![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bovendien, denk ik dat de meeste Belgische grootkapitalisten of koningen niet het risico willen lopen om ergens in een pools of tsjechisch hotel betrapt te worden met ne kleinen in hun bed, ... De flikken zijn ginder wel corrupt, maar hier zijn ze beter te controleren. |
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
enne dutroux heeft ook de Weinstein vermoord hé,... |
||
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mag ik er politici aan leveren?
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe dan ook , deze ( %$&*§°°# ) heeft meer op z'n kerfstok dan we voorlopig weten . Ik denk niet dat het deze keer zal blijven bij ontvoeringen , beestigheden en moorden... Blijkbaar had hij geld en connecties .
Kasteel van 225000 euro , cash betaald , alle renovatiewerken zelf betaald , enkele huizen en zo , allemaal zelf betaald ... CASH !!! De link met een lid van een terreurbeweging .... Er staat een deftige beerput op het punt van open te gaan.... Eens benieuwd wie zich nu al begint in te dekken....
|
|
|
#108 |
|
Banneling
|
De man is ook uit extreem rechtse kringen , want maakte ook linksen kapot en ook zwarten.... de zaak is duidelijk
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Vreemdeling
|
Republiek Vlaanderen daar staat het Vlaams Blok en de N-Va voor dat moet je niet van Spirit verwachten die in zee zijn gegaan met de altijd anti-vlaamse politiek en zoals steeeeve steeeevaaeert zoouuuu zeeeegggen :" Het zijn raciiisten waarom spenderen we 80 proceeeent van de zendtijd aan 30 procent."
We hebben het over één miljoen mensen en meneer denkt alleen aan zijn eigen kunnen omdat hij te bang is voor het Vlaams Blok en het altijd typische excuus is dat ze racisten zijn, ze mogen hiervoor dan wel veroordeeld zijn maar dit is geen oplossing, men vraagt zich af waarom het Vlaams Blok blijft groeien, daar is maar één antwoord op het Vlaams Blok zijn protest stemmen een soort virus dat in omgekeerde werking staat, als je het tegenwerkt en iriteerd en blijft negeren zal het alleen een negatief gevolg hebben. enfin Vlaanderen onafhankelijk en VIVA la Républic De koning is een dief die overal kleine bastaards heeft zitten, hij teert op de Vlaamse belastingen en word geprezen door de extreem-linkse media. Hij kan met moeite de Landstaal Nederlands en kan geen Duits een schande terwijl ik hier in halle 6 uur Frans 5 uur nederlands 4 uur engels en 2 uur Duits en zelfs over 2 jaar 1 uur Spaans==>zoek dat maar eens i Wallonië of Franstalig Brussel. België had nooit mogen bestaan en is uitgelopen tot een totale mislukking. |
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Burger
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Parlementslid
|
Is er ooit iemand onder ons in de halve-club gewest in Overijse ???
k'heb het van horen zeggen, maar t'schijnt dat Vandenboeynants en Berten II daar regelmatig kwamen.... en t'was een privé-club-discotheek-gedoe waar ge enkel binnengeraakte als ge lidkaart kon voorleggen of de juiste relaties had en éénmaal binnen moest ge uw broek en onderbroek afgeven aan de vestiaire.... de verlichting was er zodanig geregeld dat ge bijna niemand direct kon herkennen maar de onderste ledematen waren vrij goed belicht ! Er werkte daar nogal véél schoon gewillig en jong vrouwvolk en de high-society van Brussel was er niet weg te slaan........ t'zou dan later n�* de roze baletten-affaire enkele jaren leeggestaan hebben en nu is het naar t'schijnt een mexicaans-grill restaurant...
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
vrij goeie bron dus !
|
|
|
|
#115 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Je emoticon, op het einde verraadt leedvermaak, dus leugenachtige info. Je zal "beter" moeten proberen |
||
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
#117 | ||
|
Parlementslid
|
Citaat:
leedvermaak..... daarvoor is mijn achting voor dit soort "beesten" (volk kan je het niet noemen) zelfs te klein...... k'ben meer waard dan dat.... maar af en toe mogen de "gewone mensen" die de braspartijtjes betalen via hun belastingen toch wel eens weten wie die "toffe" en "hooggeplaatste" heren zijn die "rare" clubjes bezoeken ......
|
|
|
|
#118 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
de waarheid komt soms zo hard aan dat velen ze niet WILLEN geloven, dus stik maar in je eigen "braaksel" om het in je eigen woorden te zeggen !
|
|
|
|
#120 | ||
|
Minister
|
Citaat:
|
|