![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1001 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarnaast maakt u weer de fout door iets uit de middeleeuwen te projecten in het heden. Twee groteske redeneerfouten. |
|
|
|
|
|
|
#1002 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar gij gaat mij toch niet dwingen om te zeggen dat ik, Brabander zijnde, in werkelijkheid een (West of Oost-)Vlaming ben hoop ik Jan Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 19 april 2016 om 21:48. |
|
|
|
|
|
|
#1003 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1004 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoop dat u beseft dat de tijd niet heeft stilgestaan sedert de inval van de Fransen in de zuidelijke Nederlanden.
|
|
|
|
|
|
#1005 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1006 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1007 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1008 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Niet te veel zeveren . Graafschap Vlaanderen , Hertogdom Brabant, Graafschap Holland enz... waren vanaf Filips De Goede een eenheid. De staten generaal vergaderden in Brussel.
|
|
|
|
|
|
#1009 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1010 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jongens, aub,
ik open af en toe deze draad omdat het onderwerp mij interesseert. Geen gezaag over pietluttige details over een verder niet terzake doend verleden, die alleen maar dienstig zijn om aan te tonen dat ge een dikke buis had op wiskunde. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
#1011 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De eenheid met Vlaanderen bestaat al bijna 600 jaar; Trouwens Brabant was de belangrijkste vertegenwoordiger in de Staten Generaal. Buiten Brabant, Vlaanderen en Holland stelde de rest van de 17 provinciën niets voor, hun vertegenwoordigers moesten hun kop houden en Ja knikken , sommigen hadden zelfs geen stemrecht in de vergadering. |
|
|
|
|