![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ik ben wel zo realistisch om te weten dat dat niet zo zal zijn. Moest dit idd zo gebeuren, dan zou ik zeggen: Rob, eis uw recht van antwoord op! Maar volgens de krant heeft hij tot nu toe gezegd: 'geen commentaar'...
|
|
|
#102 |
|
Parlementslid
|
Rob Verreycken is zeer actief op diverse internetfora, dus ik ben haast zeker dat hij dit stukje ook zal lezen. Ik daag hem dan ook uit om hierop te antwoorden! (ik zit veilig achter mijn computertje, er kan mij dus weinig overkomen
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Banneling
|
Je kan je mening over Rob Klop ook kwijt in zijn gastenboek.
http://www.koekjes.net/cgi-bin/gaste...en.pl?wimenrob |
|
|
|
|
#105 | |
|
Minister
|
Citaat:
2. Zijn er dan details die een geraakt neusbeen, gescheurde neusslijmvliezen, een hand dat genaaid moest worden, een hand dat ingepakt moest worden en kneuzingen over het hele lichaam kunnen goedpraten? 3. De essentie van een democratische rechtsstaat is dat je meningsverschillen -zowel in de politieke als de maatschappelijke sfeer- geweldloos oplost. Als het Blok Verreycken niet uit de partij zet, toont dat andermaal hun afkeer tegenover die democratische rechtsstaat. 4. Ik voorzie grote problemen in het Blok. Rob Verreycken is zoon van Wim Verreycken, een zeer belangrijke figuur binnen het Blok. Vorige verkiezingen haalde hij 37.063 voorkeurstemmen. Ook de vader van Alexandra Colen benadrukte vorige week in Humo de macht van Verreycken.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
|
|
|
|
#106 |
|
Banneling
|
Wat maakt dat dienne Rob zo gebeiteld zit binnen het VB?
Niemand kan dat ventje uitstaan, en hij is al meermaals in opspraak geweest… Rare situatie. ‘k Ben benieuwd wat het standpunt van het VB deze keer zal zijn. |
|
|
|
|
#107 |
|
Minister
|
Mijn gok: een doodse stilte.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
|
|
|
#108 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Parlementslid
|
Het Vlaams Blok zou beter een grondige "zuivering" doorvoeren in eigen rangen alvorens naar buiten te treden.
|
|
#111 | ||
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
#112 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#113 | ||
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
Citaat:
Dat het VB erbij wordt gehaald is normaal, aangezien jouw 'slachtoffer' een mandaat voor die partij vervult. Niemand met verstand heeft hier trouwens al beweerd dat alle VB'ers hun vrouw afranselen, of dat dit een programmastandpunt is. Dat jij er opeens de islam bijsleurt, getuigt pas van smakeloosheid en vooroordelen. |
||
|
|
|
|
#114 |
|
Staatssecretaris
|
Bij een scheiding kan het er soms hard aan toe gaan,verwijten langs beide zijden ,het vechten voor de kinderen(hoederecht)alimentatie betalen voor de kinderen,advocaten die wat olie op het vuur gooien enz...
Dit gebeurt alle dagen wel 50 keer ergens in belgie,en hoe harder de standpunten worden hoe meer de gemoederen oplaaien en hoe groter de haat word. Ook vechten tussen beide partijen zal heel regelmatig voorkomen,en als dan klacht ingediend is zal er weer een tegenklacht komen en zo blijft het maar verder gaan. Wij weten allemaal wie daar beter van word! Maar tot nader order is de vrouw nog steeds het zwakke geslacht,weliswaar dikwijls niet zo op verbaal vlak of op vlak van pesterijen,waar zij ook haar mannetje kan staan maar op kracht. Blijf dus met u handen van vrouwen af,wat er ook gebeurt is! Dien klacht in bij een bevoegde instantie en wacht af dat is nu eenmaal de weg van de wet. Dat de Morgen dit in de verf zet ? zij zien dit als een uitgelezen mogelijkheid om het blok in discrediet te brengen,zo net voor de verkiezingen. Dat dit hun meer lezers gaat opbrengen is een andere zaak,maar ik denk niet dat hun bedoeling was. Nu kan je nog eens gaan ruzie maken op het forum hier,hoe vuil politiek wel gespeeld word,het neemt niet weg dat je de handen in je zakken moet houden,zolang het niet uit zelfverdediging is. |
|
|
|
|
#115 |
|
Parlementslid
|
Ik til oneindig veel zwaarder aan deze feiten dan aan andere feiten die recent bekendgemaakt zijn.
Dat heeft niet zozeer te maken met de zwaarte van de delicten op zich, maar wel met het feit dat het hier een kopstuk betreft en dat hij ook nog eens recidivist blijkt te zijn. Het heengaan van zijn zus is een droevige zaak, mijn oprechte deelneming hiervoor, maar dit kan echter geen verzachtende omstandigheid zijn. Dat enkele rotte appels op lokaal niveau door de mazen van het net glippen tot daar aan toe. Maar dit is ontoelaatbaar.
|
|
#116 | ||
|
Burger
|
Citaat:
Het feit dat zijn zus pas twee weken geleden zelfmoord gepleegd heeft, is misschien wel een verzachtende omstandigheid, maar nog altijd geen vrijgeleide om geweld te gebruiken... Hoe dan ook ik denk wel dat de voorbije acties van Vlaams-Blok-leden (drugs, moord, afranseling) het Vlaams Blok toch een aantal stemmen zal kosten, al was het maar op lokaal niveau. Mensen associeren nu eenmaal de politiekers met hun partij en maken geen onderscheid tussen hun 'vrijetijdsbesteding' en hun politieke daden. In Sint-Gillis-Waas en Dilsen-Stokkem zal men toch wat langer nadenken ... TL
<font color="Red">21 April 2004 Geen aanslag op de vrije meningsuiting</font> Letterlijk uit het arrest: "De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. (…) Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk." |
||
|
|
|
|
#117 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Dus nogmaals zonder af- of goed te keuren. En deze tendens is in stijgende lijn, wat zeer onrustwekkend is. 49 tussenkomsten waarbij er "bijna" slagen zijn uitgedeeld. (vrouw of man welke de aanklacht van slagen heeft ingetrokken) Dan spreken we nog niet over de nietaangiften! Toch iets om over na te denken! |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Minister
|
U niet willen uitspreken over partnergeweld. Zeer moedig...
|
|
|
|
#119 |
|
Minister-President
|
Rob Klop heeft nood aan een goed pak slaag.
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... » (Friedrich Nietzsche) |
|
|
|
|
#120 | |
|
Burger
|
Citaat:
Hij blijft hoe dan ook een publieke functie vervullen. Ter vergelijking: Hoeveel mensen gaan er niet vreemd? Maar als een president dit doet ('I did not have sex with that woman', en gelijk had hij TL
<font color="Red">21 April 2004 Geen aanslag op de vrije meningsuiting</font> Letterlijk uit het arrest: "De Wet van 30 juli 1981 staat niet in de weg dat door een groep of vereniging schokkende, verontrustende of zelfs kwetsende ideeën worden geuit. (…) Kritiek, zelfs hevige kritiek door eender welke groep of vereniging en nog meer door een politieke partij is en blijft mogelijk." |
|
|
|