![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Lokaal Raadslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#103 | |||||||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||||
|
|
|
|
#104 |
|
Burgemeester
|
|
|
|
|
|
#105 | ||||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||||||||||
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van u ben ik gefundeerde reacties mét treffelijke argumenten gewend, die bovendien vaak nog grappig geformuleerd zijn. Wat scheelt er? Een forumdip of geen been om op te staan en uit principe toch nog zwakjes tegenspartelen voor de ultieme rit naar den abbatoir van Kuregem?
|
|
|
|
#107 | |||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Argumentatieve armoede. Citaat:
De man spelen i.p.v. de bal. Dit wijst erop dat je inhoudelijk gedribbeld werd, en enkel nog een 'noodrem' kan gebruiken. Citaat:
De persoonlijke aanvallen stapelen zich op. Ik heb blijkbaar zuiver gescoord. Citaat:
Geef me gewoon gelijk in plaats van uw onkunde duizendvoudig te etaleren via schelden en zielig gekronkel en argumentloos gelul. Citaat:
Morgen schaam je je om je eigen posting. Citaat:
Die 'Goebbels' is er echt over. Citaat:
Of is je misser hierboven ook gewoon een typefout? Dan ben je tenminste een konsekwentie kerel. Of is het doodgewoon het infantiele "Wat je zegt ben je zelf" waar je je hier probeert mee uit de slag te trekken? Citaat:
Wie weet vind je ooit één écht argument. Een excuusje zou evenmin misstaan. Mag ook via PB. Als je jouw abberante scheldpartij wil verwijderd zien, is dat het minste wat je kan doen.................
|
|
|
|
#108 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
[/quote]De man spelen i.p.v. de bal.[quote] Een beetje zoals jouw antwoord op Distel's posting? Zoals met die zéér flauwe vergelijking met dat abbatoir? Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar nu meteen terug naar het eigenlijke onderwerp; je moet ons hier dringend echt zeggen waar die vreselijke aantijgingen zoals "deportatie", "stelen" en "discriminatie" tegenover de NVA vandaankomen. Ik stel jouw aantuigingen nog eens heel duidelijk onder mekaar op: 1. Waalse ratten, rolt uw matten (deprotatie) 2. Vlaanderen Vlaams(taalracisme) Waarom is dit "taalracisme" terwijl de gewesten ééntalig zijn? En wat is er racistisch aan "Vlaanderen Vlaams"? Wat is er racistisch aan "Afrika afrikaans"? 3.Republiek Vlaanderen! (Aanzetten tot (konings)moord) Waar lees je dat de NVA wil moorden, of de koning vermoorden in dit geval? 4.Splits B-H-V! (Discrimineren van beschermde minderheden) Hoe is een beslissing van het Arbitragehof, die de splitsing van een kiesarrondissement/provincie reeds als ongrondwettelijk bestempelde, "discriminatie"? Hoe? 5.Bestelen van het minimumloon Waar wil de NVA iets "stelen"? Dus jij beschuldigt hier de NVA van: moord, deporatie, discriminatie en diefstal. Allee, vooruit, dat is geen belediging hoor |
||||
|
|
|
|
#109 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je hebt je oordeel toch reeds vooraf gevormd. Je staat niet open voor mijn argumenten, en doet bovendien niet eens de moeite om ze te weerleggen. Citaat:
Op inhoud kon ik me niet eens toeleggen, hoe graag ik het ook had gewild. Citaat:
Die kunnen je inlichten en bevestigen dat de aloude splitsingseis van de VU aldus 'geformuleerd' werd. Sinds ze als N-VA onder de vleugels van de tsjeven gingen schuilen, moet ik toegeven dat hun communautaire grote lawaai fel gedimd is. Citaat:
Citaat:
Het standpunt i.v.m. de monarchie, uiteengezet door Geert Bourgeois in het radionieuws, kort na de oprichting van de N-VA, sprak boekdelen.... Of is de N-VA bijgedraaid sinds hun fusie met de tsjeven, en zijn het nu fervente royalisten? Citaat:
Sinds wanneer ben je geïnteresseerd in wat een
Citaat:
Een ideologie afkammen of een partijtje afbreken, is heel wat anders dan een individu zwaar beledigen. Trek eens je conclusies hieruit, en onderneem aangepaste actie. Wie weet getroost ik me dan wél de moeite om een serieus antwoord te geven aan een persoon die me zo onbeschoft bejegent.
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van u ben ik gefundeerde reacties mét treffelijke argumenten gewend, die bovendien vaak nog grappig geformuleerd zijn. Wat scheelt er? Een forumdip of geen been om op te staan en uit principe toch nog zwakjes tegenspartelen voor de ultieme rit naar den abbatoir van Kuregem?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
|
|
|
|
#111 |
|
Banneling
|
Superspil, hij vraag gewoon waar en wat en welke bewijzen u denkt te vinden van wat u de N-VA beschuldigt. En u komt hier weer eens rond de pot draaien en naast de discutie lullen. Gewoon zielig.
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Burger
|
Citaat:
Ik heb je niet beledigd. Nu had ik dus ook graag een gefundeerd, van schelden en rond de pot draaien gespeend antwoord gekregen op de bovenstaande quote.
|
|
|
#113 |
|
Minister
|
België heeft geen bestaanswaarde meer. Vlaanderen en Wallonië als onhaffankelijke staar des te meer.
leve |
|
|
|
|
#114 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
verklaar u nader!! leve |
|
|
|
|
|
#115 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De klacht zal de N-VA bereiken (alleen weten wij de datum en u nog niet 8) )
|
|
|
#116 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Overigens, het feit dat er een knipoogje achter staat, wil zeggen dat ik het absoluut niet serieus bedoel. Hou dus op met je onzinnig gezwam.
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom valt u mij trouwens persoonlijk aan? Kan u het op politiek vlak niet halen? 8)
|
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar wordt de klacht ingediend, welke wetten worden er overtreden en welke bewijzen moeten dit staven? Vooral: wanneer! |
|
|
|
|
|
#119 | |||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
#120 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
||
|
|