen homogeniteit van waarden is in vlaanderen of belgië, die heeft er nooit bestaan en we kunnen alleen maar hopen dat die er nooit zal komen.
Het is bijgevolg belachelijk om te vragen dat mensen zich aanpassen aan 'onze' waarden en normen omdat iedereen die hier al woont andere waarden en normen heeft. Als u consensus zoekt, komt u misschien op enkele vage begrippen uit als 'democratie' of 'vrijheid van meningsuiting', maar hoe die precies moeten ingevuld worden, daar is absoluut geen consensus over.

Citaat:
In Afrika stappen arme drommels tientallen km voor een geringe dosis medicijnen die slechts konden ontwikkeld worden door toedoen van "onze waarden". Ga jij, An Arkos, die mensen vertellen dat ze zich de inspanning beter konden besparen, omdat "onze waarden" en al wat eruit voortkomt waardeloos is, of zelfs niet bestaat? Ik zie je al druk gesticuleren: "antibioticum is bullshit, lets play bongo". En om in de sfeer te blijven: heel de wereld hoopt (Afrika niet in het minst) dat "onze" labo's gauw een waterdicht preparaat ontwikkelen tegen aids. Ga jij, verwende volgevreten cultuurrelativist, de Afrikanen wijsmaken dat "onze" methode bullshit is, dat ze beter af zijn met de ginds beproefde exotische geneesmethode, te weten: het naaien van een maagd? Ook als ze vier is, of jonger?
ahahahaha, wat een zever toch, waar slaagt dit op?
U vergeet er trouwens bij te vermelden dat door 'onze' liberale waarden (intellectueel eigndomsrecht dat uitmond in patenten) veel van die medicijnen onbetaalbaar zijn voor de mensen die ze het meest nodig hebben.
An Arkos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 16:28   #96
Abiogenesis
Lokaal Raadslid

Abiogenesis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Na omstandig speurwerk daagt het onthutsende besef bij An Arkos: "onze" waarden, de Vlaamse waarden, bestaan niet. Dat de Vlaamse waarden niet onderscheidbaar zijn van de Europese waarden, de humanistische waarden, is een detail waar An Arkos even geen acht op sloeg. An Arkos kon net zo goed speuren naar de Kontichse- of de Ledeberge waarden om vervolgens de wereld te verbijsteren met de kennisgeving dat deze waarden niet bestaan...
Eigenlijk wou ik soortgelijk starten met een antwoord op dit onderwerp. Een antwoord vinden op wat de Vlaamse waarden zijn is moeilijk, maar waarschijnlijk is het even moeilijk om te vragen wat de Duitse, Nederlandse, Engelse,... waarden zijn. Iedereen heeft zowat zijn eigen waarden en normen, zelfs van persoon tot persoon kan dit enorm verschillen, maar als wij het Westerse Europa bekijken, dan blijkt wel duidelijk dat iedereen zowat op dezelfde manier leeft.

Wij leven gewoon op een andere manier als sommige mensen die het bij hun thuis helemaal anders hebben, en dit kan van heel banale dingen gaan (stoppen voor rood licht, het recht om een pintje te drinken op cafe) tot meer serieuse factoren zoals de scheiding van kerk en staat. Natuurlijk zijn veel van deze waarden en normen gewoonweg opgenomen in wetten. Iets dat maar de normaalste zaak van de wereld is denk ik...

Als ik dan toch enkele dingen zo losweg uit de pols moet schudden waarvan ik denk dat sommige allochtonen/nieuwe Belgen het moeilijk hebben:

- iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is
- geen steniging omdat iemand sex voor het huwelijk had
- man en vrouw zijn gelijk
- geen barbaarse praktijken als straf voor eender wat
- scheiding tussen kerk en staat
- geen rituele thuisslachtingen
- geen rituele/barbaarse besnijdenissen
- de mentaliteit: ga je op een ander dan pas JIJ je aan hen aan
- geen onschuldige slachtoffers maken in naam van god
- kunnen genieten van een pintje ( http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_439244.html )
- Het is niet omdat iemand rijker is, dat je er van mag stelen (kijk vooral naar de bendes uit Polen tegenwoordig)
- meisjes/vrouwen met een ander geloof mag je ook niet verkrachten
- Een vrouw die haar sexy/lichtjes kleed is niet noodzakelijk een hoer

En zo kan ik nog wel even doorgaan, met wat de meesten onder ons wel als normaal zullen beschouwen...

Als ik een moskee bezoek, dan pas ik mij al aan door mijn schoenen uit te trekken, mij te gedragen zoals het hoort, en in stilte en eerbied die mensen hun ding te laten doen. Als ik op reis ben in eender welk land, wil ik op zijn minst al "hallo", "dank u" en enkele andere woorden kennen voor ik daar ben. Tijdens mijn verblijf zal ik mij gedragen zoals zij het willen (bv niet klagen als iemand tegen je bumper rijdt bij het parkeren, als dat daar blijkbaar normaal is).

Ik en mijn vrouwtje zijn aan het denken om een eigendom in het buitenland te kopen, als vakantiehuisje, maar eventueel om vroeg of laat daar permanent te gaan wonen, wij zullen ons aanpassen en zoveel mogelijk inburgeren naar hun gewoontes... Maar voordat we de definitieve stap zouden zetten, willen we beide de taal vrij goed kennen. Niet enkel omdat het makkelijker is om met de mensen daar dan om te gaan, ook omdat wij zo willen aantonen dat ze geen 10 generaties hoeven te wachten, dat we bij hun willen horen...

Mensen die hier al jaren wonen, de keuze hebben uit 3 officiële landstalen, en nog steeds geen 5 deftige zinnen kunnen uitspreken, met daarbovenop onze westerse gedachtengang uitspuwen, zij passen hun niet aan aan onze waarden en normen... Dat lijkt me wel duidelijk...

Veel om aan te passen is er volgens An arkos niet, maar zelfs dat is te veel gevraagd voor een deel...

Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 29 mei 2007 om 16:33.
Abiogenesis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 16:34   #97
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U vergeet er trouwens bij te vermelden dat door 'onze' liberale waarden (intellectueel eigndomsrecht dat uitmond in patenten) veel van die medicijnen onbetaalbaar zijn voor de mensen die ze het meest nodig hebben.
NEE lieve jongen, het is door HUN waarden dat ze het geld niet hebben om ONZE medicijnen te kopen!

Leer eens nadenken aub. En doe anders terug je pamper aan.

Oud 29 mei 2007, 17:39   #98
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
wat scheelt er? vind je de cijfertjes niet leuk genoeg? Nochtans gebaseerd op officiele NIS cijfers zag ik!

Of is de analyse iets te moeilijk voor je?
Kijk: hier een grafiekske:

http://www.npdata.be/Data/Vreemdelin...-1990-2004.htm
We zochten cijfers over moslims. En die zie ik daar niet, noch in je vorige link.
Verder vind ik de bron gewoonweg niet betrouwbaar overkomend. (Ook al zeggen ze dat ze naar het NIS verwijzen.)
Oud 29 mei 2007, 18:14   #99
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
Dit zijn rasechte belgen, en euh ik zie daar ook hoofddeokjes een fatsoenklijke kledij zoals in "islamitische" normen en waarden !

Jawatte, is da n filmset ofzo?
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 mei 2007, 18:17   #100
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
NEE lieve jongen, het is door HUN waarden dat ze het geld niet hebben om ONZE medicijnen te kopen!

Leer eens nadenken aub. En doe anders terug je pamper aan.
Ga dat eens zeggen in AFrika.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be