![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#102 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Stubaf kan best verhuizen naar Siberië.
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.' Laatst gewijzigd door Yann : 31 maart 2005 om 15:58. |
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je durft niet, hé? Hier onder een schuilnaam wat komen schelden en de provocateur uithangen (en met weinig success want de moderators beginnen je door te hebben) is natuurlijk véél gemakkelijker dan op een democratische manier aan politiek te doen. Maar jij en de andere BUB'ers hebben elke mogelijke politieke toekomst al onmogelijk gemaakt, er is een heel archief aan strafbare en discriminerende citaten voorhanden dat jullie steeds zal achtervolgen. En met recht en rede want niemand hoeft politieke clowns serieus te nemen. Verder ben ik helemaal geen flamingant, ik heb wel een grote afkeer gekregen van belgicisten door jullie ronduit wansmakelijke postings te lezen op dit forum. Voorheen had ik zelfs nog nooit gehoord van belgicisten. |
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Kwetst de waarheid?
|
|
|
|
#108 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hans1 geeft eens te meer blijk van zijn eigen, al even bekrompen denken... Al wie niet met hem meemarcheert, is een tegenstander en een verrader...
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
|
|
|
|
|
#112 | |
|
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Verder heul ik tien keer liever mee met flaminganten in plaats van jullie kleine kliek van anti-democratische, zwakzinninge aanbidders van walen en koningen. Jullie donker-bruine hersenpannen hebben dringend een franse revolutie nodig. Laatst gewijzigd door Stubaf. : 4 april 2005 om 15:43. |
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#116 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zeg neen aan het flamingantisme, nu het nog kan!
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#118 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, BUB nam niet deel aan het debat.
De reactie op Bracke kwam trouwens niet van Belgisch gezinde kant.
|
|
|
#120 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wij keken, luisterden en hebben van het debat genoten!
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 5 april 2005 om 07:54. |
|
|
|