![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
#102 |
|
Banneling
|
Waar blijft het onderzoek? Waar de veroordeling? Als dat toch allemaal zo klaar als een klontje is?
Of... is het maar een scheet in een fles. Gewoon even vergelijken met dit: http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=89 En dan beschaamd als sos in een hoekje kruipen en janken. Laatst gewijzigd door 'XIII' : 10 november 2012 om 22:49. |
|
|
|
|
#103 |
|
Banneling
|
En bijgevolg...zal Diament-Jan Jambon wel gehoord hebben over de diamantmaffia, ook al woont hij niet in Antwerpen.
|
|
|
|
|
#104 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
BTW: Waarom lul je in verband ermee ook niet over Verherstraeten of Schiltz of de anderen die bij die Diamantclub behoren? Past niet in je kraam, zeker? |
||
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hoor hier alleen maar een achterbakse VRT-journaliste die een intentie-proces van de N-VA, en in het bijzonder van Jan Jambon, wou maken. Maar niks over een of andere Libanese diamantenmaffia? Heb je dat toch niet gedroomd?
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 10 november 2012 om 23:00. |
|
|
|
|
#106 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Jakko : 11 november 2012 om 01:08. |
|
|
|
|
|
#107 |
|
Europees Commissaris
|
Ik merk hier toch een zekere frustratie bij een deel van de posters.
Dit terwijl het er op lijkt dat Antwerpen nu toch wel heel snel een bestuur zal krijgen. Peter, die ook niet echt een NVA-fan is, is zoals gebruikelijk weer de enige die hierover een normale, constructieve discussie kan voeren. Ik begrijp die frustratie niet goed. Liever alles naar de kloten dan Dewever het voordeel van de twijfel te geven? Hij wil/kan/mag niet en wordt niet tegengewerkt, maar als het dan wel lukt beginnen denigreren, schelden en allerlei scenario's uit de mouw schudden waarin wordt beschreven hoe het zeker fout zal gaan? Wat zielig... Er toeven er hier veel die gerust naast het clubje mogen gaan staan dat nu poogt een begroting in elkaar te flansen. Belgicisten zijn werkelijk door en door verzuurd, da's nu toch wel duidelijk. En Vive, wat ben ik die onzin van je zo moe gelezen, zoals Fonne hier treffend illustreert: "waarom zus, wat zo, hoe dit, waar dat"... Wat een onvoorstelbaar irritante kleutermentaliteit is me dat zeg! Doe verdomme eens normaal of hoepel op!!!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
|
|
|
#108 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En er is nog een verschil: wat u aanhaalt omtrent Antwerpen is het probleem van de misdaadmilieu's van allochtonen van allerlei slag. In de Waalse steden zitten de lokale PS-politici tot over hun oren in de corruptie. Maar als het over Antwerpen gaat zou u beter ook wat vollediger zijn. Verschillende forumgenoten hebben u gewezen op uw bewuste éénzijdigheid als het over A'pen gaat. Negentig jaar Belgicistisch sossenbeleid heeft ook zijn erg kwalijke geurtjes achtergelaten. Laatst gewijzigd door quercus : 11 november 2012 om 10:30. |
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In ieder geval, regelmatig wordt De Wever betrapt op leugens. Zo schrijft de Gazet van Antwerpen op 9 november jl dat De Wever toen hij onderhandelingen moest gaan voeren, een deemoedig gezicht opzette en oreerde dat de NVA- overwinningsstoet naar het stadhuis een vergissing was geweest maar dat deze gebeurd was in een opwelling van de euforie van het moment. Terwijl... nu uitlekte dat deze triomftocht door de NVA al was gepland in mei!! Liegen, liegen en nog eens liegen, dat wordt stilletjes het handelsmerk van De Wever. Subtiel liegen is dan ook het typisch kenmerk van een volksverlakker. Maar hij zou toch moeten weten: 'al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel'. Laatst gewijzigd door system : 11 november 2012 om 10:43. |
|
|
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Vooraleer te beginnen zemelen over VOKA moet eerst eens leren wat minder door uw anti-Vlaamse en Belgicistische paardenbril te gluren. Het "grootkapitaal" is bij uitstek te vinden bij het "Belgische" VBO en haar dochterverenigingen.
Tenslotte nog dit: ik heb liever te maken met een politieke partij die op goede voet staat met een Vlaamse organisatie zoals Voka en Unizo dan met politici die zich laten leiden door de richtlijnen van de 19e eeuwse Belgicistische vakbonden. |
|
|
|
|
#113 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Net zomin als de heerschappen die ook in deze draad weer met hun gebruikelijke jargon komen opdraven om Dewever te omschrijven: "Dezever", "De Grote Leider", "de volksverlakker". Stel dat het nu eens tegenslaat en dat Antwerpen tegen 2014 nog geen nucleair rampgebied blijkt (met OVLD en CD&V in een coalitie zit het er wel degelijk in dat de meerderheid heel goed overeenkomt), dan staan jullie in de woestijn te tieren dat Dewever regelrecht naar de ondergang leidt. Ik gun u alvast veel slapeloze nachten en een immer op de proef gestelde sluitspier, minder verdient u niet. Geniet ervan!
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 11 november 2012 om 10:42. |
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() 2 |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En wat VOKA betreft, als we de vrienden van De Wever laten doen, dan komen we aan zoals in Duitsland, waar vele arbeiders werken voor een hongerloon. |
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het forum biedt de mogelijkheid om mij of andere forumgangers te negeren. Maak er gebruik van.
Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit is vooralsnog een publiek politiek forum waar men ook bijdrages toelaat die jij niet als normaal klasseert. Je bent vrij om zelf fora op te zoeken waar iedereen die niet normaal doet uitgesloten wordt.
|
|
|