![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
|
Discussietools |
|
|
#81 |
|
Minister-President
|
Noch Vlaanderen, noch Wallonië zullen zo zot zijn om Brussel te laten vallen.
|
|
|
|
|
#82 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Brussel verdwijnt niet van de aardbol als het niet staatkundig bij zowel Vlaanderen als Wallonië hoort. In het dagelijks leven verandert er helemaal niets. Brussel zal namelijk, welke toekomst het ook kiest, altijd hecht met Vlaanderen verbonden zijn en in mindere mate ook met Wallonië banden blijven houden.
|
|
|
|
|
#83 |
|
Minister-President
|
Zou nogal dom zijn dat Vlaanderen er niets meer zou te zeggen hebben en volledig afhangen van hun goodwill.
|
|
|
|
|
#84 | |
|
|
Citaat:
Vlaanderen en Brussel zullen elkaar inderdaad nodig blijven hebben. Brussel kan niet zonder Vlaanderen, Vlaanderen kan niet zonder Brussel. Althans in de praktijk. Maar dat betekent niet dat Vlaanderen aan Brussel moet vastklampen. Juist Brussel zelf de keuze laten, zorgt ervoor dat de Franstalige Brusselaars niet meer zo hoog van de toren kunnen blazen en dat ze uiteindelijk uit zelf zullen inzien dat een hechte band met Vlaanderen nodig is. Laatst gewijzigd door Dimitri : 26 september 2007 om 22:12. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#86 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En die kasteeltjes mag "onze" koning meteen teruggeven aan "ons". En een fikse pree voor al het geld dat hij en zijn kliek in de loop der decennia van de vlaamse belastingsbetalers "gekregen" heeft. |
|
|
|
|
|
#87 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die kastelen zijn niet van u.
|
|
|
|
#88 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Nooit mag de regering meer macht kunnen uitoefenen over de bevolking, dan de bevolking over de regering: http://www.vrij-vlaanderen.be . Laatst gewijzigd door Eddy B : 27 september 2007 om 08:14. |
|
|
|
|
|
#89 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik herinner het me nog alsof het gisteren was. Maar jij, was jij al geboren in 1968? |
|
|
|
|
|
#90 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
#91 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Deze van Cicero is ook niet slecht: Ubi bene, ibi patria.
|
|
#92 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Brussel heeft weinig of geen krediet meer bij de Vlaming. Het Franstalige voorstel om de grenzen van Brussel uit te breiden komt over als een voorstel om de etterbuil open te steken en een groot stuk van Vlaanderen mee ziek te maken. Vlaanderen moet Brussel niet laten vallen, maar wel helpen opkuisen door een beter bestuur.
|
|
|
#93 | |
|
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Dimitri : 27 september 2007 om 12:06. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Europees Commissaris
|
Natuurlijk, maar je moet daar niet 3x voor doddelen he
Daarom dat ik ook pleit voor een neiuwe EU, een CONfederatie. Elk één zetel! Er moet niet gestemd worden over wat en hoe. Dat bepalen de lidstaten individueel of ze een verdrag bijwillen of zo. Die zetel is om de handtekeningen te zetten en eventueel plannen te maken en natuurlijk om de confederale zaken te besturen.
|
|
#95 |
|
|
ik vond die ene Slowaak goed.
Hij was tegen de splitsing zei hij. Vroeger was het beter. "Maar je hebt nu wel werk" zei de reporter. Waarop hij knikte en je zag hem denken "en vroeger moest ik niet werken, noem jij dat beter?" Een doordenkertje....
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
#96 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#97 |
|
|
Ik vond de reportage van gisteren niet zo goed, wat was de naam van dat dorp daar eigenlijk (ik wil er wat meer over weten?)
|
|
#98 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
#99 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Europees Commissaris
|
Als het separatisme in Vlaanderen blijft toenemen gaat Flahaut Praag vervangen door Brussel.
|
|
|