![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Banneling
|
"Den Harden Aanpak werkt niet. Amerika heeft 2% van haar bevolking in gevanigenissen. Nu kunnen de tuchtventjes wel zichzelf aftrekken op die toestanden, maar Amerika heeft straatbendes van honderdduizenden leden. En veel hardere drugs".
----> Ja, er zijn problemen. Maar U moet vooral Hollywood en de Reid/Pelosi machine blijven geloven. U zult er ver mee komen. |
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Alleszins, volgens uw gedachten over de zaak wat betreft voorarrest, het gedeelte in bold meer bepaald, kan men iedereen waarvan de onschuld niet bewezen is voor een paar jaar opsluiten in voorarrest. Ik huiver een beetje van uw wensen op dat gebied. |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Paulus is gewoon iemand die cijfers (mis)plukt om zijn gelijk te halen.
Xeno - geen vriend van mij hoor, een gehandicapte Baviaan zal tientallen posts op Politics.be kunnen vinden waaruit dat blijkt - maar hij weet waarover hij spreekt. Pauli weet dat niet. . Is Xeno bevooroordeeld? Natuurlijk - maar hij heeft ook feitelijke kennis. Pauli projecteert gewoon zijn ideologie. En dat is het gevaarlijkste soort nonsens. Moest ik Paulus zijn zou ik het fascisme noemen. Maar ik ben, ondanks mijn gebreken, veel minder erg dan hij...
|
|
|
#104 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#105 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Maar werkelijkheidsontkenners zijn nog gevaarlijker. Wie evolutie, opwarming van de aarde, de voordelen van universele gezondheidszorg etc etc onkent lijdt aan een of andere vorm van hondsdollheid. R-money - die een proto-Obamacare op poten zette in MA, en die ook vol verwondering was tov de ISR gezondheidszorg - die nog Europeser is dan de in de meeste Europese landen... maar dat ter zijde - die erkende de opwarming van de aarde, en dat dat een gevolg van de activiteiten van de mens was. Abortion, Gay-rights, belastingen, subsidies - er zijn straathoeren met meer principes dan R-money. Ze zijn zelfs in de meerderheid - want hoe weinig ze zichzelf ook kunnen veroorloven, ze geen etch-a-sketchers. Ze doen misschien alsof - maar ze zijn het niet. Romney Hood is het wel - Sheldon geeft hem 100m dus hij zal (niet letterlijk hé) gerust die zijn lul slikken, en slikken als een wanhopige prostituee.
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vanwege uw hondsdolle Amerikaanse "huisneger"... Laatst gewijzigd door Creed : 11 augustus 2012 om 08:00. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dan zijn er heel wat facisten in ons land denk ik. Had u verder iets inhoudelijks? Wat stelt u dan voor om de criminaliteitscijfers te doen dalen? Geef nu eens jouw mogelijke oplossing, dan kunnen we dat eens naast elkaar leggen. Dat is dan eens wat anders dan langs de kant staan schreeuwen op elk initiatief, ipv zelf met iets op de proppen te komen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 augustus 2012 om 09:03. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind het aantal cellen omgekeerd evenredig met het welzijnsniveau van een land. Ik zou ook liever willen dat er eindelijk werk gemaakt van herstelrecht. Het leed, de schade die slachtoffers ondergaan moet op één of andere manier worden goedgemaakt, dit zou voorrang moeten krijgen op het stomweg opsluiten. Het drugbeleid moet een ommekeer van 180° maken, dat zou ons al een bom geld besparen dat we voor de verandering eens nuttig zouden kunnen inversteren in mensen die drug- en andere psychische problemen hebben. Laatst gewijzigd door Another Jack : 11 augustus 2012 om 10:24. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ook uiteindelijk.
Lege gevangenissen in een land zijn inderdaad beter dan overvolle. Tenminste, als dat het gevolg is van een lage criminaliteitsgraad. Maar zoals het er nu voorstaat, is het wel nodig dat meer mensen de straf uitzitten die werd uitgesproken. Want zoals het nu gaat heerst er een gevoel van straffeloosheid bij criminelen en dat resulteert in stijgende crminaliteitscijfers. Dat kan de bedoeling niet zijn natuurlijk. Ik vind dat één van de middelen om de criminaliteitscijfers daadwerkelijk omlaag te krijgen, een effectieve uitvoering van de uitgesproken straf is. Dat moet criminelen afschrikken. Ik denk dat bijvoorbeeld een effectieve celstraf van vijf jaar, voor het ineenslagen van een agent in functie, uiteindelijk zal resulteren in minder geweld tegen agenten. Want wie wil nu graag vijf jaar in den bak gaan zitten? Maar als ze dezelfde dag nog vrijkomen,...Tjach?!.... ... zo gaat het niet natuurlijk. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 augustus 2012 om 10:32. |
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat vindt u niet overdreven? |
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Belachelijk zware straffen, gaan criminaliteit heus niet oplossen hoor.
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De maximuumstraf wordt alleen uitgesproken indien er geen verzachtende omstandigheden zijn en de agent in kwestie levenslang werkonbekwaam blijft.
In dit geval vind ik vijf jaar cel niet overdreven. Nee. Zeker niet als men de nieuwe trend van 'sla de agent in elkaar' wil stoppen. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 augustus 2012 om 11:00. |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Al lijkt het mij nuttiger voor het slachtoffer en zijn familie dat eerst alle kosten worden vergoed. |
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Omdat het gewoonweg niet op die manier werkt. Natuurlijk vinden mensen het niet fijn om 5 jaar vast te zitten. Maar dat vinden ze ook niet van 1 jaar, alleen ze denken daar gewoon niet aan.
Zeker als het om mensen met een persoonlijkheidstoornis gaat, ze willen gewoon dingen doen die niet mogen. Ze denken niet aan de consequenties. |
|
|
|
|
|
#120 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het werkt niet 'omdat het gewoonweg niet op die manier werkt', is een circelredenering en geen antwoord op de vraag, waarom het niet zou werken.
Weet u dan echt zelf niet waarom u denkt dat het niet zou werken? Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 augustus 2012 om 11:21. |
||
|
|
|