Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Steunt u de actie van Inge en Griet voor Gaza ?
Ja 47 45,63%
Neen 56 54,37%
Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juli 2010, 16:50   #1181
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Wat ik hier zie is dat boude uitspraken met veelzeggende foto's worden bekritiseerd. Maar inderdaad, na een tijdje word je er moe van.
Ik zie een spambot, niets meer of minder.

Moe? Zoiets ja.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 26 juli 2010 om 16:50.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 16:58   #1182
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tamam Bekijk bericht
Jij noemt mensen zonder reden "jodenhater", en gaat dan ook nog eens bepalen wanneer een objectieve term als "zionist" wel of niet gebruikt mag worden want nu is het oppeens een scheldwoord geworden als niet-zionisten het woord gebruiken. De arrogantie van de zionistenhier wordt groter en groter.
Zonder reden ??!!!! Een giller !
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 17:02   #1183
Ivan47
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ivan47 Bekijk bericht
Het is niet mijn schuld dat er op deze forum regelmatig de zelfde onderwerpen & argumenten naar boven zijn gehaald.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Misschien kun jij eens met betere argumenten en onderwerpen afkomen? Maar U verkiest liever om met steeds dezelfde spam af te komen, logisch dat men dan steeds met dezelfde 'argumenten' afkomt, niet?
Mijn berichten zijn één antwoord op onderwerpen & argumenten die reeds zijn gepost.

Laatst gewijzigd door Ivan47 : 26 juli 2010 om 17:06.
Ivan47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 17:05   #1184
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Mijn berichten zijn één antwoord op onderwerpen & argumenten die reeds zijn gepost.
Uw hln berichten bedoel je?
Oud 26 juli 2010, 17:05   #1185
den dinges
Banneling

Standaard Zions-haat : de nieuwe variant van de goede oude jodenhaat...

Citaat:
Ik werd hier nog een paar dagen terug "jodenhater" genoemd door een hysterische mens hier die de kritiek op Israel niet meer dulde. 't Heeft zo'n beetje het gevoel dat men dergerlijk gescheld ("jodenhater" of "anti-semiet" of in geval het een jood betreft "zelf-hatende jood") als laatste kaart speelt als men zich in het hoekje gedrukt voelt in discussies.
Ik zie niet in wie JIJ in de hoek zou kunnen drukken ? Als iemand jou jodenhater genoemd heeft zal die daar wel zijn redenen voor hebben zeker ? Was je per toeval niet bezig wreed af te geven op joden of zo ? Je gaf zelf elders toe dat je in het debat over Israël niet objectief kan zijn, mischien heb je wel zeer de indruk gegeven dat je met joden niet veel op hebt ( zacht uitgedrukt ). En beetje introspectie kan nooit kwaad hoor. Mischien wilde de persoon die jou jodenhater noemde je wel daartoe brengen : je eigen gevoelens eens onder het vergrootglas leggen, en zien of er daar niets schimmelend en rottend tussen ligt...

Laatst gewijzigd door den dinges : 26 juli 2010 om 17:12.
Oud 26 juli 2010, 17:11   #1186
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Bovendien is het geen vervalsing door Cdude maar een humoristische samenvatting en gevat commentaar op de post Compleet en volstrekt idioot van de moderator om hier in te grijpen.
Tot men jouw postings vervalst...Dan zal je het wel anders bezien zeker ? Wat hypocriet allemaal...
Oud 26 juli 2010, 17:13   #1187
Ivan47
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Uw hln berichten bedoel je?
Tussen mijn 210 berichten zijn er maar 3 van hln en zij waren gepast.

Laatst gewijzigd door Ivan47 : 26 juli 2010 om 17:14.
Ivan47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 17:15   #1188
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is niet mijn schuld dat er op deze forum regelmatig de zelfde onderwerpen & argumenten naar boven zijn gehaald.
Het is wel jouw schuld dat je enkel kan reageren met HASBARA propaganda
Cdude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 17:17   #1189
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Het is wel jouw schuld dat je enkel kan reageren met HASBARA propaganda
Zeau, meneer heeft een nieuw woordje geleerd. Je herhaalt het wel echt als een eierwekker.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 17:17   #1190
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Tot men jouw postings vervalst...Dan zal je het wel anders bezien zeker ? Wat hypocriet allemaal...
Van 3 bladzijden met foto's naar één zin in hoofdletters vervalsen?
Is dat zoals iemand verkrachten met toestemming?
Oud 26 juli 2010, 17:20   #1191
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb op het driehoekje bij Ivan47's zn copy paste artikel geklikt en spam opgegeven als reden. Ivan47 draagt niks maar dan echt ook niks bij aan de discussies hier. 't is een levende spambot.
Sorry, maar Ivan geeft dikwijls goede en degelijke informatie. Dat deze jou niet aanstaat kan ik wel inkomen, maar daarom is het geen spam.
Jij mag zoveel op de knop drukken als je wil , ( klikken is niet schoon trouwens ), dat zal daar NIETS aan veranderen.
Weet je wat ik denk : al die zion- en jodenhaters , of hoe ze zich ook noemen vandaag de dag, zijn gewoon jaloers volgens mij...Daarom zijn ze zo giftig.
Oud 26 juli 2010, 17:21   #1192
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoiets een 'vervalsing' noemen, getuigt van kwade wil.
Zoiets onder een quote plaatsen getuigt van kwade wil.
Oud 26 juli 2010, 17:22   #1193
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen, dat getuigt van een specifieke mening over wat Israël wel of niet is.
Niemand kan ontkennen dat er zo iets als Israël bestaat. Sommigen noemen het derhalve een staat. Zij die het niet als staat wensen te erkennen, noemen het een entiteit.

Het is in beide gevallen zionistisch.
Dergelijke specifieke meningen getuigen van Zion-haat.
Oud 26 juli 2010, 17:22   #1194
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Tussen mijn 210 berichten zijn er maar 3 van hln en zij waren gepast.
Heb geen zin ze allemaal af te gaan maar ik denk dat je er dik naast zit.
Oud 26 juli 2010, 17:23   #1195
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Niet juist, de meerderheid van mijn berichten zijn mijn eigen commentaar op de actualiteit.

Wat jou stoort is dat ik niet de zelfde mening heb als jij.

Ik heb op deze forum nog niemand persoonlijk aangevallen omdat hij/zij mijn mening niet deelt.
Vergeef hen, zij weten niet wat ze doen.
Oud 26 juli 2010, 17:25   #1196
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Ivan, je moet gewoon begrijpen hoe enorm irriterend het is als je telkens opnieuw dezelfde foto's post tot vervelens toe. Of links zoals deze:
http://www.google.be/images?hl=nl&q=...og&sa=N&tab=wi
of deze:
http://www.google.be/images?um=1&hl=...=&oq=&gs_rfai=
of deze:
http://www.google.be/images?um=1&hl=...=&oq=&gs_rfai=

OK?
Veel dank voor je subjectieve hulp om deze beelden mede te verspreiden!
Men zou je bijna een " nuttige ****** " kunnen noemen !

Laatst gewijzigd door den dinges : 26 juli 2010 om 17:26.
Oud 26 juli 2010, 17:27   #1197
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Zoiets onder een quote plaatsen getuigt van kwade wil.
Net zoals elk commentaar op een Joods misdadig gedrag anti-semitisme is, is elk commentaar wat jou niet aanstaat "kwade wil" LOL

Het stond er niet eens onder, anders was het "legitiem" geweest.
Oud 26 juli 2010, 17:28   #1198
Cdude
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Zeau, meneer heeft een nieuw woordje geleerd. Je herhaalt het wel echt als een eierwekker.
Je noemt een kind toch ook telkes bij zijn naam en niet die van iemand anders?
Oud 26 juli 2010, 17:41   #1199
Tamam
Minister-President

Tamam's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik zie niet in wie JIJ in de hoek zou kunnen drukken ? Als iemand jou jodenhater genoemd heeft zal die daar wel zijn redenen voor hebben zeker ? Was je per toeval niet bezig wreed af te geven op joden of zo ? Je gaf zelf elders toe dat je in het debat over Israël niet objectief kan zijn, mischien heb je wel zeer de indruk gegeven dat je met joden niet veel op hebt ( zacht uitgedrukt ). En beetje introspectie kan nooit kwaad hoor. Mischien wilde de persoon die jou jodenhater noemde je wel daartoe brengen : je eigen gevoelens eens onder het vergrootglas leggen, en zien of er daar niets schimmelend en rottend tussen ligt...
Hey Julius Caesar! .. Niet in derde persoon spreken over jezelf hé. Die "iemand" die me jodenhater noemde was jij. Een beetje introsepectie kan nooit kwaad inderdaad: noem mensen geen anti-semiet omdat ze kritiek op Israël's regering agressief bewind hebben. Denk niet simplistisch. En maak vooral mensen die je niet kent zwart. Ik zei het eerder al dat ik een jood even graag zie als een palestijn als een vlaming of als een congolees. Blijkbaar denk jij mezelf beter te kennen. Bij deze vraag ik u vriendelijk me geen "jodenhater" meer te noemen of ik rapporteer uw vuilspuiterij en dwaze stereotypering weer.

En trouwens over uw opmerking over Ivan47's gespam ("Ivan geeft dikwijls goede en degelijke informatie"). U vindt tot meermaals toe dezelfde foto's posten van de islam fundamentalisten in de UK met bewust geposte foutieve informatie over die foto's, "goed" en "degelijk"? Dat was islamofobe propaganda van het laagste niveau.
Tamam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2010, 17:43   #1200
Moslim!
Parlementslid

Moslim!'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is Eurabia?

1) van het perentage moslims in de wereld en in europa zijn er slechts een klein gedeelte arabisch.

2) Is eurabia een concreet project van moslims voor Europa? Kan dat bewezen worden? zo neen waarom niet? Of is het een concreet propaganda middel van een zionistische auteur (Ye'or), om zo uiteindelijk begrip af te dwingen voor de zionistische zaak, op basis van het verspreiden van racisme dus. De onnatuurlijke demografische realiteit van de staat israel verdedigen door in europa een gelijkaardig gevoel van verovering van arabieren op te wekken en zo de rollen om te draaien? Het is namelijk Israel dat Palestina bezet en niet omgekeerd. Om begrip te kweken voor israel in haar strijd tegen de gewelddadige en veroverzuchtige palestijnese arabieren het wereldvreemde europa infecteren met het idee van verovereringsdrang dat in 'arabieren' zou zijn ingebakken. Zelfmoordaanslagen zijn daar het bewijs van. In amerika is dit idee niet van toepassing volgens de hypothese? USARABIA? Waarom niet de moslimgemeenschap groeit er sneller dan hier, waarom daar dus niet? Omdat israel daa aanhang genoeg heeft, bijna alle kolonisten in de palestijnse gebieden zijn as american as appelpie en zijn ingegaan op het gekke zionistische idee.
Over het zionisme is veel geschreven en veel gezeverd de kern is simpel: elke jood moet naar israel verhuizen omdat een jood thuis hoort in de israel, een groot drogbeeld. Als jan en mieke allemaal het land claimen waar hun voorouders honderde jaren geleden vertrokken zijn zet dit de hele wereld in conflict en chaos.

3) In de hypothese spreekt men van 'de' islam, alsof de islam terecht kan staan en eigen handelingen stelt als een monolithisch blok.

4) Het doet mij eerlijk gezegd denken aan de protocollen van zion en is niets anders dan een propaganda middel om de islam als een gevaarlijke veroveraar voor te stellen van het europese continent, en zaait zo verdeeldheid tussen burgers. Is er plaats in een democratisch europa voor iemand als Y'eor?

5) Als de islam de grootste religie wordt in verschilende europese landen dan is dat omdat de Europese bevolking (autochtonos) de islam omarmen en niet omdat er horden handenafhakenden beulen de grens oversteken via een of andere ongeloofwaardig complot. Trouwens een islamitische staat kan enkel als de bevolking islamitsch is.

6) de moslims zijn zo goed georganiseerd dat ze nog niet in staat zijn om het orgaan van de moslimexecutieve recht te houden, laat staan dat ze een geraffineerd internationaal complot op poten kunnen stellen. Opvallend hoe moslims van het ene extreme in het andere vallen. Of is dat deel van onze strategie en willen we zo de brave burger verwarren en europa een rad voor de ogen draaien? Om in keldertjes en verdoken moskeeen de aanval op de eifeltoren en het atomium voor te bereiden. Nog iets; als er moslim stemmen zijn die de islamitische vlag (zie mn afbeelding) overal willen zien wapperen, dan is dat hun recht maar het getuigt van wereldvreemdheid in europa, en blinde islamofobie om dit ook echt voor realistisch aan te nemen, immers zie jij koning albert al de islamitische vlag uithangen? Of welk leger zou hier dan een junta plegen, en op basis van welk islamitisch gezag en met welke middelen en op basis van welk islamitisch idee zou dat idee populair zijn bij moslims?

7) (boem!)

Laatst gewijzigd door Moslim! : 26 juli 2010 om 17:52.
Moslim! is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be