![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Parlementsvoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Finland is democratischer dan België, en toch bestaat zo'n systeem daar niet.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een vreemdeling is namelijk iemand die zich kenbaar maakt als niet Belg en hier enkel komt om het land te bezoeken. En mijn keuze van muziek ligt bij muziek, niet bij lawaai maken om lawaai te maken. De cultuur die Stromae aanhangt is trouwens die van de Afro-Amerikaan, niet die van de Belgen. Ik zou hem dus niet direct een cultuurphenomeen noemen, want hij brengt geen Belgische muziek op de markt. Ik hoor trouwens liever Brell dan Laura Lynn. En ik Brussel niet kennen, laat mij lachen. En wat Di Rupo betreft, als een Nederlandstalige politicus zo slechts Frans spreekt als hij Nederlands, dan komt die nog niet eens binnen in de kamer of senaat, laat staan dat die minister zou mogen worden en al helemaal geen premier van de Franstaligen. Dat de Franstalige jongeren steeds meer naar Vlaamse scholen worden gestuurd door hun ouders, zegt veel meer over de kwaliteit van het onderwijs gegeven door de Franstalige gemeenschap dan over het respect voor het Nederlands. En ik minacht de Franstaligen helemaal niet, maar ik ken hun cultuur en mentaliteit uit ervaring. Ervaring die ik heb opgedaan door meer dan tien jaar met Franstaligen samen te leven op zeer beperkte ruimtes. Ik zie trouwens heel graag Waalse en Franstalige vrouwen, met hun mannen heb ik wel wat meer problemen. Vooral met de soort van Di Rupo, heb niet graag dat ze in MIJN achterwerk willen boren. |
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En ik ben geen racist, dat is in Belgistan immers bij wet verboden en zelfs strafbaar. Trouwens mijn beste vrienden zijn anderskleurigen en niet Belgen. Maar ik heb iets tegen onaangepasten, die denken hier hun wetten te kunnen komen opleggen. De Belgische overheid heeft daar ook problemen mee, ze vervolgd daarom dan ook mensen die dit openlijk durven verkondingen. Criminelen krijgen echter zonder problemen de Belgische nationaliteit en dan klagen dat de Vlamingen die niet meer willen dragen. |
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Spijtig genoeg zitten er onder franstaligen heel veel.
10 jaar in jette gewoont en dan merk je dat gewoon. Niet dat je dit onder vlmaingen ook niet hebt hoor, maar franstaligen hebben dat nog wel een tandje erger, zeker de wat oudere generatie. Daar was het doodnormaal dat nederlands als een taal van boeren word aanzien en waarom zou je dat ooit leren?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door fcal : 3 november 2013 om 01:49. |
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#110 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Er zijn hier overigens niet zoveel forumdeelnemers die eerlijk durven toegeven dat ze "op zijn van de zenuwen" tijdens of na een discussie. Laatst gewijzigd door Gwylan : 3 november 2013 om 12:55. |
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
Banneling
|
Inderdaad, daar worden we al 100 jaar naar gekweekt. Een Vlaams bedrijf in Vlaanderen waar evenveel Frans als Vlaams gesproken wordt, hallucinant. Engels begrijp ik nog maar die hebben nog geen minimum aan zelfrespect over, probeer maar eens zo'n bedrijf in de Walen te vinden.
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Mij komt het als democrate bijvoorbeeld erg schrijnend voor als er gesteld wordt dat u enerzijds “allemaal Belgen” bent, maar er anderzijds “geen rekening gehouden moet worden” met de ruime meerderheidsbevolkingsgroep in uw land. Niemand verplicht u om dezelfde mening of visie toegedaan te zijn als die meerderheidsbevolkingsgroep, en niemand kan of zal van u eisen dat u die meerderheidsbevolkingsgroep of delen ervan naloopt of u zich erdoor laat beïnvloeden, maar hoe kunt u in godsnaam stellen dat u landgenoten hebt (een ruime meerderheid zelfs) waarmee geen rekening moet gehouden worden ? Laatst gewijzigd door Gwylan : 3 november 2013 om 14:20. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
enorm veel €'s . Volgens de laatste schattingen meer dan 16.000.000.000 € per jaar . Elk jaar weer opnieuw ,jaar na jaar. Zonder er iets te moeten voor terug te doen . Wie wil dat niet verliezen ? |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|