![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#981 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Deze rune staat voor "sigel", of "sowilo", hetwelk "Zon" betekent. Ze symboliseert wijsheid en kennis, die de mogelijkheid geeft zijn doel te bereiken. In een politieke context gezien, is dit een zeer duidelijk teken, op voowaarde zich niet dood te staren op het feit dat nazis destijds deze tekens, dewelke onze voorvaders magische kracht toeschreven, ook gebruikt, en misbruikt hebben. In naam van het kruis en de halve maan is toch ook gemoord en gebrand geworden, moet deze symboliek dan ook verbannen worden ? Ik verdedig hier niet de cafébaas van de "Leeuw van Vlaanderen" in het bijzonder, maar wel het gebruik van Runen in het algemeen. |
|
|
|
|
|
|
#982 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#983 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#984 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Filo zit hier al 5 jaar en hij zou dan de talrijke draden die daarover liepen niet gezien hebben? Maakt hij mij niet wijs, tenzij hij ergens zat dat hij liever niet aan ons wil mededelen. Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juli 2008 om 22:43. |
||
|
|
|
|
|
#985 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#986 |
|
Banneling
|
Indien ik die affiche zie zal ik me er een opinie over kunnen vormen, niet op basis van jouw perceptie.
|
|
|
|
|
|
#987 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Mission accomplished ! |
|
|
|
|
|
|
#988 |
|
Banneling
|
Volledig gelijk Filo. Zo zal jij het dan ook een evidentie vinden dat anderen een opinie vormen over die s op die antwerpse gevel die niet gebaseerd is op de perceptie die jij en jouw haatmaten kost wat kost proberen op te dringen.
Laatst gewijzigd door Pick Nick : 27 juli 2008 om 23:08. |
|
|
|
|
|
#989 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#990 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelf verstokte sossen hier op het forum moesten dat tegen hun zin toegeven toen iemand op het forum beide affiche's naast elkaar poste. |
|
|
|
|
|
|
#991 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
![]() Is van de Partij van de Arbeid, nu heeft comac dat blijkbaar overgenomen. Die andere affiches vind ik ook niet meer terug, maar wel wat meer uitleg op de website van het Vlaams Blok over de gemeenteraadsverkiezingen van 1994. Mocht ik ze alsnog vinden, zal ik ze wel nog eens posten. Laatst gewijzigd door De Garde : 27 juli 2008 om 23:11. |
|
|
|
|
|
|
#992 |
|
Banneling
|
Daar zijn hier en elders fotos van getoond (oa in HLN)
|
|
|
|
|
|
#993 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Een missie beste ! Het is een missie van mij geworden om jou een spiegel voor te houden, om jou en je haatmaatjes te confronteren met jullie ware aard. Zoals je merkt, gebeurde het ontmaskeren moeiteloos. Daar moest ik eigenlijk geen inspanning voordoen. Je doet zelf erg je best om je ware persoontje te etaleren. |
|
|
|
|
|
|
#994 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Die metershoge nazi affiches van de sossen ontsierden ook wekenlang het straatbeeld en toch heb jij die niet gezien? Heb jij soms een witte wandelstok? Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juli 2008 om 23:13. |
|
|
|
|
|
|
#995 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is alweer een antwoord naast de pot. Nogmaals, ik zal er zelf wel een mening bij bedenken en die mening hoeft niet gebaseerd te zijn op de perceptie van een bende linkse haters die zich niet generen om aan hand van de muurschildering van 1 antwerpenaar alle Vlaams-Nationalisten te associëren met het neonazisme. Ik zal er je nog wel eens aan herinneren als je nog eens oproept tot nuancering of om niet te veralgemenen. Je lijkt je eigen preken wel vaak selectief te vergeten, niet? |
|
|
|
|
|
|
#996 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zelfs op de VB site schrijft men niet dat er een SP of SP-A affiche in die zin was. Ze schrijven over een inmiddels failliete vzw. Als jij AMADA, PVDA, COMAC,Solidair en SP door elkaar klutst is dat jouw probleem. Ik ga er niet van wakker liggen. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...rps-cafe.dhtml Laatst gewijzigd door filosoof : 27 juli 2008 om 23:29. |
|
|
|
|
|
|
#997 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij mag dat ontkennen zoveel je wil maar die nazi affiche was er. Trouwens, jouw koppensnellersvriendje dros ontkent dat ook niet, ze wenst er alleen niet verder op in te gaan. Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juli 2008 om 23:32. |
|
|
|
|
|
|
#998 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
[quote]De tweede wereldoorlog....hoe lang geleden?
Laatst gewijzigd door daiwa : 27 juli 2008 om 23:34. |
|
|
|
|
|
#999 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|