Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 21 oktober 2012, 10:08   #1141
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Zijn dossier zit muurvast en zelf zit hij ook vast in Afghanistan

http://www.standaard.be/artikel/deta...6&word=sangari
Waarom vast? Is hij iet gewoon afgewezen voor de zoveelste keer?
__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2012, 16:01   #1142
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eno2 Bekijk bericht
Ik ga die ideologische discussie niet overdoen. Het gebruik van het woord deporteren in deze context is hilarisch.
Niet eens zo hilarisch als het gebruik van die term voor nep-asielzoekers die weer de deur worden gewezen.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2012, 16:12   #1143
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ik heb het over mensen, niet over ideologieën. Ik heb het over mensen die naar hier gemigreerd zijn, niet over bezetters.

En wat ik bedoel met leer er mee leven is, dat het een utopie is om te denken dat die bevolkingsgroep hier ooit vrijwillig zal verdwijnen. Of hadden jullie deportaties of erger in gedachten?
Tiens, sommige leiders van groepen die hier binnenvallen komen er anders ronduit voor uit dat ze naar hier komen niet alleen om hier te komen leven maar om de zaken naar hun hand te zetten en de maatschappijen in te palmen! De islam die de wereld moet veroveren nietwaar!
Natuurlijk zal die groep niet vrijwillig verdwijnen. Hoeft ook niet, alleen het kaf van het koren scheiden en het kaf buitenbonjoeren. Waarom zou dat niet kunnen? Overal waar ze in voldoende aantal reeds aanwezig zijn is men ze zo beu als koude pap. Ik zit nog altijd te wachten op een antwoord op de vraag: noem één land waar oa moslims in grote getale zijn binnen gekomen en waar men ze nu nog als een "verrijking" op welk gebied dan ook ervaart.

Laatst gewijzigd door andev : 21 oktober 2012 om 16:15.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2012, 16:21   #1144
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ah we zijn er, moslims zijn bezetters en moeten op basis van hun afkomst worden gedeporteerd. Waar hebben we zo'n theorieën nog gehoord?
Neem je geschiedenisboekjes nog eens door! Moslims zijn wellicht de grootste bezetters uit de geschiedenis, werden eventjes tegengehouden in hun opgang... en zetten nu weer de aanval en de verovering in op een andere langzamere maar even effectieve manier! Onder andere door overal waar ze komen veel kindjes te kweken als soldaatjes voor allah! Het potje dat hier aan het gisten is (zoals meer vreemdelingenkinderen dan andere in bepaalde steden zoals Antwerpen) daar gaan ze binnen een paar tientallen jaren nog wat van meemaken!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2012, 18:58   #1145
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Neem je geschiedenisboekjes nog eens door! Moslims zijn wellicht de grootste bezetters uit de geschiedenis, werden eventjes tegengehouden in hun opgang... en zetten nu weer de aanval en de verovering in op een andere langzamere maar even effectieve manier! Onder andere door overal waar ze komen veel kindjes te kweken als soldaatjes voor allah! Het potje dat hier aan het gisten is (zoals meer vreemdelingenkinderen dan andere in bepaalde steden zoals Antwerpen) daar gaan ze binnen een paar tientallen jaren nog wat van meemaken!
Bwa nee , te veel inteelt , ze kweken te veel mongolen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 oktober 2012, 20:20   #1146
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Bwa nee , te veel inteelt , ze kweken te veel mongolen.
Die dan net zoals de Roma allemaal op ocmw, ziekte of werkloosheid zitten maar nog steeds kunnen stemmen op de partij "Islam". Moslims hebben een groot inteeltprobleem, zouden ze daardoor zo slecht leren en agressief zijn misschien?
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 15:49   #1147
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Zijn dossier zit muurvast en zelf zit hij ook vast in Afghanistan

http://www.standaard.be/artikel/deta...6&word=sangari
blijkbaar zat hij niet meer vast in Afghanistan, maar is hij wel gevlucht naar Pakistan. Het zou best eens interessant zijn te weten wie de mensen zijn die hem en zijn familie belaagden en waarom. (ik denk aan eerwraak of zo van die leuke dingen van ginderachter).

Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121223_020
Parwais Sangari, de twintiger die na een jarenlang verblijf in België terug naar Afghanistan is gestuurd, is naar Pakistan gevlucht. Dat heeft hij op zijn Facebook-pagina gemeld en heeft hij bevestigd aan zijn Belgische advocate.
Parwais Sangari werd op 9 juli uitgewezen naar zijn geboorteland Afghanistan. Hij was in 2008 als 16-jarige naar België gekomen, na de moord op zijn vader. Zijn asiel- en regularisatieaanvragen werden echter afgewezen. De uitwijzing zorgde voor heel wat heisa in ons land, omdat Parwais als een toonbeeld voor goede integratie gold.

Terug in de Afghaanse hoofdstad Kaboel is hij bij een oom gaan inwonen, maar nu is hij toch weer vertrokken. Op zijn Facebook-pagina stond korte tijd een bericht waarin hij liet weten naar Pakistan te zijn gevlucht en dat nieuws heeft hij ook telefonisch bevestigd aan zijn advocate Kati Verstrepen.

Parwais is naar eigen zeggen bedreigd en die bedreigingen zouden 'zeer concreet' zijn. Door wie en waarom is niet duidelijk, maar hij zegt dat het om dezelfde mensen gaat als diegenen die het destijds op zijn vader hadden gemunt. De jonge Afghaan zei ook dat hij gevlucht is om zijn oom niet in gevaar te brengen.

Advocate Verstrepen gaat nu na of het klopt dat Parwais bedreigd wordt. In dat geval wil ze ook bekijken of ze de Belgische overheid kan vragen om op basis van het vluchtelingenverdrag Parwais terug naar België te halen.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 16:08   #1148
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Bwa nee , te veel inteelt , ze kweken te veel mongolen.
De grootste inteelt Moslim landen zijn Pakistan en Bangladesch, samen goed voor 250 miljoen inwoners ongeveer de helft van de inwoners in de EU. Inteelters kunnen goed kweken.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 16:11   #1149
BonBon
Banneling
 
 
Geregistreerd: 29 april 2011
Locatie: The old country
Berichten: 10.017
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
blijkbaar zat hij niet meer vast in Afghanistan, maar is hij wel gevlucht naar Pakistan. Het zou best eens interessant zijn te weten wie de mensen zijn die hem en zijn familie belaagden en waarom. (ik denk aan eerwraak of zo van die leuke dingen van ginderachter).
Het moet ergens eerwraak zijn, geen goeie moslim of homofilie, ik vraag me af hoe het dan in Pakistan veiliger is voor hem. Wel moeilijk om daar iemand terug te vinden, dat getuigd onze moordenaar van het Indische gezin.
BonBon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 16:11   #1150
Bobke
Secretaris-Generaal VN
 
Bobke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 december 2002
Locatie: Waasland
Berichten: 43.633
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
blijkbaar zat hij niet meer vast in Afghanistan, maar is hij wel gevlucht naar Pakistan. Het zou best eens interessant zijn te weten wie de mensen zijn die hem en zijn familie belaagden en waarom. (ik denk aan eerwraak of zo van die leuke dingen van ginderachter).
Een vluchteling met een Facebook-pagina dus.
Ik dacht dat een vluchteling zich verborg voor de mensen die hem bedreigen.
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 16:33   #1151
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke Bekijk bericht
Een vluchteling met een Facebook-pagina dus.
Ik dacht dat een vluchteling zich verborg voor de mensen die hem bedreigen.
goed opgemerkt. Maar hij hoopt er misschien op dat de belagers geen internet hebben? en via Facebook kan je daarom niet direct fysiek gevonden worden hé. Zeker niet als je enkel inlogt via internetshops.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 18:11   #1152
F.B.
Parlementslid
 
Geregistreerd: 28 juli 2011
Berichten: 1.748
Standaard

is hij weer de zielige Jokkebroek aan het uithangen ja
__________________
Mein Land
F.B. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 december 2012, 23:06   #1153
Savatage
Secretaris-Generaal VN
 
Savatage's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 december 2004
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 21.732
Standaard

Jups, het was weer al even geleden. Maar goed dat we van deze liegende asielzoeker verlost zijn. Persoonlijk vond ik dit een van de leukste nieuwsberichten van 2012.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 00:23   #1154
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 46.551
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Jups, het was weer al even geleden. Maar goed dat we van deze liegende asielzoeker verlost zijn. Persoonlijk vond ik dit een van de leukste nieuwsberichten van 2012.
2!

Laatst gewijzigd door daiwa : 24 december 2012 om 00:24.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 08:17   #1155
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Ik vraag me af waarom dit item alweer het nieuw haalt. De VRT weet ondertussen toch ook wel dat zijn ganse dossier bij elkaar gelogen was .
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 08:32   #1156
circe
Secretaris-Generaal VN
 
circe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 december 2002
Locatie: Antwerpen
Berichten: 49.144
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik vraag me af waarom dit item alweer het nieuw haalt. De VRT weet ondertussen toch ook wel dat zijn ganse dossier bij elkaar gelogen was .
Het blijft idd. een rare bedoening. Zijn oom kan blijkbaar in peis en vree in Afghanistan leven, zijn moeder en een dozijn broers en zussen eveneens;
Wat heeft die jongen en zijn vader uitgespookt dat zij zo geviseerd worden?

En hij kan niet bij zijn oom blijven omdat die anders ook belaagd wordt? Het blijft een raar verhaal.
__________________
Waarom islam"fobie"?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 08:41   #1157
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Het blijft idd. een rare bedoening. Zijn oom kan blijkbaar in peis en vree in Afghanistan leven, zijn moeder en een dozijn broers en zussen eveneens;
Wat heeft die jongen en zijn vader uitgespookt dat zij zo geviseerd worden?

En hij kan niet bij zijn oom blijven omdat die anders ook belaagd wordt? Het blijft een raar verhaal.
Volgens mij heeft die advocate ze ook niet alle 5 op één rij.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 09:03   #1158
Pericles
Secretaris-Generaal VN
 
Pericles's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 april 2008
Berichten: 29.283
Standaard

Vandaag zelfs een bijna paginagroot artikel in het nieuwsblad.
Welke lobby zit daar achter ?
Uit de gazet : " Hij zegt bedreigd te worden. Of dat zal volstaan om kans te maken op een erkenning als vluchteling in België is nog onzeker" .
Moet er nog zand zijn.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 10:21   #1159
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Ik vraag me af waarom dit item alweer het nieuw haalt. De VRT weet ondertussen toch ook wel dat zijn ganse dossier bij elkaar gelogen was .
De rode VRT-bende is inderdaad weer bezig met hier zijn bedje proberen te spreiden! Martine Tanghe, met een gezicht alsof ze de miserie van de ganse wereld aan het torsen is tijdens dat soort mededelingen! Dat ze zich liever wat drukker maken over de tsunami van kosten en miserie en gevaar die die hele vreemde klotebende ons cadeau doet...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 december 2012, 10:23   #1160
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Volgens mij heeft die advocate ze ook niet alle 5 op één rij.
Toch wel, die maakt deel uit van de multiculmaffia die aan dat soort zaken een broodwinning kan overhouden! Rieder heeft onlangs nog een boekje opengedaan over al die advocaten die "pro deo" die multiculkliek bedienen.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be