Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 5 juli 2004, 13:47   #101
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Black Girlke
Allemaal blokgelul en stokerij, Nihoul had er niets me te maken , toch niet met pedofilie en is er ook voor vrijgesproken.
Blokgelul? Merkwaardig toch dat een eminente Franse onderzoeksjournalist een boek schrijft over sexfeestjes in de hongere kringen van België, over pedofilienetwerken die door het Belgisch establishment voorkomen... en dat hij plotseling op de naam Albert von Saksen-Coburg stuit.

Niet het Vlaams Blok zegt dat. En wat doet dan het koninklijk paleis: ze spannen een rechtsgeding tegen de journalist.

Ook een onderzoeksjournalist van De Morgen, Douglas De Coninck, kwam tot gelijkaardige bevindingen. Blokgelul? Deconinck zal het graag horen...

Lees eens het boek van De Coninck, en kom dan terug. Dan zal u duidelijk worden welke grote sleutelfiguur Nihoul was is geweest en waarom het gerecht er alles heeft aan gedaan om de piste van de netwerken in de doofpot te stoppen. Dit verklaart ook waarom het dossier van de ene onderzoeksrechter werd afgenomen en bij een andere, meer handelbare kwam...

http://www.wittecomitesblancs.be/art...id_article=167
ik heb overigens het boekje van Annemans ook gelezen, waar hij zich strikt aan de feiten houd, en enkel datgene vermeld wat hij zelf gezien en gehoord heeft als lid van de onderzoekscommisie...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 13:52   #102
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tiger777
kijk, bebert is niet dat engeltje waarvoor hijzelf en het koninklijk establishment hem graag wil laten voor doorgaan, dat is ontegensprekelijk bewezen. Maar wat eveneens bewezen is, is dat Dutroux een eenzame pervert is, die enkel uit was op de onmiddelijke bevrediging van zijn sexuele lusten... Geen netwerken dus.
-Een netwerk wil toch gezonde kinderen in plaats van half-verhongerde en onverzorgde kinderen.
-Waarom per sè in België, terwijl het in de Oostbloklanden zonder problemen kan? Voor België's rijkste mensen moet een trip naar Warschau toch geen financieel probleem vormen?
Een financieel probleem niet, maar het is eenvoudiger te zeggen, dat je vanavond een bijeenkomst hebt van de loge, of je "club" dan te zeggen dat ge effkens een paar dagen naar Warshau moet...

Bovendien, denk ik dat de meeste Belgische grootkapitalisten of koningen niet het risico willen lopen om ergens in een pools of tsjechisch hotel betrapt te worden met ne kleinen in hun bed, ... De flikken zijn ginder wel corrupt, maar hier zijn ze beter te controleren.
Oud 5 juli 2004, 13:54   #103
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fribre
Ooit een reportage gezien waarin werd aangetoont dat diverse getuigen in "bizarre omstandigheden" omkwamen... weet niet meer of dat met de zaak dutroux te maken had, denk van wel, allenzins in België!
30 in totaal en er zijn een aantal vrij bizare gevallen bij...
Oud 5 juli 2004, 14:26   #104
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
In elk geval kun je niet zeggen dat Fourniret een racist was want hij pakte en vermoorde alles wat een rokje droeg, vooral als het jong en weerloos was, zwarte, kleurlingen, blanken.... 't was allemaal eender.
't was dus ne goeie mens allé, ... hé Piano ? ...
Oud 5 juli 2004, 14:27   #105
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bobke
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano

Het vermoeden is dat Fourniret nog veel meer slachtoffers heeft gemaakt. Ik vrees dat Dutroux nog een lieverdje gaat blijken ivm dat monster.
Dutroux is een lieverdje vergeleken bij dat monster.
Me dunkt dat een middeleeuwse tortuurkelder nog nie goe genoeg is voor die twee smeerlappen...

enne dutroux heeft ook de Weinstein vermoord hé,...
Oud 5 juli 2004, 14:46   #106
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Me dunkt dat een middeleeuwse tortuurkelder nog nie goe genoeg is voor die twee smeerlappen...
Ze zouden zich er anders wel enorm in kunnen uitleven.

Mag ik er politici aan leveren?
Oud 5 juli 2004, 20:31   #107
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Hoe dan ook , deze ( %$&*§°°# ) heeft meer op z'n kerfstok dan we voorlopig weten . Ik denk niet dat het deze keer zal blijven bij ontvoeringen , beestigheden en moorden... Blijkbaar had hij geld en connecties .
Kasteel van 225000 euro , cash betaald , alle renovatiewerken zelf betaald , enkele huizen en zo , allemaal zelf betaald ... CASH !!!
De link met een lid van een terreurbeweging ....
Er staat een deftige beerput op het punt van open te gaan....

Eens benieuwd wie zich nu al begint in te dekken....
Manta heeft altijd gelijk of 't moet zijn dat hij eens geen gelijk heeft maar dat gebeurt enkel en alleen als-ie ongelijk heeft.
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 20:53   #108
Black Girlke
Banneling

Black Girlke's schermafbeelding

Standaard

De man is ook uit extreem rechtse kringen , want maakte ook linksen kapot en ook zwarten.... de zaak is duidelijk
Black Girlke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 juli 2004, 23:42   #109
Thefraglord
Vreemdeling

Stuur een bericht via MSN naar Thefraglord
Standaard

Republiek Vlaanderen daar staat het Vlaams Blok en de N-Va voor dat moet je niet van Spirit verwachten die in zee zijn gegaan met de altijd anti-vlaamse politiek en zoals steeeeve steeeevaaeert zoouuuu zeeeegggen :" Het zijn raciiisten waarom spenderen we 80 proceeeent van de zendtijd aan 30 procent."

We hebben het over één miljoen mensen en meneer denkt alleen aan zijn eigen kunnen omdat hij te bang is voor het Vlaams Blok en het altijd typische excuus is dat ze racisten zijn, ze mogen hiervoor dan wel veroordeeld zijn maar dit is geen oplossing, men vraagt zich af waarom het Vlaams Blok blijft groeien, daar is maar één antwoord op het Vlaams Blok zijn protest stemmen een soort virus dat in omgekeerde werking staat, als je het tegenwerkt en iriteerd en blijft negeren zal het alleen een negatief gevolg hebben.

enfin Vlaanderen onafhankelijk en VIVA la Républic
De koning is een dief die overal kleine bastaards heeft zitten, hij teert op de Vlaamse belastingen en word geprezen door de extreem-linkse media. Hij kan met moeite de Landstaal Nederlands en kan geen Duits een schande terwijl ik hier in halle 6 uur Frans 5 uur nederlands 4 uur engels en 2 uur Duits en zelfs over 2 jaar 1 uur Spaans==>zoek dat maar eens i Wallonië of Franstalig Brussel.
België had nooit mogen bestaan en is uitgelopen tot een totale mislukking.
Thefraglord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 01:36   #110
The Agitator
Burger

The Agitator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zaak Fourniret: vader Brichet ontvangen bij koning

(Belga) Koning Albert en koningin Paola hebben zondagochtend op het kasteel van Laken Francis Brichet, de vader van het vermoorde en zaterdag teruggevonden meisje Elisabeth Brichet, samen met zijn partner in audiëntie ontvangen. Dat gebeurde in aanwezigheid van minister van Justitie Laurette Onkelinx, zo meldt de woordvoerder van het paleis.

De audiëntie begon om 11.00 uur en duurde tot even over twaalf uur. (dwm)

Dat is nu eens een koning 8)
Ooit was er eens een man met een lange baard die uw soortgenootjes uitmoordde... 8)
The Agitator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 02:05   #111
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Agitator

Ooit was er eens een man met een lange baard die uw soortgenootjes uitmoordde... 8)
Alle koningen zijn massamoordenaars? Is dat uw punt? Mij goed. Als er ooit nog iemand van wat voor strekking dan ook gaat veralgemenen mogen wij dan ook op uw stilzwijgen rekenen? Dank.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 02:34   #112
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Is er ooit iemand onder ons in de halve-club gewest in Overijse ???
k'heb het van horen zeggen, maar t'schijnt dat Vandenboeynants en Berten II daar regelmatig kwamen.... en t'was een privé-club-discotheek-gedoe waar ge enkel binnengeraakte als ge lidkaart kon voorleggen of de juiste relaties had en éénmaal binnen moest ge uw broek en onderbroek afgeven aan de vestiaire.... de verlichting was er zodanig geregeld dat ge bijna niemand direct kon herkennen maar de onderste ledematen waren vrij goed belicht ! Er werkte daar nogal véél schoon gewillig en jong vrouwvolk en de high-society van Brussel was er niet weg te slaan........ t'zou dan later n�* de roze baletten-affaire enkele jaren leeggestaan hebben en nu is het naar t'schijnt een mexicaans-grill restaurant...
Oud 6 juli 2004, 04:06   #113
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN
k'heb het van horen zeggen, maar t'schijnt dat ............
zeer correcte informatie dus
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 13:19   #114
ICE-MAN
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje
Citaat:
k'heb het van horen zeggen, maar t'schijnt dat ............
horen zeggen van mijn broer die er 3 jaar wijn en champagne geleverd heeft.....
vrij goeie bron dus !
Oud 6 juli 2004, 13:23   #115
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

vrij goeie bron dus !

Je emoticon, op het einde verraadt leedvermaak, dus leugenachtige info. Je zal "beter" moeten proberen
Oud 6 juli 2004, 13:30   #116
Vicky
Parlementslid

Vicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Allemaal blokgelul en stokerij, Nihoul had er niets me te maken , toch niet met pedofilie en is er ook voor vrijgesproken.

Dan, die man die wou getuigen en op weg was naar de onderzoeksrechter
zou volgens het blok zijn vermoord, nu blijkt dat ie gewoonweg is verongelukt en Dutorux er niets met te maken had... de leugens van het blok worden dag na dag weerlegd.
Vicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 juli 2004, 13:35   #117
ICE-MAN
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Citaat:

vrij goeie bron dus !

Je emoticon, op het einde verraadt leedvermaak, dus leugenachtige info. Je zal "beter" moeten proberen
leedvermaak ?????? dan had mijn emoticon in t'kwadraat moeten zijn, maar k'stel vast dat telkens men een tipje van deze sluier wil oplichten er onmiddellijk een hoop gasten op de proppen komen om het deksel op dit potje schoon dicht te houden en inderdaad..... de info is leugenachtig, t'was mijn broer niet maar ikzélf die er leverde, tot ik op een zekere dag een ongeval had op de parking van de tent door te moeten uitwijken voor een "prinselijk" voertuig en mijn schade probeerde te verhalen op de dronken bestuurder van dit voertuig....... toen moest ik daar niet meer leveren zie je..........
leedvermaak..... daarvoor is mijn achting voor dit soort "beesten" (volk kan je het niet noemen) zelfs te klein...... k'ben meer waard dan dat....
maar af en toe mogen de "gewone mensen" die de braspartijtjes betalen via hun belastingen toch wel eens weten wie die "toffe" en "hooggeplaatste" heren zijn die "rare" clubjes bezoeken ......
Oud 6 juli 2004, 13:37   #118
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

leedvermaak ?????? dan had mijn emoticon in t'kwadraat moeten zijn, maar k'stel vast dat telkens men een tipje van deze sluier wil oplichten er onmiddellijk een hoop gasten op de proppen komen om het deksel op dit potje schoon dicht te houden en inderdaad..... de info is leugenachtig, t'was mijn broer niet maar ikzélf die er leverde, tot ik op een zekere dag een ongeval had op de parking van de tent door te moeten uitwijken voor een "prinselijk" voertuig en mijn schade probeerde te verhalen op de dronken bestuurder van dit voertuig....... toen moest ik daar niet meer leveren zie je..........
leedvermaak..... daarvoor is mijn achting voor dit soort "beesten" (volk kan je het niet noemen) zelfs te klein...... k'ben meer waard dan dat....
maar af en toe mogen de "gewone mensen" die de braspartijtjes betalen via hun belastingen toch wel eens weten wie die "toffe" en "hooggeplaatste" heren zijn die "rare" clubjes bezoeken ......
Klinkt nog ongeloofwaardiger dan je vorige posts. Ga maar stikken in je braaksel
Oud 6 juli 2004, 13:43   #119
ICE-MAN
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Klinkt nog ongeloofwaardiger dan je vorige posts. Ga maar stikken in je braaksel

de waarheid komt soms zo hard aan dat velen ze niet WILLEN geloven,
dus stik maar in je eigen "braaksel" om het in je eigen woorden te zeggen !
Oud 6 juli 2004, 13:45   #120
Gorefest
Minister

Gorefest's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

de waarheid komt soms zo hard aan dat velen ze niet WILLEN geloven,
dus stik maar in je eigen "braaksel" om het in je eigen woorden te zeggen !
Laadieeees and gentlemen, in the left corner from Belgium; THE iCE-MAN, in the right corner also from Belgium, Pietje.. may the best win!

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be