![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#103 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
geluid plant zich goed voort in water. Dat wil zeggen als ge in uw duikboot op een ijzeren buis klopt dan geeft dat een geluid. Een achtervolgende onderzeer of het geheime hydrofoon netwerk van de amerikanen vangt dat op. Dat is een anomaly, nu zijn er duizenden geluiden in de oceaan, van rondspelende walvissen tot hollanders die heipalen in de grond rammen. Dus hebben ze een computer en die herkent die geluiden en kan die identificeren. Dus als er een Russisch onderzeer voorbij vaart, dan wordt die zijn geluid opgevangen en kan men zelf weten niet alleen welk type het is, maar ook welk individueel model. Als die appartuur zo gevoelig is, wil dat dus zeggen dat als ge in uw geimproviseerde stoofbuis afdaalt en op 3000 meter diepte implodeert, dan zien ze daar op de oppervlakte niks van, maar ne gast in nen bunker in Norfolk die kan dat wel zien op zijn schermke. terugluisteren en zeggen, ja dat is een implosie. |
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat had u gedacht...
Had men toch zo kunnen zien aankomen dat er waren die de éne ramp niet als een andere zouden zien en het a
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dat ging over dat ik te weinig vertrouwen heb in het toestel dat men gebruikte om een tonnenmaat water te trotseren. De besturing nog tot daartoe, een drone bestuur je ook zo.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het is toch al indrukwekkend hoe ver men al kan komen,niet gehinderd door enige kennis van zaken (in de normale gang van zaken in de duikbootwereld)...
Het overtuigt mij er nu wel van dat de drugsmaffia,behalve die "semi-submersables",waarvan er zelfs al gevonden zijn voor de Spaanse kust de laatste jaren (!) het niet anders kan of er bestaan al ECHTE narco duikboten.... Met luchtvaartcarbon en epoxyhars,vermoedelijk onder vauum geimpregneerd en in een autoclaaf gehard bouwt men al dingen die meerdere keren kilometers diep kunnen.De drugsmaffia vraagt zelfs dat niet hé... Ik kan me voorstellen dat met glasvezel of glasvlies eventueel ,kevlarmatten op strategische plaatsen en wat polyesterhars,volgens de ouderwetse spray-up of lay-up methode ook mogelijkheden zijn.......Tenslotte maken ze die "semi's" al zo.... Iets dat in de bewaakte zones pakweg 30 meter diep kan blijven (voor een dag of zo),en zulk een ritje een keer of drie kan doen........moet toch kunnen.....KAN waarschijnlijk al......De Noord-Koreanen doen het constant met feitelijk zeer oude technologie van stalen mini-duikboten....De Iraniers met nieuwere versies,mogelijk al van kunststof gemaakt. Net als bij die verloreen gegane duikboot is het een kwestie van centen.....en in de drugshandel gaan ongetwijfeld nog VEEL meer centen om dan in de rijkemensenhobby... Laatst gewijzigd door kelt : 25 juni 2023 om 07:18. |
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Als er wel Narco-beren bestaan, moeten er ook wel Narco-duikboten bestaan
![]()
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar die zijn wel redelijk complex, je moet die dingen stabiel krijgen en houden. anders ga je ook naar crush depth (200 a 300 meter) het is meer dan 20 a 30 meter onder water gaan het is varen ook en zorgen dat ge niet naar boven schiet, of geen zandbanken raakt etc. |
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nen Alfa (Sovjet naam Akula-haai-) is geen dieselboot, da's een pijlsnelle aanvalonderzeeër met speciale kernreactoren die altijd heet moeten blijven.
|
|
|
#112 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
‘Jaarlijks twee duikboten met cocaïne naar Spanje en Afrika’
|
|
|
|
|
|
#114 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#115 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
|
|
|
#116 |
|
|
memes ![]() Mensen kunnen creatief zijn als ze willen…
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
|
|
|
|
#117 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 juni 2023 om 22:19. |
|
|
|
|
|
#118 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Brokstukken zijn geborgen.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20230630_96190551 Voor wat er te zien is zijn de rompdelen niet erg verwrongen of samengedrukt. Dat zou erop kunnen wijze dat het geen implosie is maar eerder een barst of perforatie. Met de bemerking uiteraard of die delen in het drukcompartiment zaten of niet. ![]()
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb hier een duiktank staan van 300 bar, als daar iets mee misgaat, vliegt die tank gewoon door de muur of hij ontploft en geloof me daar wil je niet naast staan.. (hier zit de druk in de tank inp van op de buitenkant zoals met de sub) er is iets wat lijkt op menselijke resten aangetroffen zeggen ze, ... veel gaat dat niet zijn en ze gaan met dna moeten puzzelen van wie wat is. ah en ik dacht dat er nog een andere foto is, daar zie je een grijs platgedrukt sardine blikje ik denk dat dat het verblijf was. Laatst gewijzigd door Herr Flick : 30 juni 2023 om 23:19. |
|
|
|
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
![]() bovenaan de foto, hangt iets aan de kraan met iets wat op het onderstel lijkt, en daarop het platte sardienen blik, de andere foto is de opbouw die op gelijke druk stond als de omgeving. |
|
|
|