Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 23 november 2008, 15:00   #1041
uilenspiegeltje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 556
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MartinVeltjen Bekijk bericht
Dus als ik geen gemeenschappelijke voordeur beschadig en mijn verzekering geen voetje wil lichten en geen middelen wegdraineer, denk ik dat ik toch mag stellen dat dit dan volledig een privézaak is, waar niemand anders of de overheid iets mee te maken heeft. Als jij je sleutel zou vergeten en je breekt in in je eigen huis, bel je dan de politie?
En wat als je ouder bent?
uilenspiegeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 15:02   #1042
uilenspiegeltje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 556
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Lag het aan mij, was dat al veel eerder gebeurd.
Da's nu eens iets dat ik echt van jou geloof... LOL
uilenspiegeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 15:05   #1043
Bhairav
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Bhairav's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 juli 2004
Berichten: 18.938
Standaard

Uilenspiegeltje is geen uil, maar de raaf die zijn kaas laat vallen.
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 15:05   #1044
uilenspiegeltje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 556
Standaard

Pas op hé... ik wil niet dat men die zwakkelingen, die niet zonder zo'n vieze toeter verder kunnen, moet loslosten...

Neen, ik zou ze bvb een week gratis in een coffeeshop laten opnemen en die een week lang - uiteraard gratis - koffie laten drinken...
Van 's morgens tot 's avonds...
uilenspiegeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 15:34   #1045
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uilenspiegeltje Bekijk bericht
Pas op hé... ik wil niet dat men die zwakkelingen, die niet zonder zo'n vieze toeter verder kunnen, moet loslosten...

Neen, ik zou ze bvb een week gratis in een coffeeshop laten opnemen en die een week lang - uiteraard gratis - koffie laten drinken...
Van 's morgens tot 's avonds...


Wederom veel blabla, weinig boemboem. Zoals we uilenspiegel kennen.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 16:00   #1046
MartinVeltjen
Burger
 
Geregistreerd: 22 november 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uilenspiegeltje Bekijk bericht
En wat als je ouder bent?
Zelfde techniek als tabak: 'laat kinderen niet uw (cannabis-) rook inademen'. Dit moet niet eens als regel opgelegd worden, denk ik. Het ligt nogal voor de hand.
MartinVeltjen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 16:13   #1047
uilenspiegeltje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 556
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MartinVeltjen Bekijk bericht
Zelfde techniek als tabak: 'laat kinderen niet uw (cannabis-) rook inademen'. Dit moet niet eens als regel opgelegd worden, denk ik. Het ligt nogal voor de hand.
Mag ik - om de smoorverliefden volledig belangenloos (trachten) te helpen - het volgende posten?
Aan cannabisgebruik zijn steeds een aantal gevolgen verbonden.

Door het blowen creëren gebruikers een eigen wereldje waar ze riskeren in vast te geraken. De rest laat hen koud. Ze leven in hun eigen hoofd en verliezen hierdoor de band met de wereld rondom hen. En het is de interactie met die omgeving die zeer belangrijk is in de ontwikkeling.

Het gebruik heeft ook een weerslag op het sociaal leven. Dikwijls zoeken gebruikers elkaar op, ze vormen een eigen kliek met specifieke waarden en normen waarbij het gebruik centraal staat. Ze worden asocialer. Hierdoor verminderen andere sociale contacten met niet-gebruikers. Het wordt ook steeds moeilijker om cannabis los te laten en af te bouwen.
Schijnbaar allemaal toch niet zo geruststellend...

Bron
uilenspiegeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 16:48   #1048
Akufen
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 26 augustus 2006
Berichten: 2.872
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uilenspiegeltje Bekijk bericht
Mag ik - om de smoorverliefden volledig belangenloos (trachten) te helpen - het volgende posten?
Drug abuse has negative effects? My cup runeth over.
Akufen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 16:50   #1049
MartinVeltjen
Burger
 
Geregistreerd: 22 november 2008
Berichten: 183
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uilenspiegeltje Bekijk bericht
Mag ik - om de smoorverliefden volledig belangenloos (trachten) te helpen - het volgende posten?
Aan cannabisgebruik zijn steeds een aantal gevolgen verbonden.

Door het blowen creëren gebruikers een eigen wereldje waar ze riskeren in vast te geraken. De rest laat hen koud. Ze leven in hun eigen hoofd en verliezen hierdoor de band met de wereld rondom hen. En het is de interactie met die omgeving die zeer belangrijk is in de ontwikkeling.

Het gebruik heeft ook een weerslag op het sociaal leven. Dikwijls zoeken gebruikers elkaar op, ze vormen een eigen kliek met specifieke waarden en normen waarbij het gebruik centraal staat. Ze worden asocialer. Hierdoor verminderen andere sociale contacten met niet-gebruikers. Het wordt ook steeds moeilijker om cannabis los te laten en af te bouwen.
Schijnbaar allemaal toch niet zo geruststellend...

Bron
Neen, 't is zelfs alarmerend, maar uiteindelijk zijn dat allemaal uw zaken niet. Ik vind het nl. helemaal niet erg om in mijn eigen hoofd te leven en zelf te bepalen welke band ik met de wereld rondom mij onderhoud. Ik vind het niet erg om in een eigen kliek te vertoeven met specifieke waarden en normen waarbij het gebruik centraal staat (eigenlijk zoiets als een voetbalclub en voetbal, dus). Ik vind het zelfs niet erg als het steeds moeilijker zou worden om cannabis los te laten en af te bouwen.
MartinVeltjen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 17:15   #1050
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uilenspiegeltje Bekijk bericht
Mag ik - om de smoorverliefden volledig belangenloos (trachten) te helpen - het volgende posten?
Aan cannabisgebruik zijn steeds een aantal gevolgen verbonden.

Door het blowen creëren gebruikers een eigen wereldje waar ze riskeren in vast te geraken. De rest laat hen koud. Ze leven in hun eigen hoofd en verliezen hierdoor de band met de wereld rondom hen. En het is de interactie met die omgeving die zeer belangrijk is in de ontwikkeling.

Het gebruik heeft ook een weerslag op het sociaal leven. Dikwijls zoeken gebruikers elkaar op, ze vormen een eigen kliek met specifieke waarden en normen waarbij het gebruik centraal staat. Ze worden asocialer. Hierdoor verminderen andere sociale contacten met niet-gebruikers. Het wordt ook steeds moeilijker om cannabis los te laten en af te bouwen.
Schijnbaar allemaal toch niet zo geruststellend...

Bron
U bent even goed een asociaal. U weet namelijk niets over hoe de wereld in elkaar zit.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 17:22   #1051
uilenspiegeltje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 556
Standaard

Stank voor dank...

En stinken dat dat doet...
uilenspiegeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 17:33   #1052
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MartinVeltjen Bekijk bericht
Dus als ik geen gemeenschappelijke voordeur beschadig en mijn verzekering geen voetje wil lichten en geen middelen wegdraineer, denk ik dat ik toch mag stellen dat dit dan volledig een privézaak is, waar niemand anders of de overheid iets mee te maken heeft. Als jij je sleutel zou vergeten en je breekt in in je eigen huis, bel je dan de politie?
Je moet de vergelijking die ik opgebouwd heb uit jouw stelling (mag ik inbreken in mijn eigen huis ..... reaktie: neen, als je daarbij de gemeenschappelijke voordeur vernietigt ...) niet gaan verkrachten.

Die gemeeschappelijke voordeur staat voor de algemene maatschappelijke belangen.

Drugs zijn verboden bij de wet, in alle demokratiën (behalve een klein beetje in Nederland), omwille van de maatschappelijke negatieve effekten.

Zijvoorbeelden:
dat jij zelfmoord zou plegen, daar heb ik me geen fluit mee te moeien; maar toch vind ik dat het in het maatschappelijk belang is, dat er door de overheid moeite gedaan wordt om zelfmoord als fenomeen te trachten te voorkomen.
Terwijl met drugs nemen op individuele basis, er zoveel meer maatschappelijke dreiging is, namelijk de belangrijkste: het meer verspreiden van drugs.
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 23 november 2008 om 17:38.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 17:34   #1053
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ik heb de voorstanders van drugs tot hiertoe nog niet veel punten zien aanhalen waarom wel.
Behalve links naar websites die dingen weten die doorgaans niemand kan weten.
De link naar Trimbos Instituut is al jaar en dag open voor iedereen.
In hun jaarlijkse nationale drug monitor leggen ze steeds uit hoe ze aan de cijfers komen.
Iedereen die het wil weten, kan het weten.

Een voorstander van de legalisering is niet per definitie een voorstander van drugs.

Ik wil gerust enkele punten herhalen pro legalisering :
cannabis gebruik blijft stabiel
minder heroïne gebruikers
minder drugsdoden
minder criminaliteit
bestrijding kost veel geld en werkt niet
controle kwaliteit cannabis
iedereen dezelfde keuzevrijheid
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 17:43   #1054
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN
 
De schoofzak's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 juli 2004
Berichten: 81.400
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
....

Ik wil gerust enkele punten herhalen pro legalisering :
cannabis gebruik blijft stabiel
gelogen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
minder heroïne gebruikers
gelogen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
minder drugsdoden
gelogen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
minder criminaliteit
gelogen
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
bestrijding kost veel geld en werkt niet
gelogen (er is amper sprake van bestrijding momenteel, en er is zeker amper sprake van preventie)
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
controle kwaliteit cannabis
Dat is juist !!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
iedereen dezelfde keuzevrijheid
Gelogen (een verslaafde heeft geen keuzevrijheid, hij rijdt er desnoods voor van Lille naar Terneuzen, of met de trein van Brussel naar Nederland)
__________________
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 17:48   #1055
uilenspiegeltje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 556
Standaard Logisch nadenken wordt moeilijker,de draad van een gesprek wordt uit het oog verloren

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
De link naar Trimbos Instituut is al jaar en dag open voor iedereen.
In hun jaarlijkse nationale drug monitor leggen ze steeds uit hoe ze aan de cijfers komen.
Iedereen die het wil weten, kan het weten.

Een voorstander van de legalisering is niet per definitie een voorstander van drugs.

Ik wil gerust enkele punten herhalen pro legalisering :
cannabis gebruik blijft stabiel
minder heroïne gebruikers
minder drugsdoden
minder criminaliteit
bestrijding kost veel geld en werkt niet
controle kwaliteit cannabis
iedereen dezelfde keuzevrijheid
Wat zijn de risico's volgens het door jou aangehaalde Trimbos Instituut?
Ik zal het je gemakkelijk maken:
# Wie niet lekker in zijn vel zit, kan beter helemaal geen hasj of weed gebruiken: de kans is groot dat het er alleen maar erger van wordt.

# Een te hoge dosis kan heftige angstgevoelens of neerslachtigheid veroorzaken. Lichamelijk kan het heel onbehaaglijke gevoelens veroorzaken (duizeligheid, misselijkheid), tot paniek en flauwvallen toe. Dit wordt 'flippen' genoemd. Wachten tot het over gaat, is het enige wat diegene dan kan doen. Wel kan een ander proberen te kalmeren.

# Het 'flippen' door een te grote dosis komt vooral voor bij onervaren gebruikers (jongeren, buitenlandse toeristen, e.d.). Dit risico is een stuk groter wanneer hasj gegeten wordt, omdat de gebruiker dan minder goed in de gaten heeft hoeveel hij binnen heeft gekregen.

# THC vermindert het concentratievermogen, het reactievermogen en het kortetermijn geheugen. Logisch nadenken wordt moeilijker, de draad van een gesprek wordt uit het oog verloren. THC en werken, huiswerk maken of studeren gaan dan ook niet samen. Deelname aan het verkeer onder invloed van THC is gevaarlijk en daarom verboden.

# Mensen die veel en vaak THC gebruiken, kunnen geremd worden in hun ontwikkeling. In plaats van problemen op te lossen en daarvan te leren, 'blowen' ze hun problemen en onvrede weg. Ze lopen bovendien het risico in een sociaal isolement terecht te komen.

# Er zijn aanwijzingen dat er een relatie is tussen cannabisgebruik en het ontstaan van psychische stoornissen zoals schizofrenie, depressie en angst.

# Mensen die kampen met onderliggende psychische problemen of die aanleg hebben voor psychische stoornissen vormen een risicogroep. Het gebruik van hasj kan deze problemen verergeren en wordt daarom afgeraden.

# De rook van joints en stickies wordt doorgaans diep geïnhaleerd en lang in de longen vastgehouden. Die rook bevat meer kankerverwekkende stoffen dan die van alleen tabak. Op langere termijn kan hierdoor schade optreden aan de luchtwegen.

# THC is aangetoond in moedermelk. Voor hasj en weed geldt hetzelfde als voor alcohol, tabak en andere drugs: gebruik tijdens de zwangerschap en borstvoeding is af te raden. De meeste wetenschappers achten het niet bewezen dat langdurig gebruik leidt tot blijvende invloed op de hersenen en het immuunsysteem.

# Naarmate je meer of vaker gebruikt loop je meer risico.
Zoals je ziet... sterk aan te raden maar dan uitsluitend voor flippers… LOL

Bron: http://www.trimbos.nl/default640.html

Laatst gewijzigd door uilenspiegeltje : 23 november 2008 om 17:54. Reden: Bronvermelding
uilenspiegeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 17:51   #1056
RodeLantaarn
Minister
 
RodeLantaarn's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 juni 2008
Berichten: 3.482
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
gelogen
gelogen
gelogen
gelogen
gelogen (er is amper sprake van bestrijding momenteel, en er is zeker amper sprake van preventie)
Dat is juist !!
Gelogen (een verslaafde heeft geen keuzevrijheid, hij rijdt er desnoods voor van Lille naar Terneuzen, of met de trein van Brussel naar Nederland)
Bewijs eerst liever zelf dat je geen leugenaar bent. Gezien uw mening dat hypocrisie nodig is, hebt u zowat de geloofwaardigheid van een koeienvla.
__________________
Wij vinden jou een lul, Bart
RodeLantaarn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 18:06   #1057
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uilenspiegeltje Bekijk bericht
Wat zijn de risico's volgens het door jou aangehaalde Trimbos Instituut?
Ik zal het je gemakkelijk maken:
# Wie niet lekker in zijn vel zit, kan beter helemaal geen hasj of weed gebruiken: de kans is groot dat het er alleen maar erger van wordt.

# Een te hoge dosis kan heftige angstgevoelens of neerslachtigheid veroorzaken. Lichamelijk kan het heel onbehaaglijke gevoelens veroorzaken (duizeligheid, misselijkheid), tot paniek en flauwvallen toe. Dit wordt 'flippen' genoemd. Wachten tot het over gaat, is het enige wat diegene dan kan doen. Wel kan een ander proberen te kalmeren.

# Het 'flippen' door een te grote dosis komt vooral voor bij onervaren gebruikers (jongeren, buitenlandse toeristen, e.d.). Dit risico is een stuk groter wanneer hasj gegeten wordt, omdat de gebruiker dan minder goed in de gaten heeft hoeveel hij binnen heeft gekregen.

# THC vermindert het concentratievermogen, het reactievermogen en het kortetermijn geheugen. Logisch nadenken wordt moeilijker, de draad van een gesprek wordt uit het oog verloren. THC en werken, huiswerk maken of studeren gaan dan ook niet samen. Deelname aan het verkeer onder invloed van THC is gevaarlijk en daarom verboden.

# Mensen die veel en vaak THC gebruiken, kunnen geremd worden in hun ontwikkeling. In plaats van problemen op te lossen en daarvan te leren, 'blowen' ze hun problemen en onvrede weg. Ze lopen bovendien het risico in een sociaal isolement terecht te komen.

# Er zijn aanwijzingen dat er een relatie is tussen cannabisgebruik en het ontstaan van psychische stoornissen zoals schizofrenie, depressie en angst.

# Mensen die kampen met onderliggende psychische problemen of die aanleg hebben voor psychische stoornissen vormen een risicogroep. Het gebruik van hasj kan deze problemen verergeren en wordt daarom afgeraden.

# De rook van joints en stickies wordt doorgaans diep geïnhaleerd en lang in de longen vastgehouden. Die rook bevat meer kankerverwekkende stoffen dan die van alleen tabak. Op langere termijn kan hierdoor schade optreden aan de luchtwegen.

# THC is aangetoond in moedermelk. Voor hasj en weed geldt hetzelfde als voor alcohol, tabak en andere drugs: gebruik tijdens de zwangerschap en borstvoeding is af te raden. De meeste wetenschappers achten het niet bewezen dat langdurig gebruik leidt tot blijvende invloed op de hersenen en het immuunsysteem.

# Naarmate je meer of vaker gebruikt loop je meer risico.
Zoals je ziet... sterk aan te raden maar dan uitsluitend voor flippers… LOL

Bron: http://www.trimbos.nl/default640.html
En tegen welke van de aangehaalde punten pro-legalisering is dit een argument?

Ik wil gerust enkele punten herhalen pro legalisering :
cannabis gebruik blijft stabiel
minder heroïne gebruikers
minder drugsdoden
minder criminaliteit
bestrijding kost veel geld en werkt niet
controle kwaliteit cannabis
iedereen dezelfde keuzevrijheid

Of is dit pro "cannabis gebruik blijft stabiel"
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 18:07   #1058
uilenspiegeltje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 556
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RodeLantaarn Bekijk bericht
Bewijs eerst liever zelf dat je geen leugenaar bent. Gezien uw mening dat hypocrisie nodig is, hebt u zowat de geloofwaardigheid van een koeienvla.
Ik zou in jouw geval spacevla gebruikt hebben...

Laatst gewijzigd door uilenspiegeltje : 23 november 2008 om 18:07.
uilenspiegeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 18:09   #1059
uilenspiegeltje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 6 november 2008
Berichten: 556
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
En tegen welke van de aangehaalde punten pro-legalisering is dit een argument?

Ik wil gerust enkele punten herhalen pro legalisering :
cannabis gebruik blijft stabiel
minder heroïne gebruikers
minder drugsdoden
minder criminaliteit
bestrijding kost veel geld en werkt niet
controle kwaliteit cannabis
iedereen dezelfde keuzevrijheid

Of is dit pro "cannabis gebruik blijft stabiel"
Nu - tussen ons - geloof je echt dat cannabisgebruik dan stabiel blijft?
Enz. ?

Dat men dan maar rap de prijs van de sigaretten verlaagd en de publiciteit hiervoor toelaat. En de vieze foto's op de verpakking vervangt door jeugdige, stralende mensen...

Laatst gewijzigd door uilenspiegeltje : 23 november 2008 om 18:12.
uilenspiegeltje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 november 2008, 18:12   #1060
artisjok
Banneling
 
 
Geregistreerd: 9 februari 2008
Berichten: 32.057
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door uilenspiegeltje Bekijk bericht
Nu - tussen ons - geloof je echt dat cannabisgebruik dan stabiel blijft?
Enz. ?
Ja, dit blijkt uit de cijfers die men in Nederland heeft, en is ook het besluit van het Trimbos Instituut in hun jaarlijkse nationale drug monitor.

Ook de rest van de punten kan je terugvinden in dit rapport.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:15.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be