![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1201 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het bestaande frame dat verankert is in het dak blijft gewoon liggen. Oude paneeltjes eraf, nieuwe erop. 1 dag werk door een dakwerker. Zo simpel is het. Ondertussen kost elektriciteit mij niets en maak ik zelfs nog honderden euro's winst per jaar. Laatst gewijzigd door parcifal : 10 oktober 2013 om 18:12. |
|
|
|
|
|
|
#1202 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik vrees er haast voor dat er een rem gezet gaat worden op grootschalige verkoop van deze zonnecellen.
|
|
|
|
#1203 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Ik woon op mijn schip (dat weten jullie). Mijn E-balans is liggende: een lampje van 25 watt (12 of 220V) en varende (afhankelijk zee of binnenwater) zee: 25 watt driekleuren toplicht en 10 watt roodverlichting benedendeks (rood wanneer je 's nachts vaart)
binnen water: 4 x 20 watt, maar dan draait meestal de motor.
|
|
|
#1204 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zeker niet verkeerd allemaal, veel meer zelfvoorziendend dan meeste andere burgers.
|
|
|
#1205 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo ja, welk is de merknaam & w�*�*r kan je die kopen ? |
|
|
|
|
|
|
#1206 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb het nergens gehad over frames of werktijden van dakwerkers.
Laatst gewijzigd door illwill : 13 oktober 2013 om 10:49. |
||
|
|
|
|
|
#1207 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En als je dan toch gaat fantaseren over belastingen, kan ik er ook wel een paar verzinnen. |
|
|
|
|
|
|
#1208 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als je panelen het 20 jaar uithouden... Ik ben niet aan het verzinnen...ik geef gewoon aan dat er kosten verbonden zijn aan de opruiming van panelen en dat er een kans bestaat dat men hier van gaat profiteren, zoals gewoonlijk. Doe je best.
|
|
|
|
|
#1209 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 14 oktober 2013 om 16:40. |
||
|
|
|
|
|
#1210 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...niet-aan.dhtml
40% armen... http://www.hln.be/hln/nl/1265/Onderw...s-te-dik.dhtml 50% te dik... We gaan de VS nog voorbijsteken met ons ozo goede systeem.
|
|
|
|
|
#1211 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Panelen hebben een te groot volume om nog eens vervoeren als 2de hands. Maar je mag daar gerust op hopen. Geen problemen mee.
Laatst gewijzigd door illwill : 14 oktober 2013 om 17:09. |
||
|
|
|
|
|
#1212 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet enkel het syseem is niet betaalbaar maar de misbruiken ervan al heel zeker niet. Men laat zelfs criminele dokters gewoon begaan...hoe achterlijk is dat wel niet.
|
|
|
|
|
#1213 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het Belgische systeem van gezondheidszorg is een indrukwekkend pak betaalbaarder dan het Amerikaanse. Feit. |
|
|
|
|
|
|
#1214 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Onbetaalbaar is niet betaalbaarder maar nog steeds onbetaalbaar. Jouw uitspraak is politici prietpraat om de burgers voor te liegen zodat zij voorlopig rustig hun zakjes kunnen blijven vullen in de hoop dat de problemen pas naar bovenkomen na de start van hun opvolgers
Laatst gewijzigd door illwill : 17 oktober 2013 om 08:05. |
||
|
|
|
|
|
#1215 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Een bijzonder toepasselijke naam. Je indrukwekkend vermogen om letterlijk alles te negeren wat je niet aanstaat, en punten die al lang met 100% zekerheid bewezen en met extreem betrouwbare bronnen ondersteund zijn TOCH telkens opnieuw terug in vraag te stellen getuigt namelijk inderdaad van een extreem slechte wil. Simpel gezegd: neen, mijn uitspraak is geen 'politieke prietpraat', het is een simpel compleet ONweerlegbaar feit. Nog simpeler gezegd: in een door jezelf opgestarte draad waarin je de V.S. wil ophemelen en aantonen dat het hier allemaal nog veel erger is, is het een bijzonder slecht, nee DOM idee om over de gezondheidszorg te beginnen. Die discussie verlies je namelijk gegarandeerd. En je hebt die een pagina of 30 terug al verloren, iets wat iedereen hier ziet, alleen jij hebt dat om de een of andere bizarre reden nog altijd niet door. Regel 1 voor wie het Amerikaanse systeem wil ophemelen: blijf zo ver mogelijk van het thema 'gezondheidszorg' vandaan. Zwijg er over. Laatst gewijzigd door Scorpio : 17 oktober 2013 om 19:49. |
|
|
|
|
|
|
#1216 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Amerikaanse gezondheidszorg is een enorm inefficiënt apparaat, en dat weten ze zelf ook. In Europa doen we het stukken beter.
|
|
|
|
#1217 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Af en toe een doek eroverheen en klaar is het onderhoud. En het grote oppervlak/ volume waarover u spreekt zal steeds kleiner worden. De techniek is er, maar ik ben bang dat massaproductie van goedkope en zeer rendabele panelen tegengewerkt gaat worden, omdat grote investeerders niet over de brug komen bijvoorbeeld. De goedkoopste panelen momenteel kosten ongeveer 1 euro per watt! Dat is al zo veel minder als 10 jaar geleden.
|
|
|
|
#1218 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1219 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Een onbetaalbaar systeem behouden, dan doe je het niet beter. Dan doe je het even slecht.
|
|
|
|
|
#1220 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De panelen die al liggen op alle daken momenteel gaan echt niet kleiner worden. De prijs is ingestort vanwege het overaanbod en het terugtrekken van subsidies.
|
|
|