![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juli 2008 om 21:57. |
|||
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
edit
Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juli 2008 om 21:56. |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En mijn beste ga je aub stoppen met die "domme" opmerkingen over "online" die ken ik niet. En ik ga niet eens moeite doen om posts van hem of haar te vinden. Wauw jij woont tussen 40-60% allochtonen wauw, proficiat mijn vriendenkring bestaat uit 60% multi cul. Gelukkig geen moslims behalve ex moslims en moslims die doen alsof enne filo ik wind me zo snel niet op - vrijwilligerswerk en veel ervaring heeft me geleerd rustig te blijven en vreedzaam te strijden voor de rechten van vrouwen en dieren. slaap wel Laatst gewijzigd door shaddy : 31 juli 2008 om 00:22. |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
Ik ga straks met onze zuid afrikaanse vrienden genieten van terrasjes aan het zimmerplein. iedereen van harte uitegenodigd. Wij zijn het groepke met het grootste multi cul gehalte en mischien wel het grootst lawaai.
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wie maakt er zich nu zorgen om Gent? Die paar gekoloniseerden inwoners kunnen enkel stenen gooien tegen de wind in, in driekwartsbroek.
|
|
|
|
#107 |
|
Provinciaal Statenlid
|
inderdaad, Gent is een saai boeregat, niks te beleven, je kan er beter allemaal wegblijven
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nog steeds geen reactie.... |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Schepen
|
Gent is altijd al een bijna blank gebied geweest, daarom is iedereen daar ook zo links, met massa immigratie naar Gent toe zal dat snel veranderen, immers, blanke multiculturalisten willen nooit in de buurt van een buitenlander wonen.
|
|
|
#111 | |
|
Schepen
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gent En een deel is dan zelfs van Europese afkomst, dus paar procent niet-Westers, wow wat multicultureel zeg
|
|
|
|
#112 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
______________ ziehier een streep ironie
|
|
|
|
#113 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
" Citaat:
Dan zou ik (volgens jou toch) dus abnormaal zijn ? Mijn familie, vrienden en kenissen ook? God, God toch, wat is 't leven hard... Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2008 om 16:32. |
|||
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Indien je schrijft:
Citaat:
Eérst zeg je dat je Online niet kent, dan dat je geen posts van haar wil zoeken, maar je meent wel te weten dat ik het moeilijk zou hebben met mensen die denken als [jij en] Online. IPnrs geven geen negatieve zekerheid, enkel positieve zekerheid: ik heb ongeveer 60 seconden nodig om mijn IP te veranderen. (als ik 't eenvoudig hou, maar ik ken een manier of 5 om compleet onnaspeurbaar te zijn op 't net) Om op je enige vraag te antwoorden: j�*, tussen mijn buren zijn er ook moslims, (indien op de namen afga 50 �* 60%) maar ik leg niet iedereen op de rooster over zijn geloof. Ik veronderstel wel dat als een vrouw een sluier draagt er een zekere kans bestaat dat ze moslim is. PS Waarom zou ik problemen hebben met hallal eten? Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2008 om 16:55. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind je valse beschuldigingen bijzonder grappig. Erg zulle de doorsnee poco staat met zen rug tegen de muur en begint te blazen als een valse kat. ahahahaahahahaaa Leuk dat je weet hoe je moet frauderen dan weet je mischien wie er achter al die valse nicknamen zit ahahahaa Ik hoop dat uw moslims verdraagzamer zijn dan die van mijn vrienden die ex moslim zijn omwille van hun geaardheid. |
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Banneling
|
Het probleem is dat vele mensen zich afkeren van vreemde huidskleuren omdat ze al vele dingen hebben meegemaakt met de islammieten. Het is de religie dat de mensen slecht maakt niet hun huidskleur. Maar ja de angst zit er goed in mede gebeurt doordat de pocos de moslims alle toegeveningen doen.
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 augustus 2008 om 22:09. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Vreemdeling
|
Naar het buitenland gaan en je storen aan buitenlanders.
Hoe bedenk je het |
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zolang u op Europees grondgebied bent, als rasechte Europeaan, bent u niet écht in het buitenland, hé. Afrikanen wel. |
|
|
|
|