![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|
#1101 | ||
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zeg ook niet. Ik zeg alleen dat er niet-geïdentificeerde voorwerpen bestaan. Ze kunnen van aardse herkomst zijn. Maar soms lijken ze buitenaards, gezien hun vorm, het acceleratievermogen, het bruusk veranderen van richting, soms veranderen van uiterlijk, enz. Die soms intentioneel vliegtuigen volgen. Ze lijken bestuurd te worden. Ufo's die met vaste regelmaat worden opgemerkt. Door militaire piloten, door piloten van de burgelijke luchtvaart, door astronauten, door kosmonauten, door burgers... We kunnen dit niet allemaal onder tafel vegen omdat het zogezegd niet past in ons denkkader.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 februari 2016 om 00:19. |
|
|
|
|
|
#1103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
@Wapper.
U hebt gelijk. Maar ik probeer beleefd te zijn en te antwoorden op een poster. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 februari 2016 om 00:09. |
|
|
|
|
|
#1104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Helemaal niet. Mensen die het bestaan van een God loochenen zijn eigenlijk erg dom. Want ze ontkennen de existentie van een wezen waarvan ze nooit kunnen zeker zijn of het bestaat of niet.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 februari 2016 om 00:15. |
|
|
|
|
|
#1106 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
|
|
|
|
|
|
#1107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Over onzin gesproken: het Voorgeborchte van de Hel, waar niet gedoopte kinderen in terecht kwamen, de limbus puerorum, d�*t noem ik nu pas onzin. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 februari 2016 om 00:28. |
|
|
|
|
|
|
#1108 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat vertelt dat dan ? Citaat:
Citaat:
Eerst kom je het doodleuk bevestigen _ en zo niet, moest ik verkeerd begrepen hebben_ zeg je op z'n minst dat bovenstaande gewoonweg niks zegt over die cascade ... en vervolgens negeer je ze ? Kijk Piero, Je kan er toch gewoon niet onderuit als via opeenvolgende mutaties ( 60 waren gemiddeld dat voor een mens per generatie ) de genetische code niet anders kan dan drastisch wijzigen na verloop van tijd ? ...of dit 'goed' of 'slecht' afloopt maakt in weze niet uit want al wat 'slecht' afloopt gaat eruit |
|||
|
|
|
|
|
#1109 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
En dan nog even de boekenlijst erbij nemende waar er pulp staat op een evenwaardig pitje dan weet een mens wel waar de bel hangt |
||
|
|
|
|
|
#1110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Gooi er misschien nog wat mysterieuze ica-stenen tegenaan Het is aan jou om die zever te staven |
|
|
|
|
|
|
#1111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1113 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet het ufo-fenomeen maar het UFO-fenomeen hé |
|
|
|
|
|
|
#1115 |
|
Banneling
|
@Praha,
Waarom spaart gij anderen, maar moet ik verdomme op iedere komma letten dat ik hier schrijf? Ik dacht "nu gaan we het krijgen, reuzen, nephilim, ..." ik zag U aanzetten maar ben dan maar teleurgesteld gaan slapen. Tss tss tsss |
|
|
|
|
|
#1116 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
http://http://www.telegraph.co.uk/ne...11-flight.html Een beetje kritisch denken kan geen kwaad. |
|
|
|
|
|
|
#1117 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#1118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
(Astronaut Gordon Cooper Talks About UFOs.) https://www.youtube.com/watch?v=hBZXkfgEABs Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 februari 2016 om 12:34. |
|
|
|
|
|
|
#1119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=7AAJ34_NMcI Ik heb reeds nu drie astronauten (maar nogmaals, er zijn er meer) aangehaald die wel degelijk geloven dat het UFO-fenomeen een feit is. En dat het dus alles behalve 'onzin' is. Astronauten zijn toch niet zomaar de eerste en de besten die zo maar wat gaan vertellen. U kunt deze mensen nu gaan wegzetten als 'fantasten', maar zo zien ze er toch niet naar uit in ieder geval . Dat hun verhalen fabeltjes zijn. Astronauten zijn in principe rationeel nuchtere mensen. Die ruimtereizen hebben gemaakt en dingen hebben geobserveerd. Ik zie niet in waarom deze mensen al die fabeltjes zouden gaan verzinnen. Er blijft nog een andere mogelijkheid over: misschien vertelt u wel onzin wanneer u poneert dat Ufo's onzin zijn. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 1 februari 2016 om 13:21. |
|
|
|
|
|
|
#1120 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Er zijn tal van UFO observaties maar er is nog geen enkele indicatie dat dit ruimteschepen zouden zijn van buitenaards leven. Al die UFO verhaaltjes zijn inderdaad gelijk aan de verhaaltjes van het christendom. Let wel, ik ben er wel van overtuigd dat er, gezien de enorme omvang van het universum, buitenaards leven bestaat maar ik weet totaal niet indien de mensheid daar ooit mee in aanraking zal komen. |
|
|
|
|