![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben het typevoorbeeld van iemand die het haat als mensen andere mensen haten op imo irrelevante zaken. Als die persoon zelf niets haat, heeft ie geen probleem. De zaken omdraaien moet je nu niet doen, hé. Citaat:
Ze dragen wat ze zelf willen en niemand heeft daar zaken mee. En als je voor een werkgever werkt, moet je dragen wat hij wil. Point. Citaat:
Het is niet verboden 'andere' kleren te dragen, net zoals het niet verboden is theehuisjes op te richten. En kleren of theehuisjes vallen je toch niet lastig? Citaat:
Citaat:
Die kleren tonen enkel dat hier meer mensen wonen die een andere achtergrond hebben dan de strikt Vlaamse. Daar is geen enkel probleem mee, op zich. Citaat:
Enkel zal ik de neonazi - als hij het draagt omwille van zijn gedachtegoed - een idioot beschouwen. Dat is ook mijn recht. Net zoals het recht is van Smiley om mensen met die typische 'rokken' (zoals het wel eens wordt genoemd) idioot te vinden. Maar om daar het recht uit te putten om die 'terug' te sturen is ook idioot. Klederdracht staat vrij. Iemand zijn mening daarover ook. Citaat:
In een ideale wereld kan ik naar de Arabische wereld gaan en naakt rondlopen. Maar daar zijn we ver van. Helaas. Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
|
|
|
|
|
#82 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#83 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#84 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#85 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#86 |
|
|
Germanen ,galliers ,noren, kelten, gothen, franken vallen allemaal onder de europese bevolking, oorspronkelijk uit één bevolkingsgroep !
|
|
|
#87 | |
|
Minister
|
Sinds wanneer behoort "Paki" tot onze eigen taal?
Ik gaf dit trouwens enkel ter informatie, ik ben er van overtuigd dat 1handclapping (of eender welke belg in het algemeen) daar niets dubbelzinnigs mee bedoelde. Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#88 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
en daarvan schat jij dat er slechts 350.000 moslims zijn? (noteer: 1/1/2005, ondertussen weer drastisch opgelopen).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 29 mei 2007 om 13:16. |
||
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#90 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
wat scheelt er? vind je de cijfertjes niet leuk genoeg? Nochtans gebaseerd op officiele NIS cijfers zag ik!
Of is de analyse iets te moeilijk voor je? Kijk: hier een grafiekske: http://www.npdata.be/Data/Vreemdelin...-1990-2004.htm
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#91 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#92 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#93 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#94 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
Zodoende opent An Arkos de luxediscussie over de betrekkelijkheid van de waarden, al j�*ren het favoriete verzetje van verwende volgevreten fils/filles �* papa. In kringen van bistrorevolutionairen staat het zeer modieus om "onze" waarden te ontkennen. Zullen de An Arkossen dan ook zo consequent zijn om de verworvenheden van "onze" waarden te weigeren? Zullen ze hooghartig de resultaten afslaan van het in het Westen geldende principe van het vrije onderzoek en (ik noem maar iets) de daaruit voortvloeiende medische technieken? Als het ze menens is met de ontkenning van "onze waarden" kunnen ze niet anders dan genezing afsmeken middels de techniek van het gebed; overduidelijke niet meer "onze" techniek. Vandaar wellicht hun steun voor de door migranten meegebrachte godsdienstijver; niet meer "onze" ijver. In Afrika stappen arme drommels tientallen km voor een geringe dosis medicijnen die slechts konden ontwikkeld worden door toedoen van "onze waarden". Ga jij, An Arkos, die mensen vertellen dat ze zich de inspanning beter konden besparen, omdat "onze waarden" en al wat eruit voortkomt waardeloos is, of zelfs niet bestaat? Ik zie je al druk gesticuleren: "antibioticum is bullshit, lets play bongo". En om in de sfeer te blijven: heel de wereld hoopt (Afrika niet in het minst) dat "onze" labo's gauw een waterdicht preparaat ontwikkelen tegen aids. Ga jij, verwende volgevreten cultuurrelativist, de Afrikanen wijsmaken dat "onze" methode bullshit is, dat ze beter af zijn met de ginds beproefde exotische geneesmethode, te weten: het naaien van een maagd? Ook als ze vier is, of jonger? |
|
|
|
|
|
|
#95 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Wat ik bedoel is dat er geen homogeniteit van waarden is in vlaanderen of belgië, die heeft er nooit bestaan en we kunnen alleen maar hopen dat die er nooit zal komen. Het is bijgevolg belachelijk om te vragen dat mensen zich aanpassen aan 'onze' waarden en normen omdat iedereen die hier al woont andere waarden en normen heeft. Als u consensus zoekt, komt u misschien op enkele vage begrippen uit als 'democratie' of 'vrijheid van meningsuiting', maar hoe die precies moeten ingevuld worden, daar is absoluut geen consensus over. Citaat:
U vergeet er trouwens bij te vermelden dat door 'onze' liberale waarden (intellectueel eigndomsrecht dat uitmond in patenten) veel van die medicijnen onbetaalbaar zijn voor de mensen die ze het meest nodig hebben. |
||
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Wij leven gewoon op een andere manier als sommige mensen die het bij hun thuis helemaal anders hebben, en dit kan van heel banale dingen gaan (stoppen voor rood licht, het recht om een pintje te drinken op cafe) tot meer serieuse factoren zoals de scheiding van kerk en staat. Natuurlijk zijn veel van deze waarden en normen gewoonweg opgenomen in wetten. Iets dat maar de normaalste zaak van de wereld is denk ik... Als ik dan toch enkele dingen zo losweg uit de pols moet schudden waarvan ik denk dat sommige allochtonen/nieuwe Belgen het moeilijk hebben: - iemand is onschuldig tot het tegendeel bewezen is - geen steniging omdat iemand sex voor het huwelijk had - man en vrouw zijn gelijk - geen barbaarse praktijken als straf voor eender wat - scheiding tussen kerk en staat - geen rituele thuisslachtingen - geen rituele/barbaarse besnijdenissen - de mentaliteit: ga je op een ander dan pas JIJ je aan hen aan - geen onschuldige slachtoffers maken in naam van god - kunnen genieten van een pintje ( http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_439244.html ) - Het is niet omdat iemand rijker is, dat je er van mag stelen (kijk vooral naar de bendes uit Polen tegenwoordig) - meisjes/vrouwen met een ander geloof mag je ook niet verkrachten - Een vrouw die haar sexy/lichtjes kleed is niet noodzakelijk een hoer En zo kan ik nog wel even doorgaan, met wat de meesten onder ons wel als normaal zullen beschouwen... Als ik een moskee bezoek, dan pas ik mij al aan door mijn schoenen uit te trekken, mij te gedragen zoals het hoort, en in stilte en eerbied die mensen hun ding te laten doen. Als ik op reis ben in eender welk land, wil ik op zijn minst al "hallo", "dank u" en enkele andere woorden kennen voor ik daar ben. Tijdens mijn verblijf zal ik mij gedragen zoals zij het willen (bv niet klagen als iemand tegen je bumper rijdt bij het parkeren, als dat daar blijkbaar normaal is). Ik en mijn vrouwtje zijn aan het denken om een eigendom in het buitenland te kopen, als vakantiehuisje, maar eventueel om vroeg of laat daar permanent te gaan wonen, wij zullen ons aanpassen en zoveel mogelijk inburgeren naar hun gewoontes... Maar voordat we de definitieve stap zouden zetten, willen we beide de taal vrij goed kennen. Niet enkel omdat het makkelijker is om met de mensen daar dan om te gaan, ook omdat wij zo willen aantonen dat ze geen 10 generaties hoeven te wachten, dat we bij hun willen horen... Mensen die hier al jaren wonen, de keuze hebben uit 3 officiële landstalen, en nog steeds geen 5 deftige zinnen kunnen uitspreken, met daarbovenop onze westerse gedachtengang uitspuwen, zij passen hun niet aan aan onze waarden en normen... Dat lijkt me wel duidelijk... Veel om aan te passen is er volgens An arkos niet, maar zelfs dat is te veel gevraagd voor een deel...
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 29 mei 2007 om 16:33. |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Leer eens nadenken aub. En doe anders terug je pamper aan.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#98 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Verder vind ik de bron gewoonweg niet betrouwbaar overkomend. (Ook al zeggen ze dat ze naar het NIS verwijzen.) |
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|