![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Diegenen die de spitsing der partijen voorstonden,om zich vervolgens te omringen met alle mogelijke grendelwetten teneinde de macht aan zich te kunnen behouden...
En die vooral dank zij hun in de lucht hangende veto's eerst een wafelijzerpolitiek,en nadien een voor hun bijzonder goed uitkomende financieringswet uit de brand konden slepen... Dit alles dank zij Martens én Dehaene.... En nou bijten jullie in de hand die jullie eten geeft,dat is dan parasitair gedrag mijn beste... Jullie kunnen alzo ons proberen te vernietigen,maar bedenk dat de dood van de gastheer automatisch tot de dood van de parasiet leidt... Laatst gewijzigd door Svennies : 11 augustus 2013 om 22:53. |
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Goed dat ik toen dat filmpje opgenomen heb Zie ze allemaal eens huichelen... http://www.youtube.com/watch?v=fibxqpc22Gk Oh, en kijk eens aan, de huichelaar van dienst van CD&V was toen... diezelfde Pieter de Crem.
Deze kaste van beroepspolitici die de politiek mismeestert en dan een potje gaat jammeren over antipolitiek, die kaste mandaatmaniakken, die moet weg. (Jonathan Holslag) Laatst gewijzigd door De gemuilkorfde : 11 augustus 2013 om 23:10. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
De Crem zou nooit zomaar liegen, hij heeft er altijd een goede reden voor.
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs niet eens een partikratie. Elke helft van het land wordt immers geregeerd door partijen waar je niet kan op stemmen. In Wallonië zijn er zelfs kerels die op De Wever zouden stemmen, mochten ze kunnen. Ik persoonlijk zou best op Didier Reynders willen stemmen... Helaas, pindakaas...
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jij verwijt de Vlamingen dat ze jou en jouw soort niet kunnen luchten, maar je dreigt terzelfdertijd met banpunten omdat ze jou, met recht en reden, Vlaming noemen. Je ontploft van woede en frustratie omdat je de naam krijgt van het volk dat jij met hart en ziel uitspuwt. Maar d�*t is natuurlijk normaal. Belg en Brusselaar wil je nog zijn. Toch zolang Fransman niet kan, maar Vlaming? Ho maar! Je vergeet dat wij al bijna twee eeuwen gewend zijn gemaakt aan de beledigingen, vernederingen, arrogantie en vermeende meerderwaardigheid van jou en jouw francofone soort. Wij kunnen tegen een stootje, maar hoe zit het met jou? JIJ bent immers degene die NU nog maar een voorproefje krijgt van wat jullie binnen afzienbare tijd te wachten staat. En jullie zijn daar alles behalve aan gewend gemaakt. België is JOUW land, FRANSMAN. Niet het onze. NOOIT geweest ook. Geniet er van zolang het nog kan, maar zorg er intussen voor dat jij niet bij de eersten bent wiens kop rolt als de revolutie losbreekt. Het is de hoogste tijd dat je wat minder hoog van te francofone toren leert blazen.
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit land is LANG NIET alleen geen democratie omdat we met "leiders" worden opgezadeld waar we niet eens voor hebben kunnen stemmen. Dat jij op Reynders-helaas-pindakaas zou kunnen stemmen maakt van een land met bijna uitsluitend dictatoriale kenmerken geen democratie. Jij weet evengoed als ik wat dit land tot een lachertje maakt wat betreft democratie. Het is teveel om op te noemen. Ik verdenk jou er van dat je er Reynders bijsleurt omdat je héél andere taal spreekt dan in mijn vorige forumtijd. Door er Reynders bij te betrekken lijkt het alsof je het evenwicht in je (verwaterend?) belgisch-nationalistisch kraampje probeert te bewaren. Ik loop daar niet in. Volgens mij speel jij het spel alleen slimmer dan Everytime. Je hébt jouw kar misschien nog niet gekeerd, ze staat in alle geval klaar om de bocht te maken.
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U beseft blijkbaar niet dat de meeste Franstaligen in dit land met het Vlaams-Nationalisme en met uw Vlaamse gevoeligheden lachen. En België is nooit UW land geweest? Tijd dan dat u brillen koopt om uw identiteitskaart te lezen : U bent wel Belg en u leeft in een land dat officieel België heet. Dat ik weet, is Vlaanderen geen officieel land. U voelt zich Vlaming? Tja, u zou ook uwzelf buitenaardse wezen voelen, zoals E.T. in het begin van de jaren 80. Een gevoel dus. Enkel en alleen een gevoel en niets anders dan een gevoel. Tussen gevoel en realiteit, is er een wereld van verschil. |
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Maar sukkeltje toch. Iedereen hoeft toch maar te lezen wat JIJ uitkraamt om te weten dat de meeste Franstaligen in dit land met het Vlaams-Nationalisme en met de Vlaamse gevoeligheden lachen? Ik zei toch al dat de Vlamingen daar al bijna twee eeuwen aan gewend zijn gemaakt?
Vooral volharden in de boosheid en BLIJVEN denken dat ze daar eeuwig en een dag, ongestraft, mee kunnen doorgaan.
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Mijn gevoel en de realiteit sluiten bijzonder goed bij mekaar aan.
Met andere woorden:ofwel raaskal jij, ofwel ontken jij zowel je gevoel al de realiteit. Als ik jou bezig zie kan het alleen dat laatste zijn.
|
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nou weten we es wat Vlaamsch nationalisme inhoudt. Dank zij stomme vlomse idioten,zoals Knuppel,is een 4e Rijk een vroege dood gestorven. Sorry Bart,volgende keer beter??? |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ah ja, nog iets voor u : Laatst gewijzigd door Everytime : 12 augustus 2013 om 00:54. |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het 4de rijk is allang een feit. Het loopt alleen niet helemaal zoals Hitler, en zelfs niet zoals de installeerders van de EU, het plande.
Volgende keer beter, "Zion". Als ik jou was zou ik toch maar van masker wisselen want jij weet duidelijk niet waarom de vijfde november herdacht moet worden.
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik woon, net als jij, in Vlaanderen. We zijn dus allebei Vlamingen. Wel met een Belgisch pasje, maar dat brandt lekker. DAT is de realiteit.
|
|
|
|
#116 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er méént er hier blijkbaar ene dat hij zijn provocaties kracht kan bijzetten door met een Belgisch-nationalistisch vendel te zwaaien. In Limburg zeggen ze: "Met meinen bescheet zich eens eine". Ik moet nog gaan geloven dat er hier ene rondloopt met de broek vol.
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
#120 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Knuppels beschijten zichzelf,enne....woehaha....die vroagen.....eit er ier iene gescheite....? Woehaha...troltroltrol. Vlaamsche drol. Rijmen en dichten met achterlichten. |
|
|
|
|