Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 maart 2008, 22:35   #101
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
En die maffia, schat, die bestaat al heel wat langer dan 1946 hoor.
De cammora en octopus zijn pas beginnen FLOREREN na de val van de monarchie. Sindsdien kregen ze vrijspel.
Oud 30 maart 2008, 23:56   #102
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Morel heeft daar toch geen problemen mee.
Wat weet jij daar nu van!
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2008, 00:10   #103
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

maak iemand koning van om t'even wat en stop hem nen hoop centen in zijn pollen en voil�*.......... meestal belanden die in de sex- of prostitutie omgeving en gaan ze het verkeerde pad op............. die mannen hebben niks te doen dan achter hun fluit aan te lopen en hun hersens zitten in hun broek....... voorbeelden genoeg hier bij ons..... dus in Italie zal dat wel t'zelfde zijn.....

doe die mannen eens werken voor hunnen boterham, dan zullen ze al die miserie van buitenechtelijke kinnekes uit verveling niet hebben en ook de problemen achteraf niet.......... schaf het koningshuis gerust af, t'is voor hun eigen goed dat ik het zeg...... en ook een beetje voor onze portemonnee !

Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 31 maart 2008 om 00:11.
ICE-MAN is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2008, 00:12   #104
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patriot! Bekijk bericht
Tenzij ze hem aanhielden net omdat hij een prins was...

Juist ja.

Politieagenten komen 's morgens op kantoor en zeggen:
''Wat gaan we vandaag doen mannen?''

Na enig nadenken komt een clevere agent met een oplossing en zegt:
'' Laat ons vandaag voor de verandering eens een prins gaan aanhouden, dat breekt de dagelijkse sleur''
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2008, 00:16   #105
MaGNiFiCaT
Perm. Vertegenwoordiger VN

MaGNiFiCaT's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Juist ja.

Politieagenten komen 's morgens op kantoor en zeggen:
''Wat gaan we vandaag doen mannen?''

Na enig nadenken komt een clevere agent met een oplossing en zegt:
'' Laat ons vandaag voor de verandering eens een prins gaan aanhouden, dat breekt de dagelijkse sleur''
Lijkt mij toch vrij duidelijk ja. Als je ziet wat voor nepargumenten men hier tegen onze Koninklijke famile aanbrengt...kun je niet anders dan besluiten dat zij gediscrimineerd worden omwille van hun titel. 't Is gewoon omdat zij Koning en Prins zijn, en dat is niet eerlijk.
Oud 31 maart 2008, 00:22   #106
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geert C Bekijk bericht
Van oude koeien gesproken.

Nu nog die oude koeien uit de kroonkolonie van Leopold II begraven zou ik zeggen....
Oud 31 maart 2008, 00:23   #107
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT Bekijk bericht
Lijkt mij toch vrij duidelijk ja. Als je ziet wat voor nepargumenten men hier tegen onze Koninklijke famile aanbrengt...kun je niet anders dan besluiten dat zij gediscrimineerd worden omwille van hun titel. 't Is gewoon omdat zij Koning en Prins zijn, en dat is niet eerlijk.

Citaat:
in iedere familie zit wel eens een zwart schaap dat naast de pot pist, in het geval van de Savooien, de gewezen Kroonprins zelve.
Maar de Belgische royalen waren, en zijn, allemaal even clean, hoor.....
Oud 31 maart 2008, 00:24   #108
ICE-MAN
Parlementslid

ICE-MAN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
koningen en koninginnen in kastelen en prinsen op witte paarden..... dat is in sprookjes.....

hier bij ons in de realiteit zijn géén sprookjes, dus als ze niet willen gediscrimineerd worden zouden ze zich best normaal gedragen zoals het gewone stervelingen betaamt en zich wat minder arrogant opstellen als paola of laurent !
Oud 31 maart 2008, 20:32   #109
vlaanderen72
Banneling

Standaard

Citaat:
Als je ziet wat voor nepargumenten men hier tegen onze Koninklijke famile aanbrengt...kun je niet anders dan besluiten dat zij gediscrimineerd worden omwille van hun titel. 't Is gewoon omdat zij Koning en Prins zijn, en dat is niet eerlijk.
vlaanderen72 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 maart 2008, 22:34   #110
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ICE-MAN Bekijk bericht
koningen en koninginnen in kastelen en prinsen op witte paarden..... dat is in sprookjes.....

hier bij ons in de realiteit zijn géén sprookjes, dus als ze niet willen gediscrimineerd worden zouden ze zich best normaal gedragen zoals het gewone stervelingen betaamt en zich wat minder arrogant opstellen als paola of laurent !
Ja, mee akkoord.

En Magnificske, nog even dit.

Je beweert dikwijls dat onze reactie allemaal alleen maar het gevolg is van jalousie. Wel schat, dat heeft met jalousie geen moer te maken. Ik ben 60 jaar en ik kan mijn bezit, met de beste wil van de wereld, nog in geen tweehonderd jaar meer opgegeten krijgen en in het hiernamaals ga ik er ook niet veel meer aan hebben denk ik, dus waarom zou ik moeten jaloers zijn op die pottentaten van Laeken.

In tegendeel. Ik heb mijn bezit zelf en op eerlijke wijze vergaard zonder het te ontnemen van anderen. Ik zou me zelf ‘s ochtends niet in de spiegel kunnen zien met een opgeheven hoofd moest ik mijn inkomen zo verwerven zoals die koninklijke welpen. Zielig is het gewoon als je niet anders kan dan uit de handen te moeten eten van andere, hard werkendemensen, niet eens voor je eigen kunt zorgen en tot zo’n stel slappe janussen behoord.

Telkens ze in het publiek verschijnen en dat ik Mathilde zie, sta ik er versteld van wat voor een zielig truttebelletje dat wel is. Ze staat met haar vast gebetoneerde smile op eieren te trappelen, zienderogen niet wetende, vertwijfeld rondkijken of ze niet tien cm teveel naar voor, naar links, naar rechts of naar achter staat. Haar hoofd lijkt veeleer op een kop uit prespapier van de een of andere marionet uit het poppentheater van ome Jan. Het is gewoonweg zielig hoe je ze beteuterd angstvalig ziet zoeken naar haar plaats in de schaduw naast en van hare John Wayne die zelf al even onzeker op zoek is naar zijn plaats, kennelijk niet goed wetende waar met de handen te blijven, een potsierlijke houding aanneemt alsof hij klaar staat om bij de eerste de beste tekenen van onraad zijn twee colt’s 45 te grijpen. Je weet niet als je het ziet of je het lachwekkend moet vinden of, of dat het eerder aanleiding geeft tot wenen. Ik hou het maar vast op het tweede.

Moet ik daar allemaal jaloers op zijn? Ik schaam me eerder als ik de vergelijking zie met het prinsenpaar van Nederland.

Laatst gewijzigd door Garry : 31 maart 2008 om 22:35.
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be