![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ricardo
![]()
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 13 april 2012 om 21:54. |
|
|
|
|
#103 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ricarda de Mazouteuse!
|
|
#104 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik vermoed dat de mods het te druk hebben met het bannen van dubbelnicks om de andere forumregels in de gaten te houden.
|
|
#105 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Er zijn dagelijks enkele nieuwe gebruikers, dit is dus minder werk. Extra voordeel is dat een interessante discussie niet meer plots na dagen verdwijnt. En dan is er terug tijd om in te grijpen bij gescheld, persoonlijke aanvallen, (aanzet tot) ruzie en andere overtredingen van het forumreglement. Laatst gewijzigd door artisjok : 15 april 2012 om 12:31. |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....25#post6081225 |
|
|
|
|
|
#108 |
|
Minister
|
Het is hier zogezegd gemodereerd maar uit angst partijdig te zijn is dat zeer beperkt. Bijna een fabeltje dat hier gemodereerd wordt. Hoewel moderatie op een politiek forum niet evident is weet ik wel dat toen ik mod was op een andere forum er hier dingen toegelaten worden die daar niet konden.
Persoonlijke aanvallen, welles nietes spelletjes e.d. zoals ze hier welig tieren vaak was en is uit den boze maar niet zo zeer hier blijkbaar. Maar goed ik heb me er bij neer gelegd en mijn rem als poster ligt dan ook al losser ze. Als kwaliteit en respect hier toch ook zoek zijn zoals IRL so be it.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
|
|
|
|
#109 |
|
Minister
|
Zoals ik al eerder constateerde: het wordt hier een twitter forum.
Reacties met >140 lettertekens worden zeldzaam. |
|
|
|
|
#110 |
|
Banneling
|
Waarom het kort zeggen als het ellenlang ook kan?
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nicks als 'kropsalade' en 'anaalfrikandel' kunnen dan geweerd worden. Dat is niet sluitend, maar toch al iets. En minder werk dan een overbruggingnick en zijn post te verwijderen. |
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Indien 'n totaal nieuwe gebruiker de gebruikersnaam 'kropsalade' wenst te gebruiken, moet die persoon geweerd worden omdat...? -Je bepaalde 'groenten' wil discrimineren? -Moderatie 'n glazen bol heeft om te zien dat 'kropsalade' 'n dubbelnik is?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik veronderstel aan hetzelfde waar ze dat nu aan kunnen zien...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat ik het begrepen heb. Een artisjok kost iets van 1,30 eur en een kropsla maar 80 cent. Alleen groenten van meer dan 1 euro zouden toegelaten mogen worden. Kwestie van wat niveau te behouden op het forum.
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je weet 't dus zelf niet, en toch wil je al 'preventief' gaan optreden, zonder kennis over 't hoe en waarom?
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Groentendiscriminatie!
|
|
|