![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar ik ook interesse heb voor het zeilen had ik graag van u een paar antwoordjes op volgende vraagjes: Hoe groot is uw grootzeil? Hoe groot is uw gennaker? Hoeveel ballast? Diepgang en waterverplaatsing? Automatische piloot? Betrimming van uw boot? Intrekbare kiel? In de lengte verplaatsbare mastvoet? Hoeveel knopen loopt uw boot met een halfwinder op? Aangezien u al woeste zeeén hebt gevaren zal dit wel geen probleem geven om hier op te antwoorden veronderstel ik. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Ik denk dat hij ondertussen in zijn nieuwe machine gedraaid is...
|
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#105 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#108 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#109 | |
|
|
Citaat:
Egidius Laatst gewijzigd door Egidius : 5 mei 2005 om 15:41. |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#111 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
#112 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
waarom zouden de franstaligen moeite doen als Paola die al 50 JAAR door de vlamingen onderhouden en vet betaald is zonder er nog maar eene slag werk te moeten voor doen nog geen moeite doet.............. als ze vlaams hoort spreken in haar geburen trekt ze haaren neus op alsof ze stront geroken heeft !!!!!!
|
|
|
|
#113 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
|
Die vergelijking van Leterme was goed gevonden; Dat is het bijzonderste. Al dat gezaag over die hoofddoek is hier eerder misplaatst.
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#119 | |
|
|
Citaat:
Als Leterme de walen wil overtuigen om zich aan te passen dan moet hij een voorbeeld geven van iemand die zich "aanpast". Wat zijn wij toch blij met een dode mus als een vreemdeling hier een paar woorden dialekt kan spreken...ochottekes toch...dan ben ik (samen met de rest van Vlaanderen) een rasechte aangepaste en geassimileeerde Spanjaard, Fransman, Duitser, Engelsman, Ier, Schot,Australiër, Amerikaan, Chileen, Argentijn, Congolees,Zuid-Afrikaan, Hong-Konger en zo kan ik nog een tijdje doorgaan hoor... Quod non uiteraard... Los van de enormiteit van dat achtelijke krapuul dat doodsbedreigingen uit aan het adres van om het even wie is die kopvodmadame Amzil niet (= NIET) aangepast. Degenen die beweren dat gaan werken een teken van integratie is behoren tot de groep van de allergoorste racisten want ze zeggen dus in bedekte termen dat in dit geval Marokanen kultureel/genetisch/maatschappelijk niet zouden kunnen werken. Degenen die beweren dat het betalen van belastingen een vorm van integratie is maken zich zelfs helemaal belachelijk. Zij zouden nog willen ook dat de infrastruktuur waarvoor de staat verantwoordelijk is en waardoor ze werk hebben betaald wordt door iemand anders (voor sommige sossen klinkt dit misschien als muziek in de oren maar ook dat is belachelijk), met andere woorden: zij zouden hier nog volledig belastingsvrij willen leven ook. Neen hoor: het is duidelijk dat de rooie rakkers die deze loze beweringen doen zich totaal niet realiseren dat de islam helemaal geen "godsdienst" is maar een imperialistische veroveringspolitiek. Dat zij hun verovering doorvoeren vanuit de baarmoeder van hun vrouwen die ze als geuniformeerde (kopvod) falanxen in het hart van onze broze en o zo moeizaam uitgebouwde westerse kultuur splitsen maakt hun des te gevaarlijker. Dat Leterme dit niet ziet laat ik volledig voor zijn veerantwoordelijkheid maar als hij de waalse politiekers als racistische fundamentalisten wil afschilderen heeft hij een punt.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 5 mei 2005 om 22:21. |
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Burger
|
Citaat:
2. Ze leert onze taal en spreekt die goed. Mag ik van jou een reden waarom DAN die hoofddoek een teken zou zijn van niet-integratie ? |
|
|
|
|