![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1121 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#1122 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Gedateerd: Juli 2012 Verkiezingsprogramma 2012 - 2017 Hún Brussel, óns Nederland Geert Wilders Partij voor de Vrijheid/ Lijst 3 Juli 2012 http://vkplusmobilebackend.persgroep...f-e9ffc6157107 |
|
|
|
|
|
|
#1123 | |
|
|
Citaat:
Hangt van het land af of giften uit het buitenland strafbaar zijn. In nogal wat landen verboden. Met name als een partij met giften niet transparant is vormt het geen enkel beletsel voor ook een Erdogan, dan wel een IS om politieke partijen van giften te voorzien. Laatst gewijzigd door Adrian M : 19 september 2016 om 13:11. |
|
|
|
|
|
|
#1124 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#1125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1126 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vermits ik die uitleg gaf heb jij geen reden om op de man te spelen. Er bevinden zich hier overigens genoeg deelnemers aan de discussie die niet veel zinnigers te zeggen hebben.
|
|
|
|
#1127 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zal u eens iets anders vertellen hé. Als morgen ook maar één echte Belg, Vlaming of Waal, het hier in zijn domme kop zou halen om een bom te doen ontploffen tussen een menigte of met een vliegtuigje ergens tegenaan te vliegen of eender wat voor soortgelijke daad zou beramen, dan steken ze die weg voor de rest van zijn dagen bestempeld als een gevaarlijke zot. Heel dat Islamwereldje zit vergeven van dat soort gevaarlijke geloofszotten maar dat mag je niet zeggen want dan wordt je beschouwd als een racist. Nee, die moeten nog gepamperd worden door idiote partijen in de hoop daar wat stemmen bij te ronselen. Wel mijn beste, dan word ik liever racist genoemd dan zo een onnozel kieke zoals het er van vergeven zit in al die traditionele kotenpartijen. Al die leden en kiesvee van het soort klassieke partijen zitten boordevol waanbeelden. Laatst gewijzigd door Garry : 19 september 2016 om 16:53. |
|
|
|
|
|
|
#1128 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1129 | |
|
|
Citaat:
Als een Belg het in zotte kop haalt is het "een" gevaarlijke zot Als één iemand met een allochtone achtergrond het in z'n hoofd haalt zijn het "allemaal" gevaarlijke zotten Ook bedacht dat er veel "Christenen" uit het Midden-Oosten gevlucht zijn? Hoeveel Islamieten zijn er omgekomen door de waanzin van IS? Daarmee vergeleken zijn het aantal omgekomen Europeanen slechts een schijntje |
|
|
|
|
|
|
#1130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1131 |
|
Minister-President
|
Jan van den Berghe, bent u het nu met mij eens dat de PVV een partij is die standpunten inneemt die neerkomen op het vernietigen van individuele vrijheid?
|
|
|
#1132 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zou kunnen maar zeker is het niet. Wel zeker is dat de individuele vrijheid hoe dan vernietigd wordt. Ook zonder Wilders. In Belgique is dat trouwens al veel langer bezig. Met dank aan het Centrum voor Gedachten-Kontrole en Repressie.
|
|
|
#1133 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#1134 |
|
Europees Commissaris
|
Misschien was het onprofessioneel om zoiets te zeggen, maar ik moet er ook wel bij zeggen dat Kitir blijkbaar hele lange tenen heeft. Ze is blijkbaar niet sterk genoeg om de stoute jongen zijn commentaar te negeren want ze zou het er niet bij laten. Ze zit dan wel in de Belgische politiek, maar naar haar afkomst duld ze geen beledigingen, dan komt de Afrikaanse furie naar boven! De vraag is waarvan haar enorm laag zelfbeeld komt.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
|
|
|
|
#1135 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1136 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1137 |
|
|
Geen antwoord op m'n vraag. Vindt -U- dat er transparantie behoort te zijn?
Laatst gewijzigd door Adrian M : 20 september 2016 om 22:33. |
|
|
|
|
|
#1138 |
|
Minister
|
|
|