Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juli 2008, 21:42   #101
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Wat een geluk filo dat je me alleen maar moet lezen. IRL zou ik u onder tafel praten met mijn filo kennis. De echte filosofen praten helemaal anders. Enne de haat mijn beste die komt van de poco en de moslims. Ik heb geen enkele haat in mij. Ik strijd voor mijn vrijheid en dat voor mijn nakomelingen, dat is mijn recht(tot hiertoe - jammer dat je dat niet kan stoppen he). Ja mensen verwijten dat ze hatelijk zijn terwijl ze bij onderdrukking van vrouwen en het kelen van dieren zonder verdoving geen krimp geven. ahahahahahahaha jaja Want daar gaan mijn posts over : de rechten van dieren en de onverdraagzaamheid van de moslims.
Tijd dat je nog wat schrijft, Online, oops, Shaddy, je windt je wéér op
Citaat:
Mevrouw doet niet langer aan politiek wegens het extreme gedrag van de moslims bij de spa. Haar voormalige partij waar ze lid van was. mevrouw vertelt de harde realiteit aan iedereen ! De waarheid mag gezegd worden en de pocos zullen geen enkele kans hebben om andersdenkende hun vrijheden te ontnemen.
Ruik ik daar frustratie? Verkiesbaar plaatsje op de kieslijst gemist?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac Bekijk bericht
In mijn dorp wonen geen buitenlanders, maar soms is er wel overlast. Zouden het wolven (Afrikanen) in schapenkleren (blanken) zijn?
In mijn straat wonen dan weer geschat 40 �* 60% "allochtonen" en is er geen overlast. Zouden ze dat in het geniep doen om Online, oops, Shaddy beter liggen te hebben?

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juli 2008 om 21:57.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juli 2008, 21:55   #102
filosoof
Banneling

Standaard

edit

Laatst gewijzigd door filosoof : 30 juli 2008 om 21:56.
Oud 31 juli 2008, 00:04   #103
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Tijd dat je nog wat schrijft, Online, oops, Shaddy, je windt je wéér op
Ruik ik daar frustratie? Verkiesbaar plaatsje op de kieslijst gemist?

In mijn straat wonen dan weer geschat 40 �* 60% "allochtonen" en is er geen overlast. Zouden ze dat in het geniep doen om Online, oops, Shaddy beter liggen te hebben?
ahahahaah op de lijst staan ahahaha dat heb ik nooit gedaan, dat wil ik niet ! Ik heb gehandeld uit ideologie. En ik doe nog steeds aan dienstbetoon en vrijwilligerswerk. Mijn handen en geweten zijn zuiver, ik wil geen geld verdien via politieke weg. Ik vind zelfs dat dit niet eens zou moeten vergoed worden aangezien er dan steeds winst mee gemoeid is en de ideologie en humaniteit ver te zoeken is.

En mijn beste ga je aub stoppen met die "domme" opmerkingen over "online" die ken ik niet. En ik ga niet eens moeite doen om posts van hem of haar te vinden. Ik kan perfect begrijpen dat je het moeilijk hebt dat er nog mensen zijn die denken zoals ik en "online" - wakker worden meer en meer autochtone zien het licht !!!! Dus ik heb vriendelijk gevraagd om geen vergelijk meer te maken. Vraag gerust meer uitleg aan de moderatie, die zullen wel bevstigen dat ik een ander ip heb. Hopelijk heb ik je zo gerust gesteld.

Wauw jij woont tussen 40-60% allochtonen wauw, proficiat mijn vriendenkring bestaat uit 60% multi cul. Gelukkig geen moslims behalve ex moslims en moslims die doen alsof , de ex moslims die nog elke dag met angst leven voor represailles van de ex moslim familie. Ik kan best aannemen dat je er graag tussen woont. Ik heb mijn vrienden ook graag. Ik weet natuurlijk niet of je tussen moslms woont. Dat heb je niet duidelijk gemaakt. Het is te hopen dat ze dan niet zijn zoals de familie van mijn vrienden die ex moslim zijn. Want amai dat is pas erg zulke "onverdraagzame" moslims. brrrr Hopelijk moet je niet te veel halal eten, want als filosoof zal je het daar absoluut moeilijk mee hebben. Allee ja mijn man zijn hobby is filosofie en die raakt geen lijken meer aan.

enne filo ik wind me zo snel niet op - vrijwilligerswerk en veel ervaring heeft me geleerd rustig te blijven en vreedzaam te strijden voor de rechten van vrouwen en dieren. slaap wel

Laatst gewijzigd door shaddy : 31 juli 2008 om 00:22.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 juli 2008, 16:45   #104
shaddy
Banneling

Standaard

Ik ga straks met onze zuid afrikaanse vrienden genieten van terrasjes aan het zimmerplein. iedereen van harte uitegenodigd. Wij zijn het groepke met het grootste multi cul gehalte en mischien wel het grootst lawaai.
Oud 31 juli 2008, 23:53   #105
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik ga straks met onze zuid afrikaanse vrienden genieten van terrasjes aan het zimmerplein. iedereen van harte uitegenodigd. Wij zijn het groepke met het grootste multi cul gehalte en mischien wel het grootst lawaai.
Jammer niemand komen opdagen... het was plezant
Oud 1 augustus 2008, 00:07   #106
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Wie maakt er zich nu zorgen om Gent? Die paar gekoloniseerden inwoners kunnen enkel stenen gooien tegen de wind in, in driekwartsbroek.
Oud 1 augustus 2008, 08:52   #107
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Wie maakt er zich nu zorgen om Gent? .
inderdaad, Gent is een saai boeregat, niks te beleven, je kan er beter allemaal wegblijven
Oud 1 augustus 2008, 09:03   #108
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht
Wie maakt er zich nu zorgen om Gent? Die paar gekoloniseerden inwoners kunnen enkel stenen gooien tegen de wind in, in driekwartsbroek.
gent is een paradijs voor vegetariers en het is er zeer tof.
Oud 3 augustus 2008, 15:11   #109
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
ahahahaah op de lijst staan ahahaha dat heb ik nooit gedaan, dat wil ik niet ! Ik heb gehandeld uit ideologie. En ik doe nog steeds aan dienstbetoon en vrijwilligerswerk. Mijn handen en geweten zijn zuiver, ik wil geen geld verdien via politieke weg. Ik vind zelfs dat dit niet eens zou moeten vergoed worden aangezien er dan steeds winst mee gemoeid is en de ideologie en humaniteit ver te zoeken is.

En mijn beste ga je aub stoppen met die "domme" opmerkingen over "online" die ken ik niet. En ik ga niet eens moeite doen om posts van hem of haar te vinden. Ik kan perfect begrijpen dat je het moeilijk hebt dat er nog mensen zijn die denken zoals ik en "online" - wakker worden meer en meer autochtone zien het licht !!!! Dus ik heb vriendelijk gevraagd om geen vergelijk meer te maken. Vraag gerust meer uitleg aan de moderatie, die zullen wel bevstigen dat ik een ander ip heb. Hopelijk heb ik je zo gerust gesteld.

Wauw jij woont tussen 40-60% allochtonen wauw, proficiat mijn vriendenkring bestaat uit 60% multi cul. Gelukkig geen moslims behalve ex moslims en moslims die doen alsof , de ex moslims die nog elke dag met angst leven voor represailles van de ex moslim familie. Ik kan best aannemen dat je er graag tussen woont. Ik heb mijn vrienden ook graag. Ik weet natuurlijk niet of je tussen moslms woont. Dat heb je niet duidelijk gemaakt. Het is te hopen dat ze dan niet zijn zoals de familie van mijn vrienden die ex moslim zijn. Want amai dat is pas erg zulke "onverdraagzame" moslims. brrrr Hopelijk moet je niet te veel halal eten, want als filosoof zal je het daar absoluut moeilijk mee hebben. Allee ja mijn man zijn hobby is filosofie en die raakt geen lijken meer aan.

enne filo ik wind me zo snel niet op - vrijwilligerswerk en veel ervaring heeft me geleerd rustig te blijven en vreedzaam te strijden voor de rechten van vrouwen en dieren. slaap wel

Nog steeds geen reactie....
Oud 9 augustus 2008, 13:26   #110
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Gent is altijd al een bijna blank gebied geweest, daarom is iedereen daar ook zo links, met massa immigratie naar Gent toe zal dat snel veranderen, immers, blanke multiculturalisten willen nooit in de buurt van een buitenlander wonen.
Oud 9 augustus 2008, 13:28   #111
Zoethout002
Schepen

Zoethout002's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
Gent is een echte multiculturele stad, veel nationaliteiten, weinig tot geen problemen!
Gent is cool!!! Een goed beleid, een goede mentaliteit en zie, de gentenaars zijn fie rop hun stad
Buitenlanders 8,16%
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gent

En een deel is dan zelfs van Europese afkomst, dus paar procent niet-Westers, wow wat multicultureel zeg
Oud 9 augustus 2008, 16:22   #112
Mbeya
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Buitenlanders 8,16%
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gent

En een deel is dan zelfs van Europese afkomst, dus paar procent niet-Westers, wow wat multicultureel zeg
zeg dat tegen de topicstarter, die beweerde dat Gent overspoeld wordt door Afrikanen alleen al! Dan hebben we het nog niet over alle andere nationaliteiten....!

______________ ziehier een streep ironie
Oud 9 augustus 2008, 16:31   #113
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoethout002 Bekijk bericht
Gent is altijd al een bijna blank gebied geweest, daarom is iedereen daar ook zo links, met massa immigratie naar Gent toe zal dat snel veranderen, immers, blanke multiculturalisten willen nooit in de buurt van een buitenlander wonen.
Citaat:
bijna blank gebied
Ah, zo?
" Staat de "Veldstroate" blank, een overstroming gehad in Gent, is deSchelde overgelopen?
Citaat:
blanke multiculturalisten willen nooit in de buurt van een buitenlander wonen.
Bronnen?
Dan zou ik (volgens jou toch) dus abnormaal zijn ?
Mijn familie, vrienden en kenissen ook?
God, God toch, wat is 't leven hard...

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2008 om 16:32.
Oud 9 augustus 2008, 16:47   #114
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Nog steeds geen reactie....
Indien je schrijft:
Citaat:
"online" die ken ik niet. En ik ga niet eens moeite doen om posts van hem of haar te vinden. Ik kan perfect begrijpen dat je het moeilijk hebt dat er nog mensen zijn die denken zoals ik en "online"
dan spreek je jezelf tegen:
Eérst zeg je dat je Online niet kent, dan dat je geen posts van haar wil zoeken, maar je meent wel te weten dat ik het moeilijk zou hebben met mensen die denken als [jij en] Online.
IPnrs geven geen negatieve zekerheid, enkel positieve zekerheid: ik heb ongeveer 60 seconden nodig om mijn IP te veranderen. (als ik 't eenvoudig hou, maar ik ken een manier of 5 om compleet onnaspeurbaar te zijn op 't net)
Om op je enige vraag te antwoorden: j�*, tussen mijn buren zijn er ook moslims, (indien op de namen afga 50 �* 60%) maar ik leg niet iedereen op de rooster over zijn geloof. Ik veronderstel wel dat als een vrouw een sluier draagt er een zekere kans bestaat dat ze moslim is.
PS
Waarom zou ik problemen hebben met hallal eten?

Laatst gewijzigd door filosoof : 9 augustus 2008 om 16:55.
Oud 9 augustus 2008, 21:10   #115
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Indien je schrijft:
dan spreek je jezelf tegen:
Eérst zeg je dat je Online niet kent, dan dat je geen posts van haar wil zoeken, maar je meent wel te weten dat ik het moeilijk zou hebben met mensen die denken als [jij en] Online.
IPnrs geven geen negatieve zekerheid, enkel positieve zekerheid: ik heb ongeveer 60 seconden nodig om mijn IP te veranderen. (als ik 't eenvoudig hou, maar ik ken een manier of 5 om compleet onnaspeurbaar te zijn op 't net)
Om op je enige vraag te antwoorden: j�*, tussen mijn buren zijn er ook moslims, (indien op de namen afga 50 �* 60%) maar ik leg niet iedereen op de rooster over zijn geloof. Ik veronderstel wel dat als een vrouw een sluier draagt er een zekere kans bestaat dat ze moslim is.
PS
Waarom zou ik problemen hebben met hallal eten?
Tja waarom zou je als weldenkend beschaafd spiritueel en humaan mens problemen kunnen hebben met halal mmm omdat je geen "....... mens " bent? ahahaha

Ik vind je valse beschuldigingen bijzonder grappig. Erg zulle de doorsnee poco staat met zen rug tegen de muur en begint te blazen als een valse kat. ahahahaahahahaaa Leuk dat je weet hoe je moet frauderen dan weet je mischien wie er achter al die valse nicknamen zit ahahahaa .

Ik hoop dat uw moslims verdraagzamer zijn dan die van mijn vrienden die ex moslim zijn omwille van hun geaardheid. Ik betwijfel het echter; immers ze moeten ten alle tijden de roep van allah in de vorm van de imam volgen.
Oud 9 augustus 2008, 21:17   #116
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mbeya Bekijk bericht
zeg dat tegen de topicstarter, die beweerde dat Gent overspoeld wordt door Afrikanen alleen al! Dan hebben we het nog niet over alle andere nationaliteiten....!

______________ ziehier een streep ironie
Het probleem is dat vele mensen zich afkeren van vreemde huidskleuren omdat ze al vele dingen hebben meegemaakt met de islammieten. Het is de religie dat de mensen slecht maakt niet hun huidskleur. Maar ja de angst zit er goed in mede gebeurt doordat de pocos de moslims alle toegeveningen doen.
Oud 9 augustus 2008, 21:29   #117
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shaddy:
Gandhi :

De grootheid van een land is te zien aan de manier waarop ze met de dieren omgaan.
Wie zei nu ook weer "Wees goed jegens de dieren en pest de mensen dood"? Ik hoorde het dikwijls al lachend zeggen over een oom van mijn moeder, maar ik ken de originele auteur niet.
Oud 9 augustus 2008, 22:08   #118
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Preuße Bekijk bericht
De negerinvasie in de grote steden is me inderdaad ook opgevallen. En niet alleen hier. Toen ik in het buitenland was en mijn geliefde dorpje binnen reed, was het eerste wat ik zag zo'n verwilderd Bob Marley-type met bijhorende vodden die ze kleren noemen. Ik dacht dat ik niet goed zag en wreef me de ogen uit. Maar helaas, ik zag het echt. De vakantie was volledig in 't water natuurlijk. De pletwals van de globalisering is bezig met één grote multikul-smeerboel te maken van Europa. Alle cultuur en eigenheid worden uitgewist door een dictatuur van linkse vreemdelingenimportatie met bijhorende meningsdiktatuur.
'Die buitenlanders toch!' zei onze toerist Pruis in het buitenland met zijn Belgische nummerplaat...

Laatst gewijzigd door Another Jack : 9 augustus 2008 om 22:09.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 00:14   #119
Eurasko
Vreemdeling

Standaard

Naar het buitenland gaan en je storen aan buitenlanders.
Hoe bedenk je het
Eurasko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2008, 00:44   #120
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurasko Bekijk bericht
Naar het buitenland gaan en je storen aan buitenlanders.
Hoe bedenk je het
U kan het ook anders zeggen: u naar een Europees buurland begeven, en u daar ergeren aan niet-Europese buitenlanders.
Zolang u op Europees grondgebied bent, als rasechte Europeaan, bent u niet écht in het buitenland, hé. Afrikanen wel.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be