Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 5 juli 2004, 20:40   #101
Patje
Lokaal Raadslid

Patje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf

Perfect toepasbaar op de N-VA:

Systematisch de studies van de KBC hanteren om de Walen te kunnen discrimineren inzake sociale uitkeringen e.d.

Slogantaal: [list]Waalse ratten, rolt uw matten (deprotatie) Persoonlijk nog niet gehoord
Vlaanderen Vlaams(taalracisme) Als ik naar Wallonië ga dan kan ik best Frans kennen of op zijn minst mij uit de slag trekken want anders kan ik "stikken".
Republiek Vlaanderen! (Aanzetten tot (konings)moord) Als dat aanzet is tot koningsmoord?? Dit is volgens mij een uiting van een bepaalde voorkeur. We zijn niet meer in de tijd van de Franse revolutie hé waar de koning letterlijk een kopje kleiner werd gemaakt. Zet hem op verplicht pensioen. Tevens is het een uiting van een droom om Vlaanderen onafhankelijk te zien net zoals de Palestijnen ervan dromen om een stukje grond en vrijheid te hebben.
Splits B-H-V! (Discrimineren van beschermde minderheden) Dat is volgens mij zever. Waar is de bescherming van de minderheid in Moeskroen? Trouwens ik dacht dat de Vlaming in Brussel ook tot de minderheid behoord.
Patje is offline  
Oud 5 juli 2004, 20:45   #102
Stubaf.
Banneling

Stubaf.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim
En vooral de zeep niet laten vallen in den douche. :wink:
Schande!!! Volslanke kim is racistisch volgens Gentse rechter! Het hanteren van slogantaal met sarcasme, en het discriminerend uitlaten tegenover mensen met een andere sexuele voorkeur (minderheden!)!!!
Stubaf. is offline  
Oud 5 juli 2004, 21:00   #103
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf
Waalse ratten, rolt uw matten (deprotatie)
Waar heeft de NVA dit gebruikt? Wat is "deprotatie" trouwens? En waarom doet dat me aan Kim denken?

Citaat:
Vlaanderen Vlaams(taalracisme)
Pure onzin van het zielige soort. De gewesten zijn trouwens ééntalig. Zo kunnen we blijven doorgaan. Jouw avatar is een belediging aan het adres van volslanke mensen, daarmee insinueer je dat ze allemaal moeten gedeproteerd worden!

Citaat:
Gedaan met geven en toegeven (bestelen van iemands minimumloon)
Waahahahah! Meneer de stuntelige idioot vind hier aan de lopende band nieuwe soorten wetten uit. Hoe trek je de lijn naar het minimumloon, en waar precies, en in welke context, wordt deze stelling gebruikt?

Citaat:
Republiek Vlaanderen! (Aanzetten tot (konings)moord)
Nu is het echt te gek geworden. Gewoon waanzinnig. Ze willen de koning vermoorden! Zeg vies ventje, deproteer jezelf en trap het af, hé

Citaat:
Splits B-H-V! (Discrimineren van beschermde minderheden)
"Discrimineren" komt iedere 2 minuten uit jouw walgelijke kop. Kan je ook een posting maken zonder discrimineren, of is dat teveel gevraagd? Voor een smerige hyocriet die zogezegd vrijheid in het vaandel voort is dat nu wel héél verregaand.

Citaat:
Pas Flamand? Pas d'argent! (idem ac:"Koop niet in Joodse winkels")
Nog nooit gehoord! Waar hebben ze dat gebruikt?

Citaat:
Sarcasme: en opruiïng: suggereren dat elke Waal voor hetzelfde te presteren op Vlaamse kap om de twee jaar een luxe-voiture koopt.
Opruiing? Dat doe jij hier al genoeg, Goebbels. Oeps, ik bedoelde Superslaaf. Zo maar de mensen willen de-proteren!

Citaat:
Een konsekwente rechter geeft de BuB stante pede gelijk en ontneemt N-VA en haar CD&V-patrons (criminelen herbergen is ook strafbaar!) onmiddelijk hun verkiezingsdotatie en burgerrechten.
Wat een wansmakelijkze onzin, bovendien is het aanzetten tot geweld en het uiten van gewelddadige, sloganeske taal over een minderheid! Een konsekwentie rechter smijt jou best achter tralies, met verlies van burgerrechten en bovendien een burgerlijke dood tot gevolg. We zouden er allen goed bij varen.

Citaat:
Enkel een kwestie van jurisprudentie inroepen, verwijzen naar de overduidelijke parallellen met het blok-arrest, voorzichtig zijn en geen procedure-fouten maken, en ze hangen misschien nog eerder dan het Vlaamsblok.
Precies! Gewoon een kwestie van verwijzen naar paralellen, en je hangt nog sneller dan het blok! Minder superslaaf, meer vrijheid!
Stubaf. is offline  
Oud 5 juli 2004, 21:52   #104
tigerpants
Burgemeester

Stuur een bericht via MSN naar tigerpants
Standaard

tigerpants is offline  
Oud 5 juli 2004, 21:59   #105
Distel
Secretaris-Generaal VN

Distel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Systematisch de studies van de KBC hanteren om de Walen te kunnen discrimineren inzake sociale uitkeringen e.d.
Nonsens, dat doen ze helemaal niet.

Citaat:
Slogantaal: [list]Waalse ratten, rolt uw matten (deprotatie)
Waar en wanneer heeft de N-Va dat gezegd?

Citaat:
Vlaanderen Vlaams(taalracisme)
"Taalracisme" bestaat niet. En Vlaanderen Chinees lijkt mij nogal idioot.

Citaat:
Gedaan met geven en toegeven (bestelen van iemands minimumloon)
Waar zegt de N-VA dat het moet gedaan zijn met geven en toegeven? Waar willen zij iemands minimumloon stelen?

Citaat:
Republiek Vlaanderen! (Aanzetten tot (konings)moord)
U bent voorstander van een monarchie. U zet dus aan tot ministermoord. Gemakkelijk toch...

Citaat:
Splits B-H-V! (Discrimineren van beschermde minderheden)
Waar worden die minderheden dan gediscrimineerd?

Citaat:
Pas Flamand? Pas d'argent! (idem ac:"Koop niet in Joodse winkels")
Waar en wanneer heeft de N-VA dat gezegd?

Citaat:
etc. etc.
Zoals?

Citaat:
Sarcasme: en opruiïng: suggereren dat elke Waal voor hetzelfde te presteren op Vlaamse kap om de twee jaar een luxe-voiture koopt.
Dat is helemaal niet wat met die halve auto bedoeld wordt. De enige die hier aan opruiing doet, bent u.

Citaat:
Een konsekwente rechter geeft de BuB stante pede gelijk en ontneemt N-VA en haar CD&V-patrons (criminelen herbergen is ook strafbaar!) onmiddelijk hun verkiezingsdotatie en burgerrechten.
Enkel een kwestie van jurisprudentie inroepen, verwijzen naar de overduidelijke parallellen met het blok-arrest, voorzichtig zijn en geen procedure-fouten maken, en ze hangen misschien nog eerder dan het Vlaamsblok.
Een rechter die de wet toepast heeft geen reden om de N-VA te veroordelen. Enkel een kwestie van die "overduidelijke parallellen" terecht van tafel te vegen en verticaal te klasseren als oeverloze nonsens.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 6 juli 2004, 00:18   #106
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel zoals begrepen door Staaf
  • Neen
    't Is niet waar
    Wat ge zegt zijt ge zelf
    't Bestaat niet
    Nonsens
    Waar en wanneer?
Sorry hoor Distel.
Van u ben ik gefundeerde reacties mét treffelijke argumenten gewend, die bovendien vaak nog grappig geformuleerd zijn.

Wat scheelt er?
Een forumdip of geen been om op te staan en uit principe toch nog zwakjes tegenspartelen voor de ultieme rit naar den abbatoir van Kuregem?
Oud 6 juli 2004, 00:44   #107
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Superstaaf
Waalse ratten, rolt uw matten (deprotatie)
Waar heeft de NVA dit gebruikt? Wat is "deprotatie" trouwens? En waarom doet dat me aan Kim denken?
Als ge u al moet op mijn typefouten werpen, dan is het duidelijk:
Argumentatieve armoede.

Citaat:
Pure onzin van het zielige soort. De gewesten zijn trouwens ééntalig. Zo kunnen we blijven doorgaan. [size=7]Jouw avatar is een belediging aan het adres van volslanke mensen[/size], daarmee insinueer je dat ze allemaal moeten gedeproteerd worden!
Persoonlijke aanvallen.
De man spelen i.p.v. de bal.
Dit wijst erop dat je inhoudelijk gedribbeld werd, en enkel nog een 'noodrem' kan gebruiken.

Citaat:
Waahahahah! [size=7]Meneer de stuntelige idioot [/size]vind hier aan de lopende band nieuwe soorten wetten uit. Hoe trek je de lijn naar het minimumloon, en waar precies, en in welke context, wordt deze stelling gebruikt?
Het blijft wachten op een tegenargument.
De persoonlijke aanvallen stapelen zich op.
Ik heb blijkbaar zuiver gescoord.

Citaat:
Nu is het echt te gek geworden. Gewoon waanzinnig. Ze willen de koning vermoorden! Zeg [size=7]vies ventje[/size], deproteer jezelf en [size=7]trap het af[/size], hé
De argumenten blijven uit.
Geef me gewoon gelijk in plaats van uw onkunde duizendvoudig te etaleren via schelden en zielig gekronkel en argumentloos gelul.

Citaat:
"Discrimineren" komt iedere 2 minuten uit jouw [size=7]walgelijke kop[/size]. Kan je ook een posting maken zonder discrimineren, of is dat teveel gevraagd? Voor een [size=7]smerige hyocriet [/size]die zogezegd vrijheid in het vaandel voort is dat nu wel héél verregaand.
't Wordt zielig.
Morgen schaam je je om je eigen posting.

Citaat:
Opruiing? Dat doe jij hier al genoeg, [size=7]Goebbels[/size]. Oeps, ik bedoelde [size=7]Superslaaf[/size]. Zo maar de mensen willen de-proteren!
Een schone collectie van onmacht en pure frustratie.
Die 'Goebbels' is er echt over.

Citaat:
Wat een wansmakelijkze onzin, bovendien is het aanzetten tot geweld en het uiten van gewelddadige, sloganeske taal over een minderheid! Een konsekwentie rechter smijt jou best achter tralies, met verlies van burgerrechten en bovendien een burgerlijke dood tot gevolg. We zouden er allen goed bij varen.
Als je mij wil imiteren of parafraseren, vraag je best even toestemming.
Of is je misser hierboven ook gewoon een typefout?

Dan ben je tenminste een konsekwentie kerel.

Of is het doodgewoon het infantiele "Wat je zegt ben je zelf" waar je je hier probeert mee uit de slag te trekken?

Citaat:
Precies! Gewoon een kwestie van verwijzen naar paralellen, en je hangt nog sneller dan het blok! Minder [size=7]superslaaf[/size], meer vrijheid!
Probeer ook eens nuchter op het forum te schrijven.
Wie weet vind je ooit één écht argument.
Een excuusje zou evenmin misstaan.
Mag ook via PB.
Als je jouw abberante scheldpartij wil verwijderd zien, is dat het minste wat je kan doen.................
Oud 6 juli 2004, 01:02   #108
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Als ge u al moet op mijn typefouten werpen, dan is het duidelijk: Argumentatieve armoede.
"Argumentatieve armoede", is dat een beetje zoals de posting van Distel groen weglachen (en verkeerdelijk citeren) omdat je niet kunt antwoorden op de door hem gestelde onderzoeksvragen? En is dat ook een beetje je toeleggen op zogezegde persoonlijke aanvallen, om ook de vragen dienenaangaande snel weg te moffelen?

[/quote]De man spelen i.p.v. de bal.[quote]

Een beetje zoals jouw antwoord op Distel's posting? Zoals met die zéér flauwe vergelijking met dat abbatoir?

Citaat:
Het blijft wachten op een tegenargument.
De persoonlijke aanvallen stapelen zich op.
Ik heb blijkbaar zuiver gescoord.
Ja, zo zuiver dat je hier staat te wenen. Maar nu terzake. Waar heb jij in de NVA-propagandacampagne "Waalse ratten, rolt uw matten" gelezen, en waaruit trek je de wel érg boude uitspraak dat het hier op zoiets verschrikkelijks als deportatie (wat je zelf schreef) zou gaan? Daarop kregen noch ik, noch Distel een antwoord.

Citaat:
Geef me gewoon gelijk in plaats van uw onkunde duizendvoudig te etaleren via schelden en zielig gekronkel en argumentloos gelul.
Lap, de "beledigingen" beginnen al zie! Toch plezant hé, die hypocrisie?

Citaat:
't Wordt zielig.
Morgen schaam je je om je eigen posting.
't Is al morgen en ik moet ermee lachen. Maar waar ik minder kan mee lachen zijn jouw lompe ontwijkingsmanoevers. Heeft de NVA de koning al vermoord?

Maar nu meteen terug naar het eigenlijke onderwerp; je moet ons hier dringend echt zeggen waar die vreselijke aantijgingen zoals "deportatie", "stelen" en "discriminatie" tegenover de NVA vandaankomen. Ik stel jouw aantuigingen nog eens heel duidelijk onder mekaar op:

1. Waalse ratten, rolt uw matten (deprotatie)
Waar gelezen, en waarom is dit meteen "deporatie"? Wie wil de NVA "deporteren", naar waar en waarom?

2. Vlaanderen Vlaams(taalracisme)
Waarom is dit "taalracisme" terwijl de gewesten ééntalig zijn? En wat is er racistisch aan "Vlaanderen Vlaams"? Wat is er racistisch aan "Afrika afrikaans"?

3.Republiek Vlaanderen! (Aanzetten tot (konings)moord)

Waar lees je dat de NVA wil moorden, of de koning vermoorden in dit geval?

4.Splits B-H-V! (Discrimineren van beschermde minderheden)

Hoe is een beslissing van het Arbitragehof, die de splitsing van een kiesarrondissement/provincie reeds als ongrondwettelijk bestempelde, "discriminatie"? Hoe?

5.Bestelen van het minimumloon

Waar wil de NVA iets "stelen"?

Dus jij beschuldigt hier de NVA van: moord, deporatie, discriminatie en diefstal. Allee, vooruit, dat is geen belediging hoor
Stubaf. is offline  
Oud 6 juli 2004, 01:30   #109
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
"Argumentatieve armoede", is dat een beetje zoals de posting van Distel groen weglachen (en verkeerdelijk citeren) omdat je niet kunt antwoorden op de door hem gestelde onderzoeksvragen?
Als ik een duidelijke reeks argumenten geef en jullie doen ze af met een antwoord in de trant van: "'t Is allemaal niet waar", zonder enig consistent tegenargument, dan hoef ik het voorgaande niet meer te herhalen.
Je hebt je oordeel toch reeds vooraf gevormd.
Je staat niet open voor mijn argumenten, en doet bovendien niet eens de moeite om ze te weerleggen.

Citaat:
En is dat ook een beetje je toeleggen op zogezegde persoonlijke aanvallen, om ook de vragen dienenaangaande snel weg te moffelen?
Veel meer dan persoonlijke aanvallen kan ik in uw posting niet ontwaren.........
Op inhoud kon ik me niet eens toeleggen, hoe graag ik het ook had gewild.

Citaat:
Maar nu terzake. Waar heb jij in de NVA-propagandacampagne "Waalse ratten, rolt uw matten" gelezen, en waaruit trek je de wel érg boude uitspraak dat het hier op zoiets verschrikkelijks als deportatie (wat je zelf schreef) zou gaan? Daarop kregen noch ik, noch Distel een antwoord.
Vraag het maar aan de oudere Flaminganten.
Die kunnen je inlichten en bevestigen dat de aloude splitsingseis van de VU aldus 'geformuleerd' werd.
Sinds ze als N-VA onder de vleugels van de tsjeven gingen schuilen, moet ik toegeven dat hun communautaire grote lawaai fel gedimd is.

Citaat:
Lap, de "beledigingen" beginnen al zie! Toch plezant hé, die [size=7]hypocrisie[/size]?
Je kunt het niet laten hee?

Citaat:
Maar waar ik minder kan mee lachen zijn jouw lompe ontwijkingsmanoevers. Heeft de NVA de koning al vermoord?
Ik merk uit deze en voorgaande posts duidelijk dat jij nog niet echt lang de politiek volgt.
Het standpunt i.v.m. de monarchie, uiteengezet door Geert Bourgeois in het radionieuws, kort na de oprichting van de N-VA, sprak boekdelen....

Of is de N-VA bijgedraaid sinds hun fusie met de tsjeven, en zijn het nu fervente royalisten?

Citaat:
Maar nu meteen terug naar het eigenlijke onderwerp; je moet ons hier dringend echt zeggen waar die vreselijke aantijgingen zoals "deportatie", "stelen" en "discriminatie" tegenover de NVA vandaankomen. Ik stel jouw aantuigingen nog eens heel duidelijk onder mekaar op:

Waar gelezen, en waarom is dit meteen "deporatie"? Wie wil de NVA "deporteren", naar waar en waarom?

Waarom is dit "taalracisme" terwijl de gewesten ééntalig zijn? En wat is er racistisch aan "Vlaanderen Vlaams"? Wat is er racistisch aan "Afrika afrikaans"?

Hoe is een beslissing van het Arbitragehof, die de splitsing van een kiesarrondissement/provincie reeds als ongrondwettelijk bestempelde, "discriminatie"? Hoe?

Verwonderlijk.
Sinds wanneer ben je geïnteresseerd in wat een
  • [size=6]vies ventje
    stuntelige idioot
    belediging voor volslanke mensen
    walgelijke kop
    smerige hypocriet
    superslaaf[/size]
    [size=7]GOEBBELS[/size]
te vertellen heeft

Citaat:
Dus jij beschuldigt hier de NVA van: moord, deporatie, discriminatie en diefstal. Allee, vooruit, dat is geen belediging hoor
Ter informatie:
Een ideologie afkammen of een partijtje afbreken, is heel wat anders dan een individu zwaar beledigen.

Trek eens je conclusies hieruit, en onderneem aangepaste actie.
Wie weet getroost ik me dan wél de moeite om een serieus antwoord te geven aan een persoon die me zo onbeschoft bejegent.
Oud 6 juli 2004, 07:36   #110
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf zoals begrepen door Distel
  • Jawel
    't Is wel waar
    De N-VA is racistisch omdat ik dat zeg
    Pas op, koningsmoord!
    Als de rechter consequent is dan....
    Op één hoopje met het Blok ermee!
Sorry hoor Staaf.
Van u ben ik gefundeerde reacties mét treffelijke argumenten gewend, die bovendien vaak nog grappig geformuleerd zijn.

Wat scheelt er?
Een forumdip of geen been om op te staan en uit principe toch nog zwakjes tegenspartelen voor de ultieme rit naar den abbatoir van Kuregem?
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
Distel is offline  
Oud 6 juli 2004, 09:40   #111
giserke
Banneling

Standaard

Superspil, hij vraag gewoon waar en wat en welke bewijzen u denkt te vinden van wat u de N-VA beschuldigt. En u komt hier weer eens rond de pot draaien en naast de discutie lullen. Gewoon zielig.
giserke is offline  
Oud 6 juli 2004, 12:59   #112
Breinsmurf
Burger

Stuur een bericht via Instant Messenger naar Breinsmurf
Standaard

Citaat:
[Maar nu meteen terug naar het eigenlijke onderwerp; je moet ons hier dringend echt zeggen waar die vreselijke aantijgingen zoals "deportatie", "stelen" en "discriminatie" tegenover de NVA vandaankomen. Ik stel jouw aantuigingen nog eens heel duidelijk onder mekaar op:

Ok supe@Staaf,

Ik heb je niet beledigd. Nu had ik dus ook graag een gefundeerd, van schelden en rond de pot draaien gespeend antwoord gekregen op de bovenstaande quote.
Oud 6 juli 2004, 13:06   #113
Piet Hein
Minister

Standaard

België heeft geen bestaanswaarde meer. Vlaanderen en Wallonië als onhaffankelijke staar des te meer.

leve
Piet Hein is offline  
Oud 6 juli 2004, 15:28   #114
tigerpants
Burgemeester

Stuur een bericht via MSN naar tigerpants
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De leeuw van herentals
België heeft geen bestaanswaarde meer. Vlaanderen en Wallonië als onhaffankelijke staar des te meer.

leve

verklaar u nader!!

leve
tigerpants is offline  
Oud 6 juli 2004, 20:01   #115
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Kim Stuur een bericht via Skype™ naar Kim
Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!
Nogmaals: hoe oud bent u?!
Weer zo'n onvergetelijke BUB-posting. Maar, bref, wanneer komt de klacht er en, concreet, welke wetten of ordonnanties worden ovetreden? Wie dient de klacht in?
Geduld, mijn beste, geduld...

De klacht zal de N-VA bereiken (alleen weten wij de datum en u nog niet 8) )
Kim is offline  
Oud 6 juli 2004, 20:03   #116
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
En vooral de zeep niet laten vallen in den douche.
Schande!!! Volslanke kim is racistisch volgens Gentse rechter! Het hanteren van slogantaal met sarcasme, en het discriminerend uitlaten tegenover mensen met een andere sexuele voorkeur (minderheden!)!!!
Wat is er mis met het feit dat ik geen vel over been skelet ben?

Overigens, het feit dat er een knipoogje achter staat, wil zeggen dat ik het absoluut niet serieus bedoel.

Hou dus op met je onzinnig gezwam.
Kim is offline  
Oud 6 juli 2004, 20:04   #117
Kim
Secretaris-Generaal VN

Kim's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Vraag ik me ook af.

Waarom valt u mij trouwens persoonlijk aan? Kan u het op politiek vlak niet halen? 8)
Kim is offline  
Oud 6 juli 2004, 23:39   #118
Stubaf.
Banneling

Standaard

Citaat:
Overigens, het feit dat er een knipoogje achter staat, wil zeggen dat ik het absoluut niet serieus bedoel.
Zeg eens, wanneer komt die klacht er nu? We zitten hier aan pagina 8 van de discussie maar er is zoals gewoonlijk weer geen zinnig woord uit de collectieve muilen van de blubbers gekomen.

Waar wordt de klacht ingediend, welke wetten worden er overtreden en welke bewijzen moeten dit staven? Vooral: wanneer!
Stubaf. is offline  
Oud 6 juli 2004, 23:57   #119
giserke
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Citaat:

Wat is er mis met het feit dat ik geen vel over been skelet ben?
Niks, een beetje meer 'pak' is ook niet mis

Citaat:

Hou dus op met je onzinnig gezwam.
neen kim hij heeft het over het stigmatiseren van Homo's. Alsof iedereen die zeepjes opraapt slachtoffer is van homo's
giserke is offline  
Oud 7 juli 2004, 07:28   #120
Distel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Weer zo'n onvergetelijke BUB-posting. Maar, bref, wanneer komt de klacht er en, concreet, welke wetten of ordonnanties worden ovetreden? Wie dient de klacht in?
Geduld, mijn beste, geduld...

De klacht zal de N-VA bereiken (alleen weten wij de datum en u nog niet 8) )
Ze is per postduif gestuurd ofzo?
Distel is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be