![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik wil geen zwarte longen of een aandoening door iemand die naast mij zijn stinkstok staat op te roken. Dat u zelf met uw gezondheid speeld dat is uw zaak, maar niet met mijn gezondheid he. |
|
|
|
|
|
|
#102 | |||||
|
Gouverneur
|
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Dekoster : 19 juni 2005 om 13:44. |
|||||
|
|
|
|
|
#103 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#104 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#105 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#106 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#107 | |
|
|
Citaat:
Really? Ik laat u toe te gaan waar gij wenst te gaan, en een cafe naar uw smaak in te richten, en u laat mij hetzelfde doen. Ik zie het associale daar niet van in, gij alle vrijheid, en ik ook. Wat associaal is, dat is dat ik u zou verplichten om naar een rokerscafe te gaan, of omgekeerd, gij mij verplichten om naar een rookvrij cafe te gaan. Open een rookvrij cafe, maar verplicht de anderen niet om hun cafe rookvrij te maken.
|
|
|
|
#108 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan kan jij met je investering, je goeddunken, je baas zijn die gasten ontvangt, jouw wensen .. enzovoorts ... gewoon de pot op. Zelfs al denk jij van gelijk te hebben: er is een verschil tussen gelijk hebben en gelijk krijgen. En het gaat over dat laatste. Net zoals nu een grote of kleine patroon in zijn eigen zaak vanaf volgend nieuwjaar geen sigaretje meer zal opsteken zonder het risiko te lopen tegen de lamp van de arbeidswetgeving te vliegen. Net zoals nu al een kaffeeuitbater geen bordje meer uithangt met de tekst dat vreemdelingen niet toegelaten zijn. Net zoals nu al jij op je eigen grond geen bouw zal zetten die niet in overeenstemming is met ... net zoals jij geen afval verbranden zal in je eigen tuin ... In een niet-beschaving zijn geen wetten. In een beschaving zijn er wel. Ik wens jullie verder een goede gezondheid toe.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#110 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#111 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#112 |
|
Minister
|
Dat de mensen tegenwoordig niets meer kunnen verdragen
en t"gaat dan simpel weg over iemand die rookt in een café tot aan zaventam dat een vliegtuig storend is met als gevolgd dat men nu zaventem in gevaar brengt enz enz Rokers en niet rokers hebben elk evenveel recht om een café te bezoeken en wat ik mij afvraag als je bij iemand op bezoekt zijt die rookt en hij rookt thuis gaat u dan ook zeggen doe eens ff uwe sigaret uit want je maakt mij ziek? |
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
knip en plak uit de standaard on line: LONDEN - De Britse regering kondigt maandag een plan aan dat een totaal rookverbod inhoudt in openbare plaatsen, een anti-tabaksbeleid dat radicaler is dan voorzien. Dat meldt de Britse zondagspers. Volgens het weekblad The Observer stelt de regering voor om het roken volledig te verbieden in pubs, bars en restaurants. ps: wat betreft de mensen waar ik op bezoek ben en die zouden roken: al die mensen die ik ken zijn zo galant om dan niet binnen te roken. Behalve mijn baas op het werk. Die rookt als een Turk en hij beseft niet eens dat hij mij enorm irriteert. Dat hij dat niet beseft: dat ligt in zijn karakter. En waarom denk je dat ik zwijg tegen hem? Omdat ik verdraagzaam zou zijn ???
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#115 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#116 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#119 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#120 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|