Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

 
 
Discussietools
Oud 17 mei 2006, 11:59   #101
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 23 augustus 2002
Berichten: 43.995
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Bekijk bericht
Zo... De Morgen zet dus vraagtekens bij de correcte houding die Johan Vande Lanotte aanneemt in heel deze discussie? Wel, kleine tip: klik inderdaad een dat fameuze "Dossier racisme 2006" aan en wat lezen we in de allereerste zinnen van de allereerste paragraaf?



Nog altijd niets geleerd uit de mp3-moord... Die zwarte Parijzenaar zou niet het geviseerde slachtoffer zijn geweest (ergo geen racisme), rond de brandstichting bij het Marokkaans gezin loopt het onderzoek nog volop en is racisme slechts één van de pistes en de "verdachte valpartij" van de Marokkaanse jongen is nog bij lange na niet uitgeklaard (racisme is volgens de politie zelfs niet de belangrijkste piste die ze onderzoeken).

WIE IS HIER NU LIJKEN AAN HET PIKKEN ??????

K was vorige week in den belziek, toen heel die heisa losbarste, en daarna 2 daagskes london, dus heel die historie nie echt gevolgd,

Wat ik ervan vind,

A hij zou iets tegen vreemdelingen hebben, maar als hij er al iets tegen had, schiet hij 2 vrouwen en een klein kind dood, Volgens mij is die kerel dus eerder een ziekelijke idioot, die nog bijzonder laf is bovendien, dan een politiek geïnspireerde neonazistische moordenaar. (Die laatste zou zijn slachtoffers veel beter gekozen hebben. )

We hebben dus echt wel een geschift , ziekelijk figuur te doen, dat op een of andere manier, nu ook nog eens mijn hobby in gevaar brengt. Door een jachtgeweer te gaan halen bij de plaatselijke schietgeweren boer, (iets waar ik hier trouwens al voor gewaarschuwd had... )

B De media zijn er natuurlijk als leeuwen opgesprongen, om toch maar zoveel mogelijk het blok te discrediteren, ja, die mp3 moord had voor veel nieuwe fans gezorgd, dus deze historie is een open goal natuurlijk, Dewinter, Annemans en Van Hecke, hebben net niet zelf de trekker overgehaald, nochtans, zijn de meeste belangers, tot hiertoe nog altijd integere mensen, de paar uitzonderingen zijn meteen uit de partij gegooid overigens.

C De frauderende PS ers en SP ers , moordende PS ers, en liegende VLD ers en onschuldige kinderen overhoopschietende VLD ers, ('t was een accident, "nu ja schieten met ne 9 mm in uwen hof noem ik nu niet bepaald een accident... " ) worden natuurlijk met rust gelaten, het word liefst allemaal doodgezwegen.

D Dan een hele schare artiesten, (vrienden van dat ongelukkig kind) passeren de plaats van de walgelijke daad, om hun sympathie te tonen, natuurlijk is er toevallig weer een cameraploeg in de buurt. De familie zelf, spelen het spel ook nog politiek door het medeleven van het belang te weigeren, nu dat is hun goed recht, maar, De sereniteit van de familie van het MP3 slachtoffer nog in gedachten, ... ? Het is toch een verschil niet waar, ... ?

Kortom actie, : "Met alle middelen" is in volle gang, en zal pas eindigen een eind na de verkiezingen, om zeker alle mogelijke coalities onmogelijk te maken.

Ik kan alleen maar hopen dat ze die Van Temsche figuur de zwaarste straf geven die er in het povere arsenaal van het belgische gekrom te vinden is.

Hij moet daar trouwens niet aan twijfelen ook dat hij die zal krijgen, dit wordt een lekker ouderwets politiek proces.
Herr Flick is offline  
Oud 17 mei 2006, 12:31   #102
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 33.212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens Bekijk bericht

1. Zo wil ik het horen!
2. Ge zijt goed bezig djimi!
3. Blijkbaar heeft uw stage in een franstalige allochtone school uw ogen geopend!
1. Dat is mijn probleem niet.
2. Bent u daar zo zeker van ?
3. Ik had mijn job (géén stage) in het Athenée Royal (géén allochtone school) niet nodig om mijn ogen open te krijgen. Ik heb voor die job gekozen omd�*t ik mijn ogen al open had (ik ben namelijk zo geboren)!
djimi is offline  
Oud 17 mei 2006, 12:44   #103
jan hyoens
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
jan hyoens's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2003
Berichten: 11.300
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. Dat is mijn probleem niet.
Wie had het over problemen? Is dit een freudiaanse verspreking?
Citaat:
2. Bent u daar zo zeker van ?
Ja.
Citaat:
3. Ik had mijn job (géén stage) in het Athenée Royal (géén allochtone school) niet nodig om mijn ogen open te krijgen. Ik heb voor die job gekozen omd�*t ik mijn ogen al open had (ik ben namelijk zo geboren)!
Maar nu begin je de juiste verbanden te leggen tussen wat je ziet en wat je denkt!
jan hyoens is offline  
Oud 17 mei 2006, 12:44   #104
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 33.212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht

Maar van wat sommige van mijn voormalige en vooral Marrokaanse moslim-kennissen, after hours en soms onder het nuttigen van (verboden) booze of reefers aan hun 'trustee' expliceerden en toevertrouwden, zal helaas voor uw oortjes gesloten blijven, beste Djimi, want dáár zijn uw jonge moslim-studentjes nét iets te wakker voor.
Alles wat mij onder invloed van 'booze' of 'reefers' toevertrouwd wordt neem ik altijd met een flinke schep zout. Dat heb ik me nog nooit beklaagd.

Wat sommige van mijn moslim-kennissen mij vertelden en vertellen bracht mij in het begin ook wel eens aan het schrikken, maar ondertussen heb ik toch geleerd 'bluf', 'grootspraak' en 'wishful thinking' (vaak met frustratie als grondslag) te onderscheiden van wat ik ècht au sérieux moet nemen.

Kent u mijn jonge moslim-studentjes? Zal ik ze de groetjes overmaken ?
djimi is offline  
Oud 17 mei 2006, 13:14   #105
Rogier
Banneling
 
 
Rogier's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Rumst
Berichten: 1.355
Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Wat ik ervan vind,

***

D Dan een hele schare artiesten, (vrienden van dat ongelukkig kind) passeren de plaats van de walgelijke daad, om hun sympathie te tonen, natuurlijk is er toevallig weer een cameraploeg in de buurt. De familie zelf, spelen het spel ook nog politiek door het medeleven van het belang te weigeren, nu dat is hun goed recht, maar, De sereniteit van de familie van het MP3 slachtoffer nog in gedachten, ... ? Het is toch een verschil niet waar, ... ?

Kortom actie, : "Met alle middelen" is in volle gang, en zal pas eindigen een eind na de verkiezingen, om zeker alle mogelijke coalities onmogelijk te maken.

Ik kan alleen maar hopen dat ze die Van Temsche figuur de zwaarste straf geven die er in het povere arsenaal van het belgische gekrom te vinden is.

Hij moet daar trouwens niet aan twijfelen ook dat hij die zal krijgen, dit wordt een lekker ouderwets politiek proces.

>>De Sint-Pauluskerk, waar plaats is voor ongeveer 1.400 mensen, zat afgeladen vol voor de begrafenis van de vermoorde peuter. Onder de aanwezigen het voltallige Antwerpse schepencollege en heel wat Antwerpse bekenden zoals acteurs Jan Decleir, Michaël Pas, Peter van Den Begin en stadsdichter Bart Moeyaert.

Buiten volgden zowat 200 mensen de dienst, die pastoor Paul Scheelen begon met de woorden ,,We zijn met stomheid geslagen door dit zinloze geweld''. Tijdens de dienst werd er een paar keer zachtjes 'Luna, Luna, het lichtgevende meisje' gezongen in de kerk.

Van de federale regering was er niemand aanwezig tijdens de plechtigheid. ,,Wij willen de wens om intimiteit van de familie respecteren'', verduidelijkt Didier Seeuws, woordvoerder van de eerste minister.

Heel wat mensen hadden een witte bloem opgespeld. Zij wilden op die manier afscheid nemen van de kleine Luna en hun steun en medeleven betuigen aan de familie van het slachtoffertje.<<

Onder elkaar "Ons kent ons", opgemaakt vriendelijk voor de gelegenheid en daarna op naar de volgende party. Weer eens een gelegenheid om zich te laten opmerken en lucratieve afspraken te maken. Allemaal schone schijn, de meeste van die mensen hebben dat kind nooit ontmoet! De belangrijkste factor is de Media, zien en gezien worden.

Rogier
Rogier is offline  
Oud 17 mei 2006, 18:36   #106
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
'Als ouders van Luna wensen wij te reageren op de boodschap van deelneming van Philip Dewinter. Dit schokt ons erg en we wensen nadrukkelijk geen sympathiegetuigenissen van het Blok.'


Als dit ooit mij zou overkomen met mijn kinderen, denk ik dat ik gebroken zou zijn, en het laatste wat ik zou doen, is het politiek gebruiken. Hoe is het mogelijk dat wanneer je kind nog zelfs niet een waardige begrafenis heeft gehad, je je als ouder al bezig houdt met zo'n tot niets leidende uitspraken doet. Of is het een nieuwe manier van rouwen en integer en sereen zijn?
De wereld op zen kop ...
Moest het mijn kind zijn, en ik jarenlang zou zijn geïndoctrineerd en ik hetzelfde had gedaan in mijn omgeving, en ik zou dan zien dat mijn kind zo'n zaken doet dan zou ik twee dingen overwegen...
ericferemans is offline  
Oud 17 mei 2006, 19:32   #107
Weisse Wolf
Minister
 
Weisse Wolf's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 november 2003
Berichten: 3.999
Standaard

Domme zet van het VB... Wat hadden ze verwacht, dat die ouders die duidelijk links zijn en pro multikultuur hun medeleven gingen aanvaarden?
__________________
Weisse Wolf is offline  
Oud 17 mei 2006, 19:35   #108
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf Bekijk bericht
Domme zet van het VB... Wat hadden ze verwacht, dat die ouders die duidelijk links zijn en pro multikultuur hun medeleven gingen aanvaarden?
Het zijn vriendjes van de Guy
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
Oud 17 mei 2006, 20:09   #109
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
ericferemans's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 april 2005
Berichten: 12.883
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Wat ik ervan vind,

A hij zou iets tegen vreemdelingen hebben, maar als hij er al iets tegen had, schiet hij 2 vrouwen en een klein kind dood, Volgens mij is die kerel dus eerder een ziekelijke idioot, die nog bijzonder laf is bovendien, dan een politiek geïnspireerde neonazistische moordenaar. (Die laatste zou zijn slachtoffers veel beter gekozen hebben. )

.
Ik zie dat je al een lijstje heb van mensen die in aanmerking komen om heldhaftig geëxecuteerd te worden!
Leeftijd? Geslacht? Naam? Adres?
ericferemans is offline  
Oud 17 mei 2006, 20:12   #110
lombas
Secretaris-Generaal VN
 
lombas's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 27 juni 2005
Berichten: 42.814
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik zie dat je al een lijstje heb van mensen die in aanmerking komen om heldhaftig geëxecuteerd te worden!
Leeftijd? Geslacht? Naam? Adres?
Waarom kan jij nooit antwoorden?
__________________
Born but to die, and reas'ning but to err. (Pope)
lombas is offline  
Oud 17 mei 2006, 22:06   #111
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
En alle bvb stomdronken dodelijke vluchtmisdrijvers van eigen volk worden direkt aangegeven door hun omgeving. En alle Hooligan vandalen worden ook overgedragen door hun site genoten, en ......

Verwijt toch niet alleen aan de anderen wat ook bij ons als "normaal" wordt gezien.
Ik vermoed dat u de rekbaarheid zwaar onderschat van wat u als 'normaal gezien' beschouwt, vooral in het islamitische denken, maar soit...

Mocht ik iemand kennen, van ver of dichtbij die, dronken of niet, een mens heeft doodgereden, daar zou ik alleszins mee gaan praten om zich aan te geven of om zich voor te bereiden op een poging tot rechtzetting van het gebeurde, als een menselijke daad van vergeving vragen en schenken.
Berouw en latere wroeging is het alternatief.
Uiteraard is voldoende bedenktijd vergunt, om zich in te leven in de oorzakelijke situatie van de nabestaanden van het slachtoffer en de eventueel verdere bijdrage hierin.

Maar mocht ik ondervinden dat deze persoon er zich verder niet te veel van aantrekt of wat later weerom dronken rondscheurt, zal ik niet aarzelen deze idioot aan te geven.
Laat staan dat het zou gaan om gewelddadige criminelen allerlei of terrorisme-activiteiten in voorbereiding tot een aanslag, waar dan ook.
Gelieve hierbij te noteren dat het wel degelijk gaat om autochtonen én allochtonen.

Een gezonde drang tot zelfbehoud zeg maar en wie weet red je er zelfs nieuwe toekomstige slachtoffers mee.
Dát, dear Spherelike, beschouw ik eerder als 'normaal gezien' maar ik ben dan ook geen moslim noch een nuttige supporting-act ervan.
Diego Raga is offline  
Oud 17 mei 2006, 23:15   #112
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
Alles wat mij onder invloed van 'booze' of 'reefers' toevertrouwd wordt neem ik altijd met een flinke schep zout. Dat heb ik me nog nooit beklaagd.
U weet toch dat vertrouwen, al dan niet in combinatie met alcohol of geestverruimers, het hart op de tong legt ?
Daar kan zelfs geen zoutmijn tegenop.

Citaat:
Wat sommige van mijn moslim-kennissen mij vertelden en vertellen bracht mij in het begin ook wel eens aan het schrikken, maar ondertussen heb ik toch geleerd 'bluf', 'grootspraak' en 'wishful thinking' (vaak met frustratie als grondslag) te onderscheiden van wat ik ècht au sérieux moet nemen.
Kleine anekdote: Ergens in '85 stond ik eens op de Rooseveltplaats in A'pen, samen in het gezelschap van een opkomende Marrokaanse caïd (20 j.), kick-boxer in z'n vrije tijd.
Daar kreeg ik van hem te horen, dat binnen de 10 jaar de omliggende straten van hún zouden zijn en zouden ze die kafirs wel eens laten zien wie hier de strafste is.
Hierbij werd ik blijkbaar ontzien in zijn sturm und drang, aangezien hij me verzekerde dat hij me een toffe vond en ik niet was zoals die 'anderen'.
Toen had ik ook iets van 'jaja, natuurlijk jong, ok en ca va.'
Hij bleek het dan ook nog mis te hebben met zijn voorspelling, het was al slechts na 6 jaar zover.
Bluf ? Grootspraak ? Wishfull thinking ??
[SIZE=1]Btw: Het opvallende nuanceverschil tussen zijn 'kafirs' en het Antwerps gesproken 'kaffers', is vandaag de dag voldoende duidelijk, het eerste staat voor ongelovigen of alles wat als niet-moslim word beschouwd, het tweede staat pseudoniem voor onnozelaar, sukkelaar ed.[/SIZE]


Citaat:
Kent u mijn jonge moslim-studentjes? Zal ik ze de groetjes overmaken ?
Ja, doe ze maar eens doei, en laat tevens uw leerlingen dan eens samen praten over die 'code of silence' in hun gemeenschap waar ik het hier eerder over had, met een verstikkende passiviteit en voor velen een mislukkende integratie tot gevolg.
Let them speak out loud, maar niet schrikken hé Djimi, als je niet verder geraakt dan the sound of silence...

Laatst gewijzigd door Diego Raga : 17 mei 2006 om 23:18.
Diego Raga is offline  
Oud 17 mei 2006, 23:39   #113
djimi
Secretaris-Generaal VN
 
djimi's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2006
Locatie: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Berichten: 33.212
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diego Raga Bekijk bericht

1. U weet toch dat vertrouwen, al dan niet in combinatie met alcohol of geestverruimers, het hart op de tong legt ?
Daar kan zelfs geen zoutmijn tegenop.

2. Kleine anekdote: Ergens in '85 stond ik eens op de Rooseveltplaats in A'pen, samen in het gezelschap van een opkomende Marrokaanse caïd (20 j.), kick-boxer in z'n vrije tijd.
Daar kreeg ik van hem te horen, dat binnen de 10 jaar de omliggende straten van hún zouden zijn en zouden ze die kafirs wel eens laten zien wie hier de strafste is.
Hierbij werd ik blijkbaar ontzien in zijn sturm und drang, aangezien hij me verzekerde dat hij me een toffe vond en ik niet was zoals die 'anderen'.
Toen had ik ook iets van 'jaja, natuurlijk jong, ok en ca va.'
Hij bleek het dan ook nog mis te hebben met zijn voorspelling, het was al slechts na 6 jaar zover.
Bluf ? Grootspraak ? Wishfull thinking ??

3. Ja, doe ze maar eens doei, en laat tevens uw leerlingen dan eens samen praten over die 'code of silence' in hun gemeenschap waar ik het hier eerder over had, met een verstikkende passiviteit en voor velen een mislukkende integratie tot gevolg.
Let them speak out loud, maar niet schrikken hé Djimi, als je niet verder geraakt dan the sound of silence...
1. Vertrouwen, ja, dat wel. Alcohol en andere bewustzijnsveranderende middelen : sorry, dan word ik wel erg argwanend.

2. Dat zeiden ze hier in Brussel ook : die en die straat, dat wordt van ons. Nu zijn ze wat ouder, strammer, lelijker en soms zelfs een beetje wijzer, en alleszins bij de eersten om te piepen dat het de spuigaten uitloopt en dat er 'iets' moet worden gedaan tegen de Albanezen, of de Polen, of de Afrikanen die 'hun' wijk komen inpalmen.
Bluf dus, en grootspraak, en wishful thinking.

3. Ik zal dat zeker doen. Ik ben benieuwd.
djimi is offline  
Oud 17 mei 2006, 23:42   #114
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

En ik ben geshockeerd door de houding van de ouders en de politiek. Voor mij is het duidelijk: we zijn allemaal in shock en niet alleen door de moorden.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 17 mei 2006, 23:45   #115
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Boadicea's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2006
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10.422
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Ik zie dat je al een lijstje heb van mensen die in aanmerking komen om heldhaftig geëxecuteerd te worden!
Leeftijd? Geslacht? Naam? Adres?
Heb je al door dat je met je geprovoceer hier al mensen zover gekregen hebt, dat sommigen je kop willen afknallen?

Geen paniek. Van mij heb je niets te vrezen, maar houdt er AUB rekening mee dat er ook mensen dit forum lezen, die niet ingeschreven staan en die niets posten, maar die wel met frustraties zitten en zich nu nog steeds legaal een jachtwapen kunnen kopen.
Nu snap ik waarom het vooral jouw partij is die zich hier zorgen om maakt.
__________________
Opgepast voor geiteneukende honden:
http://www.youtube.com/watch?v=ZLyyrLC3cQc
Boadicea is offline  
Oud 18 mei 2006, 00:20   #116
Diego Raga
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Diego Raga's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 juni 2005
Berichten: 15.895
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door djimi Bekijk bericht
1. Vertrouwen, ja, dat wel. Alcohol en andere bewustzijnsveranderende middelen : sorry, dan word ik wel erg argwanend.
...al dan niet in combinatie met...of...

Citaat:
2. Dat zeiden ze hier in Brussel ook : die en die straat, dat wordt van ons. Nu zijn ze wat ouder, strammer, lelijker en soms zelfs een beetje wijzer, en alleszins bij de eersten om te piepen dat het de spuigaten uitloopt en dat er 'iets' moet worden gedaan tegen de Albanezen, of de Polen, of de Afrikanen die 'hun' wijk komen inpalmen.
Bluf dus, en grootspraak, en wishful thinking.
Het grootste deel van hen die ik toen van dicht of veraf kende, heeft een korte of aangelengde criminele carriére achter de rug, vandaag toeven (té) veel van hun puber-zoontjes in bendes, inderdaad al dan niet in concurrentie met aangespoeld tuig van een andere nationaliteit.
Hoeveel geweldslachtoffers reeds dát soort van Belgisch en Europees wanbeleid heeft gemaakt in de laatste 20 - 25 jaar en in de verdere toekomst nóg zal maken, laat ik nu eens aan úw ontegenzeggelijk rijke verbeelding over, zie.

Citaat:
3. Ik zal dat zeker doen. Ik ben benieuwd.
Alvast succes gewenst.
Diego Raga is offline  
Oud 18 mei 2006, 00:44   #117
Noorman
Provinciaal Gedeputeerde
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 918
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steenbok66 Bekijk bericht
voor zo een gedachtengang zijn er geen woorden...
die racisten van de vuile stank zijn nog krapuleuzer dan krapuleus...
het gif zit diep, heel diep...
maar ja... die van die partij en hun aanhangers zijn geen mensen maar duivels... of de verpersoonlijking daarvan...
hun nazi voorbeelden waren ook zo...
alleen waren het niet alleen racisten maar ook moordenaars van gehandicapten en andere niet in hun kraam passende uebermenschen...

er staan ons nog tijden te wachten met dergelijke mentaliteit...
Steenbokske,

Maak eens wat minder van uw ge weet wel

Uw gedachtengang is intussen wel duidelijk, doordrongen van politieke correctheid laat u uw licht schijnen over 1 miljoen medemensen. De superlatieven die u daarbij gebruikt zijn u ingegeven door verdraagzaamheid zeker ?

Noorman
Noorman is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be