Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2016, 11:57   #1121
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat heet voortschrijdend inzicht.
Schitterend
Oud 19 september 2016, 12:57   #1122
Adrian M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Google eens op "PVV verkiezingsprogramma 2012-2017".
Had u toch iets beter moeten kijken. Programma 2012-2017
Gedateerd: Juli 2012

Verkiezingsprogramma 2012 - 2017
Hún Brussel, óns Nederland
Geert Wilders
Partij voor de Vrijheid/ Lijst 3
Juli 2012
http://vkplusmobilebackend.persgroep...f-e9ffc6157107
Adrian M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 13:08   #1123
Adrian M

Standaard

Citaat:
Is dat een probleem? Strafbaar? Ethisch verwerpelijk?
Een vraag dan, vindt u dat een partij transparant behoort te zijn op financieel vlak?

Hangt van het land af of giften uit het buitenland strafbaar zijn. In nogal wat landen verboden.
Met name als een partij met giften niet transparant is vormt het geen enkel beletsel voor ook een Erdogan, dan wel een IS om politieke partijen van giften te voorzien.

Laatst gewijzigd door Adrian M : 19 september 2016 om 13:11.
Oud 19 september 2016, 13:44   #1124
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Tuutuutuut, ge weet héél goed dat ge schuldig zijt. Kom, begin maar handen te wringen, sla uw ogen neer, en zeg dat ge schuldig zijt aan wat ze ook maar beweren.
Ik heb dat niet gezegd, ik heb niets verkeerd gezegd, maar ik verontschuldig me er toch voor.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 13:49   #1125
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Ik heb dat niet gezegd, ik heb niets verkeerd gezegd, maar ik verontschuldig me er toch voor.

.
Zo hoort het.
Oud 19 september 2016, 14:53   #1126
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick M. Bekijk bericht
U weet het niet.
U kunt ook om uitleg vragen ipv vraagtekens te schrijven.
Maar het zal aan uw persoonlijkheid liggen.
Het vraagteken is een leesteken dat men aan het einde van een vraagzin plaatst, om duidelijk te maken dat het een vraag is.

Vermits ik die uitleg gaf heb jij geen reden om op de man te spelen.
Er bevinden zich hier overigens genoeg deelnemers aan de discussie die niet veel zinnigers te zeggen hebben.
Oud 19 september 2016, 16:44   #1127
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Dat heet voortschrijdend inzicht.

Dat is iets waar veel mensen het moeilijk mee hebben omdat ze ze zich liever halstarrig aan hun waanbeelden blijven vastklampen.
Waanbeelden? Van Waanbeelden gesproken, daar zijn de kiezers en leden van de traditionele partijen primussen in, in het hebben van waanbeelden. Die zijn zo goed gelovig dat ze zelfs WILLEN geloven dat heel dat islamitisch soort zich hier gaat aanpassen, hier gaat werken voor onze pensioenen en, en, en, en , allee, dat is toch wat ze ONS proberen te doen geloven.

Ik zal u eens iets anders vertellen hé. Als morgen ook maar één echte Belg, Vlaming of Waal, het hier in zijn domme kop zou halen om een bom te doen ontploffen tussen een menigte of met een vliegtuigje ergens tegenaan te vliegen of eender wat voor soortgelijke daad zou beramen, dan steken ze die weg voor de rest van zijn dagen bestempeld als een gevaarlijke zot.

Heel dat Islamwereldje zit vergeven van dat soort gevaarlijke geloofszotten maar dat mag je niet zeggen want dan wordt je beschouwd als een racist. Nee, die moeten nog gepamperd worden door idiote partijen in de hoop daar wat stemmen bij te ronselen.

Wel mijn beste, dan word ik liever racist genoemd dan zo een onnozel kieke zoals het er van vergeven zit in al die traditionele kotenpartijen.

Al die leden en kiesvee van het soort klassieke partijen zitten boordevol waanbeelden.

Laatst gewijzigd door Garry : 19 september 2016 om 16:53.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 16:48   #1128
marie daenen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Waanbeelden? Van Waanbeelden gesproken, daar zijn de kiezers en leden van de traditionele partijen primussen in, in het hebben van waanbeelden. Die zijn zo goed gelovig dat ze zelfs willen geloven dat heel dat islamitisch soort zich hier gaat aanpassen, hier gaat werken voor onze pensioenen en, en, en, en , allee, dat is toch wat ze ons proberen te doen geloven.

Ik zal u eens iets anders vertellen hé. Als morgen ook maar één echte Belg, Vlaming of Waal, het hier in zijn domme kop zou halen om een bom te doen ontploffen tussen een menigte of met een vliegtuigje ergens tegenaan te vliegen of eender wat voor soortgelijke daad zou beramen, dan steken ze die weg voor de rest van zijn dagen bestempeld als een gevaarlijke zot.

Heel dat Islamwereldje zit vergeven van dat soort gevaarlijke geloofszotten maar dat mag je niet zeggen want dan wordt je beschouwd als een racist.Nee, die moeten nog gepamperd worden.

Wel mijn beste, dan word ik liever racist genoemd dan zo een onnozel kieke zoals het er van vergeven zit in al die traditionele kotenpartijen.
2
marie daenen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 19:56   #1129
Adrian M

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Waanbeelden? Van Waanbeelden gesproken, daar zijn de kiezers en leden van de traditionele partijen primussen in, in het hebben van waanbeelden. Die zijn zo goed gelovig dat ze zelfs WILLEN geloven dat heel dat islamitisch soort zich hier gaat aanpassen, hier gaat werken voor onze pensioenen en, en, en, en , allee, dat is toch wat ze ONS proberen te doen geloven.

Heel dat Islamwereldje zit vergeven van dat soort gevaarlijke geloofszotten maar dat mag je niet zeggen want dan wordt je beschouwd als een racist. Nee, die moeten nog gepamperd worden door idiote partijen in de hoop daar wat stemmen bij te ronselen.

Al die leden en kiesvee van het soort klassieke partijen zitten boordevol waanbeelden.
U slaat de spijker op z'n kop ... waandenkbeelden
Als een Belg het in zotte kop haalt is het "een" gevaarlijke zot
Als één iemand met een allochtone achtergrond het in z'n hoofd haalt zijn het "allemaal" gevaarlijke zotten

Ook bedacht dat er veel "Christenen" uit het Midden-Oosten gevlucht zijn?
Hoeveel Islamieten zijn er omgekomen door de waanzin van IS?
Daarmee vergeleken zijn het aantal omgekomen Europeanen slechts een schijntje
Oud 19 september 2016, 20:17   #1130
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Een vraag dan, vindt u dat een partij transparant behoort te zijn op financieel vlak?

Hangt van het land af of giften uit het buitenland strafbaar zijn. In nogal wat landen verboden.
Met name als een partij met giften niet transparant is vormt het geen enkel beletsel voor ook een Erdogan, dan wel een IS om politieke partijen van giften te voorzien.
Is het in Nederland verboden?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 20:53   #1131
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Jan van den Berghe, bent u het nu met mij eens dat de PVV een partij is die standpunten inneemt die neerkomen op het vernietigen van individuele vrijheid?

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2016, 20:59   #1132
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Jan van den Berghe, bent u het nu met mij eens dat de PVV een partij is die standpunten inneemt die neerkomen op het vernietigen van individuele vrijheid?
Dat zou kunnen maar zeker is het niet. Wel zeker is dat de individuele vrijheid hoe dan vernietigd wordt. Ook zonder Wilders. In Belgique is dat trouwens al veel langer bezig. Met dank aan het Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie.
Oud 20 september 2016, 02:40   #1133
Adrian M

Standaard

Citaat:
Is het in Nederland verboden?
Nee, maar dat is niet de vraag.
Dient er transparantie te zijn door wie giften gedaan worden?
Oud 20 september 2016, 07:46   #1134
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Misschien was het onprofessioneel om zoiets te zeggen, maar ik moet er ook wel bij zeggen dat Kitir blijkbaar hele lange tenen heeft. Ze is blijkbaar niet sterk genoeg om de stoute jongen zijn commentaar te negeren want ze zou het er niet bij laten. Ze zit dan wel in de Belgische politiek, maar naar haar afkomst duld ze geen beledigingen, dan komt de Afrikaanse furie naar boven! De vraag is waarvan haar enorm laag zelfbeeld komt.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2016, 08:21   #1135
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer Bekijk bericht
Misschien was het onprofessioneel om zoiets te zeggen, maar ik moet er ook wel bij zeggen dat Kitir blijkbaar hele lange tenen heeft. Ze is blijkbaar niet sterk genoeg om de stoute jongen zijn commentaar te negeren want ze zou het er niet bij laten. Ze zit dan wel in de Belgische politiek, maar naar haar afkomst duld ze geen beledigingen, dan komt de Afrikaanse furie naar boven! De vraag is waarvan haar enorm laag zelfbeeld komt.
Ja inderdaad , maar daarom moesten de anderen zoals Rutten en co het voorval negeren in plaats van het dom spel mee te spelen .... zo zie je maar lange tenen hebben ze allemaal ..ik ging het liever genegeerd hebben , weg wimpelen....want als alle rare uitspraken gewikt en gewogen moeten worden dan zijn ze nooit méér thuis hoor ....
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2016, 20:17   #1136
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Adrian M Bekijk bericht
Nee, maar dat is niet de vraag.
Dient er transparantie te zijn door wie giften gedaan worden?
Schrijft de wet in Nederland geen transparantie voor in de partijfinanciering?
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 september 2016, 22:33   #1137
Adrian M

Standaard

Citaat:
Schrijft de wet in Nederland geen transparantie voor in de partijfinanciering?
Geen antwoord op m'n vraag. Vindt -U- dat er transparantie behoort te zijn?

Laatst gewijzigd door Adrian M : 20 september 2016 om 22:33.
Oud 21 september 2016, 10:03   #1138
Wiley E Coyote
Minister

Wiley E Coyote's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Als het in de namiddag was, was hij waarschijnlijk gewoon zat.
Yup. Niet de eerste keer dat ik het verhaal over Lukske en de lege fles hoor. Die verhalen deden al van voor dit incident de ronde.
Wiley E Coyote is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be